Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Goobert
Geregistreerd op: 30-6-2015 Berichten: 36 Woonplaats: Somewhere over the rainbow
|
Geplaatst: Di, 25 Aug. 2015, 10:40 Onderwerp: RC8 gashendel maar ik heb handvatverwarming, help?! |
|
|
Ik heb een ander gashendel besteld om de Adventure wat te temmen bij lage toeren. Nu zit er op mijn motor handvatverwarming, dat Oxford model waarbij de bedrading in de grip zit.
Die grip moet er juist af om de andere gashendel te monteren.
Iemand tips? _________________ KTM 990 ADV 2012 Gejat, door vuile honden! |
|
Naar boven |
|
 |
Vonkenboer

Geregistreerd op: 4-12-2009 Berichten: 473 Woonplaats: omgeving Eindhoven
|
Geplaatst: Di, 25 Aug. 2015, 12:39 Onderwerp: Re: RC8 gashendel maar ik heb handvatverwarming, help?! |
|
|
Goobert schreef: | Ik heb een ander gashendel besteld om de Adventure wat te temmen bij lage toeren. Nu zit er op mijn motor handvatverwarming, dat Oxford model waarbij de bedrading in de grip zit.
Iemand tips? |
gewoon de standard grip aanpassen: http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=13&t=3067 _________________ 990SMT 2010- |
|
Naar boven |
|
 |
demito

|
Geplaatst: Di, 25 Aug. 2015, 14:25 Onderwerp: |
|
|
Gewoon aansluitkabels wat speling geven en handvat eraf schuiven terwijl je ori throttle cam nog gemonteerd is. Dan de nieuwe erop en je handvat er terug over. Zo heb ik het althans destijds gedaan.
T _________________ Husqvarna 701 enduro
 |
|
Naar boven |
|
 |
Goobert
Geregistreerd op: 30-6-2015 Berichten: 36 Woonplaats: Somewhere over the rainbow
|
Geplaatst: Di, 25 Aug. 2015, 16:35 Onderwerp: Re: RC8 gashendel maar ik heb handvatverwarming, help?! |
|
|
Vonkenboer schreef: | Goobert schreef: | Ik heb een ander gashendel besteld om de Adventure wat te temmen bij lage toeren. Nu zit er op mijn motor handvatverwarming, dat Oxford model waarbij de bedrading in de grip zit.
Iemand tips? |
gewoon de standard grip aanpassen: http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?f=13&t=3067 |
Hoi Vonkenboer, ik zie dat jij bij mij in de buurt woont, zou je mety me kunnen meekijken, heb wel een kolomboor maar ook een bietje schrik  _________________ KTM 990 ADV 2012 Gejat, door vuile honden! |
|
Naar boven |
|
 |
|