lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

ktm 950 vlotters afstellen maar hoe?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
schenkie



Geregistreerd op: 3-10-2015
Berichten: 79

BerichtGeplaatst: Wo, 2 Mei. 2018, 17:18    Onderwerp: ktm 950 vlotters afstellen maar hoe? Reageer met quote

Zoals de titel al aangeeft wil ik m'n vlotterhoogte nakijken en afstellen maar ik heb hier geen ervaring mee.

Dit komt voort uit een eerder topic dat ik heb gestart namelijk: Ktm 950 sm stotteren af toe en knallen uit de uitlaat
Deze problemen zijn helaas nog niet voorbij en daarom heb ik telefonisch contact gezocht met goedhart-motoren en die gaven deze tip.

Ik kreeg te horen dat het wel vaker gebeurd dat de vlotterhoogte wil verlopen met een 2 cilinder, vandaar dat ik het ook wil nakijken/afstellen.

En weet iemand of de afdichtingen van de vlotterbak ergens los zijn te verkrijgen? ik weet dat je ze kan hergebruiken maar ik heb ze toch liever nieuw als het niet te duur is.

alvast bedankt de tips en trics thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
brambram



Geregistreerd op: 7-8-2009
Berichten: 36

BerichtGeplaatst: Do, 3 Mei. 2018, 11:43    Onderwerp: Re: ktm 950 vlotters afstellen maar hoe? Reageer met quote

http://advrider.com/index.php?threads/a-ktm950-carburator-tuning-method.1058018/

staat een hoop info op over het afstellen van de carbs. Na een paar pagina's zie je dat je de vlotters niet op z'n kop moet afstellen maar op hun zij liggend. 3mm zie ik vaak terugkomen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
GezwindeSpoed



Geregistreerd op: 7-7-2015
Berichten: 428

BerichtGeplaatst: Vr, 4 Mei. 2018, 7:32    Onderwerp: Reageer met quote

Door het lipje waarmee de vlotters zijn verbonden te verbuigen kan je de vlotterhoogte aanpassen. Meet meerdere keren en idd het boek zegt schuin (dus net bij sluitende toevoer) maar er zijn ook lui die het op z'n kop doen. Beide kan maar geven andere absolute waarde. 3mm met schuin meten is de standaard. Ik heb ze op 4mm (dus iets armer). Let op hoe groter het getal hoe lager het benzine niveau in de vlotterbak.
_________________
NC750X
300EXC TPI
950SE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
schenkie



Geregistreerd op: 3-10-2015
Berichten: 79

BerichtGeplaatst: Vr, 4 Mei. 2018, 9:31    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt mannen, ik ga er morgen mee aan de slag:)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
schenkie



Geregistreerd op: 3-10-2015
Berichten: 79

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Mei. 2018, 17:05    Onderwerp: Reageer met quote

Het heeft helaas geen effect gehad, de motor houd nog steeds af en toe in, ik ga morgen contact opnemen met goedhart en dan laat ik de motor ophalen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif