lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

adv R 2016 valt stil

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
E900ss



Geregistreerd op: 5-10-2012
Berichten: 4
Woonplaats: Eke, B

BerichtGeplaatst: Ma, 9 Jul. 2018, 22:53    Onderwerp: adv R 2016 valt stil Reageer met quote

In maart deed ik m'n 1190 binnen bij de dealer om de kleppen te stellen en een nieuwe batterij te plaatsen. Toen ik m terug kreeg merkte ik dat de motor afslaat als de temperatuur boven ongeveer 85-90gr loopt en de toeren van +3000 RPM terugvallen naar stationair. Dus als hij stationair draait en in neutraal staat en ik geef een stoot gas dan vallen de toeren terug onder de 1000 en slaat de motor af. Of als ik rijd en trek mijn koppeling zodat de toeren op stationair vallen, ook dan duikt hij regelmatig onder de 1000 en slaat uit. Hij start onmiddellijk en blijft dan ook draaien tot je de toeren omhoog jaagt en laat terugvallen. Is heel vervelend als je aan een kruispunt oid komt. De dealer heeft alles wat ze gedaan hebben herdaan zonder resultaat. alle parameters op hun diagnosetool staan correct. zij zijn eigenlijk ten einde raad. benzinefilters waren in oktober reeds vervangen. Het probleem is ontstaan na de service en was daarvoor niet aanwezig. Dit probleem gaat ook gepaard met een onregelmatig stationair toerental. ideeën?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jul. 2018, 9:26    Onderwerp: Reageer met quote

Als het probleem zo makkelijk reproduceerbaar is zou ik de motor bij de dealer laten totdat zij het probleem gevonden hebben.
Desnoods schakelen ze KTM zelf in.

Enig idee wat dit kan zijn heb ik niet voor je helaas.

Wel even goede afspraken maken over eventuele kosten.
Zit de motor nog in de garantie ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
E900ss



Geregistreerd op: 5-10-2012
Berichten: 4
Woonplaats: Eke, B

BerichtGeplaatst: Wo, 11 Jul. 2018, 23:15    Onderwerp: Reageer met quote

Eigenlijk is dat de juiste manier, ja. Nu komt hij er makkelijk van af. Ik heb zelf al KTM gecontacteerd maar nog geen antwoord gekregen. Vraag me af of zo’n setje fuel dongles een verschil zouden kunnen maken.

Geen garantie meer. Wel foutje in titel. Moto is van 2013.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Do, 12 Jul. 2018, 8:19    Onderwerp: Reageer met quote

KTM blinkt niet uit in het directe klantkontakt, dat zal via het dealernetwerk moeten verwacht ik..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif