lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Zijstandaard relocator

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
john68



Geregistreerd op: 22-5-2008
Berichten: 360

BerichtGeplaatst: Do, 10 Sep. 2015, 22:55    Onderwerp: Zijstandaard relocator Reageer met quote

Ik heb onlangs verlaagde steps gemonteerd ( 3 cm ) en nu komt de zijstandaard onder tegen de step , ik heb 2 optie's , 1 de standaard naar achter verplaatsen dmv de relocator die aan het frame wordt bevestigd of 2 de relocator dmv de plaat van "zen overland " alleen weet ik niet wat deze laatste met de standaard doet .Gaat de standaard naar voren / achter / binnen of buiten ? wie kan mij vertellen of de relocator van zen overland mijn probleem oplost . lijkt mij ook wel zelf te maken , maar dit terzijde . brand maar los ( aub ) !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
john68



Geregistreerd op: 22-5-2008
Berichten: 360

BerichtGeplaatst: Vr, 11 Sep. 2015, 22:07    Onderwerp: relocator Reageer met quote

niemand ?????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
john68



Geregistreerd op: 22-5-2008
Berichten: 360

BerichtGeplaatst: Za, 12 Sep. 2015, 19:48    Onderwerp: relocator Reageer met quote

zo , loopt storm hier .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam
Ben



Geregistreerd op: 3-4-2009
Berichten: 16

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Okt. 2015, 22:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had het zelfde probleem toen ik verlaagde voetsteunen monteerde in combinatie met de verstevigingsplaat. De steun die verder naar achter gemonteerd wordt loste het op.

Maar inmiddels zijn wel de twee lippen (aanslagen middenbok) van het frame gebroken.

_________________
KTM 990 SE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif