lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

ktm 950 vlotters afstellen maar hoe?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schenkie



Geregistreerd op: 3-10-2015
Berichten: 79

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Mei. 2018, 17:18    Onderwerp: ktm 950 vlotters afstellen maar hoe? Reageer met quote

Zoals de titel al aangeeft wil ik m'n vlotterhoogte nakijken en afstellen maar ik heb hier geen ervaring mee.

Dit komt voort uit een eerder topic dat ik heb gestart namelijk: Ktm 950 sm stotteren af toe en knallen uit de uitlaat
Deze problemen zijn helaas nog niet voorbij en daarom heb ik telefonisch contact gezocht met goedhart-motoren en die gaven deze tip.

Ik kreeg te horen dat het wel vaker gebeurd dat de vlotterhoogte wil verlopen met een 2 cilinder, vandaar dat ik het ook wil nakijken/afstellen.

En weet iemand of de afdichtingen van de vlotterbak ergens los zijn te verkrijgen? ik weet dat je ze kan hergebruiken maar ik heb ze toch liever nieuw als het niet te duur is.

alvast bedankt de tips en trics thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
brambram



Geregistreerd op: 7-8-2009
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: Do, 3 Mei. 2018, 11:43    Onderwerp: Re: ktm 950 vlotters afstellen maar hoe? Reageer met quote

http://advrider.com/index.php?threads/a-ktm950-carburator-tuning-method.1058018/

staat een hoop info op over het afstellen van de carbs. Na een paar pagina's zie je dat je de vlotters niet op z'n kop moet afstellen maar op hun zij liggend. 3mm zie ik vaak terugkomen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
GezwindeSpoed



Geregistreerd op: 7-7-2015
Berichten: 428

BerichtGeplaatst: Vr, 4 Mei. 2018, 7:32    Onderwerp: Reageer met quote