lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

VERKOCHT : SMT uit 2009.

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk     lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erik 990 SMT

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Mei. 2016, 21:14    Onderwerp: VERKOCHT : SMT uit 2009. Reageer met quote

Ik denk erover om mijn KTM - SMT van medio 2009 te gaan verkopen.
Heeft circa (wordt nog veel mee gereden) 51.000 km op de klok.
Ik ben de eerste eigenaar.

Alle beurten netjes gehad bij de dealer. Staat nu (omdat ik al weer snel naar de Vogezen ga) voor een qua km's iets te vroege kleine beurt bij de dealer.

Extra's t.o.v. de standaard SMT:
Handvatverwarming.
LED achterlichtunit.
Ombouw naar SM-achterkant. (overigens heb ik alle spullen om weer de SM-T achterkant te krijgen nog liggen)
Seat Concept Seat.
SW-Motech Skidplate.
Set slip-on Akrapovic dempers.
Voor-en achteras crashpads.

In principe verkoop ik de fiets het liefst aan een geďnteresseerde mét alle extra's.
Alleen als die prijs me wat tegenvalt of de koper wil de extra's niet.... ga ik over op het apart/los verkopen van de accessoires, m.u.v. de handvatverwarming en het LED achterlicht (die blijven dan zitten).

Interesse graag via PB.

Voor de discussie: Wat zou – in alle redelijkheid – een aardige prijs zijn?

**** Update ****

De fiets is inmiddels verkocht inclusief bijna álle toeters en bellen: Alleen de Skidplate wordt los verkocht (apart draadje)

Laatst aangepast door Erik 990 SMT op Vr, 24 Jun. 2016, 16:45, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Erik 990 SMT

BerichtGeplaatst: Di, 21 Jun. 2016, 12:07    Onderwerp: Reageer met quote

Mag slotje op.
Fiets wordt verkocht.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    lc8.nl Forum Index -> Koop en verkoop Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: