lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Wat kleine aanpassingen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 19:26    Onderwerp: Wat kleine aanpassingen Reageer met quote

Gister mijn Akra's opgehaald en meteen maar aan de slag gegaan,
ze zaten er zo op, maar het demonteren van de originele dempers hed wat voeten in de aarde. outjes zaten alle 6 dusdanig vastgerot dit ik ze allemaal aan snot draaide.evil3
Toen met trukendoos van de baas ze er toch nog uit gekregen en verder geen problemen.

Daarna de carburateurs er nog maar ff afgeschroefd en de gasnaalden 1 tandje hoger gezet, Brouwer gaat em binnekort verder afstellen.

Ik heb ook een 16t tandwiel meegenomen bij brouwer, die zit er nu ook op, oude tandwiel zat ook weer erg vast. furious3 Met ratel van 70cm en volle gewicht erop ging ie eindelijk los, ik lag toen wel op de grond, ging nogal plotseling los!!! devil

Op de voorvork heb ik mooie WP stickers geplakt, zodat de beschadigingen niet meer zichtbaar zijn, zie er ook wel lekker racy uit Mr-T Mr-T

Maar ik moet zeggen dat ik compleet andere motor heb gekregen, hij trekt veel soepeler, harder en maakt een lekker soundje zonder db-killers. evilgrinevilgrinevilgrinevilgrin



Akra's.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  74.83 KB
 Weergegeven:  569 keer

Akra's.jpg



geheel.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  113.55 KB
 Weergegeven:  574 keer

geheel.jpg



vork.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  122.35 KB
 Weergegeven:  587 keer

vork.jpg



_________________
2003 950S
Driver: Eelco


Laatst aangepast door Prutzer op Di, 18 Jan. 2005, 21:00, in totaal 3 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 19:36    Onderwerp: Re: Wat kleine aanpassingen Reageer met quote

Prutzer schreef:
Gister mijn Akra's opgehaald en meteen maar aan de slag gegaan,
ze zaten er zo op, maar het demonteren van de originele dempers hed wat voeten in de aarde. outjes zaten alle 6 dusdanig vastgerot dit ik ze allemaal aan snot draaide.evil3
Toen met trukendoos van de baas ze er toch nog uit gekregen en verder geen problemen.

Daarna de carburateurs er nog maar ff afgeschroefd en de gasnaalden 1 tandje hoger gezet, Brouwer gaat em binnekort verder afstellen.

Ik heb ook een 16t tandwiel meegenomen bij brouwer, die zit er nu ook op, oude tandwiel zat ook weer erg vast. furious3 Met ratel van 70cm en volle gewicht erop ging ie eindelijk los, ik lag toen wel op de grond, ging nogal plotseling los!!! devil

Op de voorvork heb ik mooie WP stickers geplakt, zodat de beschadigingen niet meer zichtbaar zijn, zie er ook wel lekker racy uit Mr-T Mr-T

Maar ik moet zeggen dat ik compleet andere motor heb gekregen, hij trekt veel soepeler, harder en maakt een lekker soundje zonder db-killers. evilgrinevilgrinevilgrinevilgrin


Zonder killers vind ik waanzinnig mooi,maar ook te hard op de lange duur werd ik er zelf knettergek van!

En ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat oom agent het ook te hard vind!

Groet Daan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 21:14    Onderwerp: Reageer met quote

Ben idd benieuwd naar de sound van de Acra's zonder Db killers. Die stickers heb ik ook liggen en zal zeker helpen ter bescherming van de vorkpoten. Verder valt mij het zwarte voorspatbord op. Ik zag bij Brouwer in Nijkerk ook een LC8 S met zo'n zelfde spatbord staan.
Normaal is deze toch geheel oranje??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 21:28    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn 950 is een "echte" 2003, toen was de S oranje en de gewone zilver, model 2004 heeft een geheel in de kleur gespoten spatbord.
Persoonlijk vind ik mijn spatbord mooier, geheel oranje is erg opzichtig.

je kan de Akra een beetje vergelijken met een Ducati met open Termignoni's, zelfde geluiddruk, in oud hollands gewoon kabaal!!! evil evil evil evil evil evil evil

_________________
2003 950S
Driver: Eelco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tutu



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 550
Woonplaats: Zeewolde

BerichtGeplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 21:36    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ken de sound van de Acra's op zich wel. Had een 2 in 2 systeem op mijn RSV. Heb het nooit te hard gevonden (behalve op het circuit undecided )
De loopcultuur van een LC8 is natuurlijk anders met een andere boring, slag, carbs, cc inhoud, blokhoek,... en de dempers zijn wellicht ook anders.

Ik vind de sound van de PD jongens ook heel cool, lijkt het daar wat op?
PRÉÉÉÉPPPPRÉÉÉP grin2 grin2 grin2 grin2

Hoor het binnen kort wel eens. Ook benieuwd naar het verschil met de wings soepblikken wink3 wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
kameel



Geregistreerd op: 1-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: dronten

BerichtGeplaatst: Zo, 16 Jan. 2005, 23:13    Onderwerp: Reageer met quote

ook met Wings en naalden in derde positie een totaal andere motor. Orgineel is absoluut niet slecht, maar nu bokt íe vanaf 2000 tpm niet meer, loopt veel vlotter in de begrenzer en in twee komt voorwiel spontaan omhoog.

Pieter

_________________
riding the camel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Prutzer



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 201
Woonplaats: Amstelveen

BerichtGeplaatst: Di, 18 Jan. 2005, 22:38    Onderwerp: Reageer met quote

PD's vind ik meer klnker als voaaaar of brulllll niet als prrrrrrrreepppppp prrrrrrrreepppppp prrrrrrrreepppppp grin2 grin2 grin2


Maar ik gaat van het weekend me maat is ff een drive-by laten doen, dan kan ik zelf ook is horen hoe het klinkt evilgrin evilgrin evilgrin

_________________
2003 950S
Driver: Eelco
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 18 Jan. 2005, 23:42    Onderwerp: Reageer met quote

kameel schreef:
ook met Wings en naalden in derde positie een totaal andere motor. Orgineel is absoluut niet slecht, maar nu bokt íe vanaf 2000 tpm niet meer, loopt veel vlotter in de begrenzer en in twee komt voorwiel spontaan omhoog.

Pieter


dan moet je ook effe die Sommer-lufideksel erop zetten! (of heb je die al), dan wordt ie onderin nog een stuk smeuiger en krachtiger.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
kameel



Geregistreerd op: 1-12-2004
Berichten: 119
Woonplaats: dronten

BerichtGeplaatst: Wo, 19 Jan. 2005, 10:37    Onderwerp: Reageer met quote

zit er op.
Voor 2005 geen verdere veranderingen in het vat, eerst maar rijden.

Pieter

_________________
riding the camel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif