lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Afstellen schakelpedaal lukt niet

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Peterjs



Geregistreerd op: 22-11-2020
Berichten: 26
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Mrt. 2021, 18:04    Onderwerp: Afstellen schakelpedaal lukt niet Reageer met quote

Ha Allen,

Ik wil het schakelpedaal van mijn ktm 990 adventure uit 2007 lager af stellen. Volgens alle fora is het een kwestie van bout eruit draaien, het schakelpedaal eraf halen en een paar tandjes naar beneden zetten en terugplaatsen. Het boutje verwijderen gaat prima, maar het schakelpedaal blijft muurvast zitten. Ook mijn (niet ktm) dealer kreeg het niet voor elkaar (met koevoet). Er is toch geen speciale tool voor nodig om het schakelpedaal te verwijderen? Iemand tips om hem los te krijgen?

Groet,. Peter
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Mrt. 2021, 18:53    Onderwerp: Reageer met quote

er zit een klem gleufje in (waar het boutje klemt), als je dat heel iets open drukt komt ie meestal makkelijk los.
vbeetje vast gerot dan
wd40.. nachtje wachten

volgende keer met wat koperpasta monteren.

ps: het boutje moet er wel uit meen ik: maar dat zie je wel als ie wel 'los'zit maar er niet af wil.

koevoet is natuurlijk uit den boze!
als het echt niet lukt, een drieklauw trekker pakken

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Peterjs



Geregistreerd op: 22-11-2020
Berichten: 26
Woonplaats: Den Haag

BerichtGeplaatst: Za, 13 Mrt. 2021, 17:53    Onderwerp: Reageer met quote

Dank voor je reactie! Ik ga morgen even verder kijken. De dealer heeft gelukkig geen lomp geweld gebruikt hoor maarv alleen gekeken of het met een hefboom wou.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif