lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

duo handvatten te lang

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Aug. 2017, 10:57    Onderwerp: duo handvatten te lang Reageer met quote

Mijn duo is ad kleine kant, en ze zit letterlijk met haar benen op het onderste stuk van de duo handvatten.

is het een idee om de handvatten een stuk af te zagen ? En beetje afronden en proper zetten uiteraard.

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Aug. 2017, 15:56    Onderwerp: Reageer met quote

Da's jammer; bij onze 1190 had ik ze om dezelfde reden afgezaagd en een beetje proper afgerond, maar bij verkoop van de motorfiets weggegooid, met het idee "wie wil die nog". Ik weet niet van welk bouwjaar die van jullie is, maar de latere modellen (meen vanaf 2014) zijn een stuk beter gevormd; die heb ik er destijds opgezet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Aug. 2017, 16:08    Onderwerp: Reageer met quote

Martin schreef:
Da's jammer; bij onze 1190 had ik ze om dezelfde reden afgezaagd en een beetje proper afgerond, maar bij verkoop van de motorfiets weggegooid, met het idee "wie wil die nog". Ik weet niet van welk bouwjaar die van jullie is, maar de latere modellen (meen vanaf 2014) zijn een stuk beter gevormd; die heb ik er destijds opgezet.


Jammer !
2013

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Ma, 7 Aug. 2017, 20:44    Onderwerp: Reageer met quote

Even naar een dealer en proefzitten op een nieuw(er) model; mocht dat de gewenste verbetering geven, dan is het de investering van plm. 60,- zeker waard. Afzagen geeft wat betreft de ruimte waarschijnlijk wel het gewenste resultaat, maar is tijdens het rijden qua vasthouden wat minder prettig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Di, 22 Aug. 2017, 16:23    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb de handvaten voor de duo eraf gehaald ivm een tas die over de duozit gaat.
Het bagagerek heeft echter die handvaten nodig om fatsoenlijk gemonteerd te worden.
Als alternatief heb ik bij de bouwmarkt een aantal koperen buisjes gehaald en die er tussen gezet ipv de handvaten.
ZIjn van die koperen busjes om koperen leidingen te verlengen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif