lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Technische vraag

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fredskie



Geregistreerd op: 2-2-2018
Berichten: 2

BerichtGeplaatst: Vr, 2 Feb. 2018, 20:31    Onderwerp: Technische vraag Reageer met quote

Goedenavond,

Sinds kort ben ik erachter gekomen dat mijn toeter en inhaal grootlicht schakelaar niets doen.

Iemand een idee waar te zoeken mbt storing?!

Ik heb een 2010 990 SMT.

Alle info welkom.

vr gr
Fred

_________________
vaak ben je te bang
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TRooPER



Geregistreerd op: 5-10-2010
Berichten: 190

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Feb. 2018, 14:58    Onderwerp: Reageer met quote

ik zou starten bij de lamp, zekeringen, ....

aangezien zowel licht als toeter het niet doen, zou ik zelfs onmiddellijk in bedieningschakelaars gaan zoeken op het stuur.... effe losschroeven en zoeken naar losse draadjes, slechte contacten....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Feb. 2018, 20:10    Onderwerp: Reageer met quote

toeter schakelaar is naar massa. Dus je kun t ook effe checken of je wel spanning hebt aan de toeter.

toeter en remlichten zitten samen op een groepje zo te zien.. dus als de remlichten wel werken is het ook vrij zeker dat je daar wel spanning hebt.

het hele spul komt via het licht-relais.. dus als die het niet doet .. doet geen van de lichten het.

Als het alleen toeter en grootlicht-signaal is... dan blijft eigenlijk alleen die schakelaar module over.. (massa van grootlicht en toeter zit daar niet bij elkaar.. dus dat is ook al unlikely).

zie pagina 13-175 handboek 2011 bij de SMT...

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif