Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Olivier_S
|
Geplaatst: Zo, 29 Nov. 2015, 17:50 Onderwerp: Kortsluiting lambdasensor |
|
|
Na het laten reviseren van mijn vorkpoten hebben ze bij het opnieuw opbouwen van de motor het kabeltje van de lambda sensor van de achterste cillinder tegen het frame gekneld. Dit heeft een kortsluiting veroorzaakt.
Het kabeltje was makkelijk genoeg te solderen, en de zekering springt niet meer als ik het contact op zet.
Spijtig genoeg doet het boordcomputertje/display nu niets meer. Zou dit in een safe mode staan door de kortsluiting? Als dat zo is, hoe kan ik dit dan resetten?
Als het niet zo is, kan ik dit zelf vervangen, of moet ik dit door een dealer laten doen? _________________ 'of all the things I have lost, I miss my mind the most' |
|
Naar boven |
|
 |
nikovl

|
Geplaatst: Zo, 29 Nov. 2015, 22:35 Onderwerp: Re: Kortsluiting lambdasensor |
|
|
Olivier_S schreef: | Na het laten reviseren van mijn vorkpoten hebben ze bij het opnieuw opbouwen van de motor het kabeltje van de lambda sensor van de achterste cillinder tegen het frame gekneld. Dit heeft een kortsluiting veroorzaakt.
Het kabeltje was makkelijk genoeg te solderen, en de zekering springt niet meer als ik het contact op zet.
Spijtig genoeg doet het boordcomputertje/display nu niets meer. Zou dit in een safe mode staan door de kortsluiting? Als dat zo is, hoe kan ik dit dan resetten?
Als het niet zo is, kan ik dit zelf vervangen, of moet ik dit door een dealer laten doen? |
op ebay heb ik displays te koop gezien ( lijkt me allemaal plug and play ) maar ben geen expert ,dus wacht nog even en iemand met meer kennis zal je wel kunnen verder helpen  |
|
Naar boven |
|
 |
|
|
berichten van de laatste 24 uur
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Je mag niet stemmen in polls Je mag geen attachments plaatsen in dit forum Je mag bestanden downloaden in dir forum
|