lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

'Offroad' kaartmateriaal / routes ontdekken

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Sprenger



Geregistreerd op: 22-6-2015
Berichten: 26
Woonplaats: Amersfoort

BerichtGeplaatst: Do, 20 Apr. 2017, 15:48    Onderwerp: 'Offroad' kaartmateriaal / routes ontdekken Reageer met quote

Wat zijn jullie bronnen om offroad routes/tripjes op te maken? Zijn er wellicht bepaalde kaarten beschikbaar waar zandpaden herkenbaar op staan aangegeven?

Ik woon nog niet zo lang in Amersfoort dus ik weet hier nog niet zo goed waar te beginnen met zoeken. smiley2

_________________
990 Adventure '08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
timieh



Geregistreerd op: 20-3-2013
Berichten: 1456
Woonplaats: Biddinghuizen

BerichtGeplaatst: Do, 20 Apr. 2017, 20:25    Onderwerp: Reageer met quote

Rondrijden en goed kijken. een kaart waar die opstaat zijn er wel bijv. topografische kaarten. Echter Kan je hier niet de afsluitingen en verbods borden op zien.
Op openstreetmap staan ook veel paden en soms ook of het verboden is of niet. thumbsup

_________________
------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sprenger



Geregistreerd op: 22-6-2015
Berichten: 26
Woonplaats: Amersfoort

BerichtGeplaatst: Za, 22 Apr. 2017, 8:03    Onderwerp: Reageer met quote

De openstreetmap is inderdaad mooi gedetailleerd en ik kwam er gister pas achter dat je deze ook gratis kunt downloaden en importeren in Basecamp dus dat is al winst.
Ik denk dat we op zoek zijn naar wegen die openstreetmap aanduidt als 'Spoor'. Met Google streetview ernaast zoek ik nu de sporen zonder houten balk of wandelgebied-bordje.

Heeft iemand weleens naar die MTB-kaarten gekeken? Niet om die routes te verwoesten maar wel om in de juiste gebieden te zoeken?

_________________
990 Adventure '08
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter6480



Geregistreerd op: 10-11-2016
Berichten: 374

BerichtGeplaatst: Vr, 26 Mei. 2017, 23:38    Onderwerp: Reageer met quote

Kijk daarnaast ook eens op Google Streetview als je 'denkt' een mooie zandpad gevonden te hebben. Soms zijn de beelden recent en staat er een verbodsbord op terwijl je er prachtig mooi kan rijden. furious3

Dan denk ik altijd maar, er zullen wel klachten zijn gekomen van teveel offroad crossers. grin Daar ga ik dan ook niet inrijden, daar kan alleen maar gejank van komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif