lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Rade 9*0 RR Screen met Xenon

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
5150



Geregistreerd op: 24-11-2012
Berichten: 202

BerichtGeplaatst: Za, 26 Sep. 2015, 10:43    Onderwerp: Rade 9*0 RR Screen met Xenon Reageer met quote

Wie heeft ervaring met dit scherm op en 950/990: http://www.radegarage.com/2013-08-01/screen-rr/

Hoe is het met de turbulentie gesteld, geeft de Xenon verlichting meer licht en hoe is de kwaliteit/afwerking? Kortom is het een aanrader?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
vraptor



Geregistreerd op: 1-8-2011
Berichten: 192
Woonplaats: noord holland

BerichtGeplaatst: Za, 26 Sep. 2015, 15:17    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik heb deze set sinds ruim 1 jaar. Afwerking is goed en past ook allemaal. Plug & Play ! V.w.b wervelingen:
Ik ben 180 en had een toerscherm. Zit nu meer in de wind wat een bewuste keuze was.
De verlichtingsset geeft een heldere licht bundel in vergelijk met de standaard set. Volgens mijn beleving herken je ook meer reflectie punten in de verte. Vereiste is wel een goede afstelling van de lampen/bundel. Ook dat kan zonder problemen.
N.a.v. reviews van Rade heb ik de 'gok' genomen..... Achteraf helemaal geen gok . Gewoon goede prijskwaliteit verhouding. Heb tevens zijn underseat tank waarvoor hetzelfde geldt.
De service, bereikbaarheid van Rade laat ook niets te wensen over.

_________________
950 adv 2011-2019
1090 Adventure R 2019-
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
5150



Geregistreerd op: 24-11-2012
Berichten: 202

BerichtGeplaatst: Di, 29 Sep. 2015, 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

Top, dank je voor de review. Ik heb nu het standaard scherm en wordt op lange ritten gek van de turbulentie, althans van het geluid dat het met zich mee brengt. Als ik ga staan is de turbulentie weg en heb ik gelijk veel minder last van de herrie. Ik ben wel een stuk kleiner, ben 1,72, en hoop met een ander scherm meer in de wind te zitten. Liever rijwind dan turbulentie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
timieh



Geregistreerd op: 20-3-2013
Berichten: 1456
Woonplaats: Biddinghuizen

BerichtGeplaatst: Di, 29 Sep. 2015, 18:48    Onderwerp: Reageer met quote

Geef het eerlijk toe moet het zelf ook nog eens proberen.
Maar om de standaard vooruit een kleine afstand te geven ten opzichte van de cockpit.
Met wat schuimband de lucht geleiden.
En proberen het vacuum pakket achter de cockpit weg te halen. (geen gebrul meer)

http://www.ktm950.info/how/Farkels/adventure/double%20windscreen/cyborg.html

wellicht is het iets om te proberen, Helaas zelf ook op de lange to-do lijst staan rolleyes3 .

_________________
------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif