Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
gmat
|
Geplaatst: Ma, 23 Mei. 2016, 20:50 Onderwerp: Benzinepomp? |
|
|
Vandaag gereden met de 990. Reed heel slecht moet ik zeggen: weinig power wegvallen vermogen om dan iets later terug te herpakken. Even alles opengetrokken: raakte gewoon niet hoger dan 160 km/u. Geluid dat uit de motor kwam was precies ook anders dan normaal. Nu heb ik dit de laatste maanden wel nog al eens voorgehad, maar de laatste tijd begint het precies te verergeren.
Het probleem doet zich wel voor bij lage tankinhoud. Vanaf een halve tank zou ik zo zeggen. Na 45 liter getankt te hebben (heb de safari tanks erop staan), leek alles weer normaal te werken.
Kan dit de benzinepomp zijn? Of vervuilde filters? Heb er nu 70k km op de teller staan en dit zijn nog de eerste filters. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 23 Mei. 2016, 21:19 Onderwerp: |
|
|
yep. klinkt alsof de injectie-pomp de brandstof niet aangezogen krijgt. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
gmat
|
Geplaatst: Di, 24 Mei. 2016, 12:47 Onderwerp: |
|
|
Nieuwe filters proberen dan? Ik zie wel dat ze bijna nergens op stock zijn. Kan ik ze ook even kuisen met product? Of is dit niet aan te raden? |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Di, 24 Mei. 2016, 23:07 Onderwerp: |
|
|
ik heb er geen ervaring mee... staat genoeg over hier op het forum volgens mij. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
gmat
|
Geplaatst: Do, 2 Jun. 2016, 22:15 Onderwerp: |
|
|
Hello
Heb de benzinepomp filters met carburateur reiniger uitgespoten. Werkt behoorlijk moet ik zeggen. Tot nu toe geen last meer gehad van het 'vermogenverlies'. Je ziet duidelijk een verschil voor en na reiniger.
Heb ook een setje nieuwe filters besteld voor als ik de pomp nog eens open heb.
Grtz
Gmat |
|
Naar boven |
|
 |
|