lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Onderhoud

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
nikovl



Geregistreerd op: 15-11-2015
Berichten: 51
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Do, 19 Nov. 2015, 19:45    Onderwerp: Onderhoud Reageer met quote

Hey zou graag weten waar de oost-vlaamingen gaan voor stukken en onderhoud rond oos-vl .
Of is er iemand met de nodige ervaring waar ik bij kan gaan om eens te zien hoe het allemaal in zijn werk gaat en/of mij wat kan helpen ( heb zelf wel geen werkplaats) .

En voor een ritje en babbel ben ik ook meestal wel te vinden wacko .

grtz Niko

ps : ik woon in Gent .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Toon_D



Geregistreerd op: 1-3-2013
Berichten: 219
Woonplaats: Kruibeke

BerichtGeplaatst: Do, 19 Nov. 2015, 22:40    Onderwerp: Reageer met quote

Ik ben steeds voor onderdelen naar Racing Center in Deurne geweest. Nu ben ik verhuisd naar omgeving Bornem en ga ik ofwel naar KTM in 't Hoogveld in Dendermonde of naar Joramo in Liezele (Puurs).

Mvg Toon

_________________
KTM 990 Adventure 2007
BMW R45 1978
Honda CB750 1981
Suzuki RM 125
KTM SXS 150
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Nov. 2015, 16:39    Onderwerp: Reageer met quote

Mototech in Westrem of De Smet in Waregem

Toon, zou je 'm op onderhoud durven steken in Dendermonde? Je bedoelt toch DDBikes?

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
nikovl



Geregistreerd op: 15-11-2015
Berichten: 51
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Vr, 20 Nov. 2015, 17:14    Onderwerp: Reageer met quote

Muug schreef:
Mototech in Westrem of De Smet in Waregem

Toon, zou je 'm op onderhoud durven steken in Dendermonde? Je bedoelt toch DDBikes?



ben eens bij DDbikes binnen gestapt maar reed toen nog met de explorer , was vriendelijk wel een babbelaar (hoop dat ie niet bezig was aan een motor want zo lopen werkuren snel op) , was natuurlijk vriendelijk omdat ik mss wel een motor daar zou kopen .
Nu heb ik wel gezien op de facturen van mijn 990 dat ie van DDbikes komt als ie nieuw was.

Van vriend gehoord dat Desmet ook niet al te zuiver is ! tja daarom zou ik het liever zelf doen of bij iemand die zelf met een ktm rijd en weet hoe het goed gedaan word .

grtz Niko
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TRooPER



Geregistreerd op: 5-10-2010
Berichten: 190

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Nov. 2015, 11:55    Onderwerp: Reageer met quote

ik koop stukken bij desmet of via website KTM, wat mij best uitkomt en hoe dringend het is.

voorlopig alles zelf in onderhoud dankzij dit forum en "KTM hall of whisdom" en de hulp van een "SuperSonisSnelleMan" wink2

alvast veel rijplezier met uw ADV. en voor een ritje mag je mij ook steeds porren, ik begeef mij ook in ruime omgeving Gent
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
nikovl



Geregistreerd op: 15-11-2015
Berichten: 51
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Zo, 22 Nov. 2015, 14:32    Onderwerp: Reageer met quote

TRooPER schreef:
ik koop stukken bij desmet of via website KTM, wat mij best uitkomt en hoe dringend het is.

voorlopig alles zelf in onderhoud dankzij dit forum en "KTM hall of whisdom" en de hulp van een "SuperSonisSnelleMan" wink2

alvast veel rijplezier met uw ADV. en voor een ritje mag je mij ook steeds porren, ik begeef mij ook in ruime omgeving Gent



zal ik zekers eens doen dat porren , als het weer het wat toelaat want denk dat ze gaan beginnen met zout rond te smijten . Heb onder tussen ook de online site gevonden en nog een kortingsbon van 50 eurotjes ook :p
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
LuC8 Motard



Geregistreerd op: 28-6-2014
Berichten: 21
Woonplaats: liedekerke

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 10:16    Onderwerp: Reageer met quote

nikovl schreef:
TRooPER schreef:
ik koop stukken bij desmet of via website KTM, wat mij best uitkomt en hoe dringend het is.

voorlopig alles zelf in onderhoud dankzij dit forum en "KTM hall of whisdom" en de hulp van een "SuperSonisSnelleMan" wink2

alvast veel rijplezier met uw ADV. en voor een ritje mag je mij ook steeds porren, ik begeef mij ook in ruime omgeving Gent



zal ik zekers eens doen dat porren , als het weer het wat toelaat want denk dat ze gaan beginnen met zout rond te smijten . Heb onder tussen ook de online site gevonden en nog een kortingsbon van 50 eurotjes ook :p
thumbsup thumbsup

Hey Niko , .. ikzelf en andere 990Adv.KTM-ers & GS-sers hebben goeie ervaring met Mototech in Wetteren ,....Alsook met Motocare , in Tielt-Winge ( als het iets verder mag zijn )...suc6

_________________
KTM adventure 990 & FlyingBrick K1100LT/se
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
nikovl



Geregistreerd op: 15-11-2015
Berichten: 51
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 10:49    Onderwerp: Reageer met quote

hoi LuC8

Wetteren das niet zover voor mij dus zal daar eens mijn kop laten zien Smile
Bedankt voor de info en Motocare ben ik onlangs naar hun avond voorstelling geweest , daar wat stukken besteld met de kortingsbon en kledij was met grote kortingen - 50% - 30% .
Is inderdaad wel wat verder van huis maar rijden dat we nu graag dus das niet zo"n probleem :p


grtz Niko
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 16:19    Onderwerp: Reageer met quote

nikovl schreef:
ben eens bij DDbikes binnen gestapt maar reed toen nog met de explorer , was vriendelijk wel een babbelaar ..........
Van vriend gehoord dat Desmet ook niet al te zuiver is ! ..........
grtz Niko

DDBikes vs De Smet : DDBikes hebben Ducati-genen, mochten van Ducati geen Ducati-store meer zijn en waren hun officiele dealership kwijt en moesten dan wel ander merk vinden. Dat werd KTM. De DDBikes-man is inderdaad een niet te stuiten babbelaaar. De Smet : hun roots liggen in de enduro-wereld, lang geleden, en bijgevolg hebben ze veel kennis van KTM. Dus fundamenteel andere insteek.
Verder ga je natuurlijk altijd overal mensen vinden die ontevreden zijn van hun dealer. Niemand is perfect, iedereen maakt fouten.
Mototech zit tegenwoordig in Westrem om heel correct te zijn, langs de Gentse steenweg. Da's iets anders dan Wetteren city. wink2

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
LuC8 Motard



Geregistreerd op: 28-6-2014
Berichten: 21
Woonplaats: liedekerke

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 18:09    Onderwerp: Reageer met quote

nikovl schreef:
hoi LuC8

Wetteren das niet zover voor mij dus zal daar eens mijn kop laten zien Smile
Bedankt voor de info en Motocare ben ik onlangs naar hun avond voorstelling geweest , daar wat stukken besteld met de kortingsbon en kledij was met grote kortingen - 50% - 30% .
Is inderdaad wel wat verder van huis maar rijden dat we nu graag dus das niet zo"n probleem :p


grtz Niko


Wij waren ook op hun Nocturne, Supertof 2thumbsup
mvg

_________________
KTM adventure 990 & FlyingBrick K1100LT/se
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
nikovl



Geregistreerd op: 15-11-2015
Berichten: 51
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 19:02    Onderwerp: Reageer met quote

[quote="Muug"]
nikovl schreef:

Verder ga je natuurlijk altijd overal mensen vinden die ontevreden zijn van hun dealer. Niemand is perfect, iedereen maakt fouten.
Mototech zit tegenwoordig in Westrem om heel correct te zijn, langs de Gentse steenweg. Da's iets anders dan Wetteren city. wink2



das inderdaad de waarheid voor ene ist goed voor de andere niet .
Hoor wel vaker goeie ervaring van mototech thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
nikovl



Geregistreerd op: 15-11-2015
Berichten: 51
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Nov. 2015, 19:04    Onderwerp: Reageer met quote

[/quote]

Wij waren ook op hun Nocturne, Supertof 2thumbsup
mvg[/quote]


was in orde daar , had niet verwacht dat er zoveel volk zou rondlopen . En de noedels waren ook lekker thumbsup

grtz niko
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 8 Dec. 2015, 18:05    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Niko,

Ik woon zelf in Wetteren en heb een goed uitgeruste werkplaats. Ik rij al (even denken...) 6 jaar LC8 en heb al heel wat keertjes zelf groot en klein onderhoud gedaan, evenals verschillende herstellingen. Als er eens iets moet gebeuren en je hebt zin om het zelf aan te pakken ben je steeds welkom in mijn garage. Jij zorgt voor het bier, ik voor het gereedschap 2thumbsup . Geef maar een seintje per PM!

Als je het toch liever door de dealer laat doen heb je aan paar opties:

- Mototech in Wetteren is dichtbij en heel goed van werk, maar geen officiële KTM dealer

- Voor officieel werk rij ik meestal naar Hautekiet in Ruddervoorde. Hele degelijke service en die mensen hebben al mening keren hun hand voor mij in het vuur gestoken als er een akkefietje geregeld moest worden onder garantie.

- Andere officiële dealers in de buurt zijn Desmet in Waregem, DDbikes in Dendermonde en motorsport Verburgh in Zelzate.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
nikovl



Geregistreerd op: 15-11-2015
Berichten: 51
Woonplaats: gent

BerichtGeplaatst: Di, 8 Dec. 2015, 18:14    Onderwerp: Reageer met quote

Master of Disaster schreef:
Dag Niko,

Ik woon zelf in Wetteren en heb een goed uitgeruste werkplaats. Ik rij al (even denken...) 6 jaar LC8 en heb al heel wat keertjes zelf groot en klein onderhoud gedaan, evenals verschillende herstellingen. Als er eens iets moet gebeuren en je hebt zin om het zelf aan te pakken ben je steeds welkom in mijn garage. Jij zorgt voor het bier, ik voor het gereedschap 2thumbsup . Geef maar een seintje per PM!

Als je het toch liever door de dealer laat doen heb je aan paar opties:

- Mototech in Wetteren is dichtbij en heel goed van werk, maar geen officiële KTM dealer

- Voor officieel werk rij ik meestal naar Hautekiet in Ruddervoorde. Hele degelijke service en die mensen hebben al mening keren hun hand voor mij in het vuur gestoken als er een akkefietje geregeld moest worden onder garantie.

- Andere officiële dealers in de buurt zijn Desmet in Waregem, DDbikes in Dendermonde en motorsport Verburgh in Zelzate.



Klinkt goed !
Voor de moment bezig met verwarmde handvatten te steken en wat extra verlichting . Daarna verhuis :( . Maar we spreken zeker nog . thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif