lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Foutmeldingen & benzinemeter

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Za, 7 Jul. 2018, 12:43    Onderwerp: Foutmeldingen & benzinemeter Reageer met quote

1e : FuelPumpFailure foutmelding, die is er gekomen door in een putje van 5cm te rijden op een gewone baan. Ik rij al 4000km sedert deze melding, normaal verbruik ook.

2e probleem : Op een ander oneffen wegdek (op baan, ik rij niet offroad) is de moto stilgevallen, en is er een foutmelding "general failure" bijgekomen. Ik kon opnieuw gewoon verderrijden, alles lijkt normaal, maar de 2 foutmeldingen blijven.

Derde probleem : de benzinemeter rechts geeft zelfs bij voltanken maar aan dat ie 80% vol is. Dit is samen met voorgaande gebeurd. Verbruik is normaal, en de teller (links op dashboard) geeft bij volle tank aan dat er 350km te rijden is.

Ik vraag me af wat er gebeurt als je offroad rijdt met deze moto, als de sensoren & software al tilt slaan op een oneffen wegdek, dit geeft écht geen goede indruk. De ktm heeft nu 32000km en is van 2013.

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Za, 7 Jul. 2018, 16:49    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb één reis gedaan met mijn R1190 Adventure R en vond mijn 990 véél beter offroad...en dat was beneden mijn verwachtingen. Voor de rest is de 1190 op alle vlakken beter, maar eerlijk gezegd is ABS voor mij genoeg en al de rest van de electronische poespas kan mij niet bekoren.
Ik geloof dat de 1090 R van de nieuwe generatiede betere versie is...als je ook wat offroad wil.

Zelf wacht ik op de 790 Adventure R.

_________________
Treebird Boomverzorging
info@bomen-snoeien.be
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif