lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Aansluiten Zumo 590

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Vr, 12 Jun. 2015, 10:37    Onderwerp: Aansluiten Zumo 590 Reageer met quote

Heeft er iemand een zumo 590 aangesloten op de KTM ?
Ik heb er zelf wel al eens de 550 en TT5 aangesloten maar dat betrof enkel een snoertje voor 12 volt. Die heb ik van de accesoiresaansluitingen bij de koplamp gehaald.
De kabel van de 590 is beduidend dikker en heeft meer aansluitingen.
Het liefst trek ik deze onder de tank door richting de accu of aansluitingen in het kontje. Ik verwacht dat ik bij de aansluitingen aan de voorkant te weining plaats heb voor de gehele kabel.
De kabel kapotknippen zie ik ook niet zitten.

Tips zijn welkom smiley

Thanks
Kami
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
norwin



Geregistreerd op: 20-4-2015
Berichten: 97
Woonplaats: Utrecht

BerichtGeplaatst: Di, 16 Jun. 2015, 23:12    Onderwerp: Reageer met quote

heb helaas geen foto gemaakt, maar ik heb op de 1190 mijn zumo 660 vervangen voor de 590 smiley

nieuwe kabel is inderdaad meer dan de die van de 660.

de 660 had ik opgerold achter mijn lamp maar die van de 590 heb ik opgerold en (moeilijk uitleggen) maar naast de koplamp zitten... ga het uileggen..

als je alle kappen er af hebt en de koplamp er af, dan zie je dat er links en recht eigenlijk een holle ruimte is. (onder de 12v aansluiting zeg maar)
In het gat waar de knipperlichtdraad door heen gaat heb ik een touwtje door heen gestoken en beneden laten lopen.

via de lamp ruimte het draadje gepakt , de zumo kabel opgerold aan het touwtje geknoopt en toen draadje weer terug trekken en vast knopen.

En dan zit de rol netjes aan de zijkant in de holle ruimte smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Wo, 17 Jun. 2015, 10:18    Onderwerp: Reageer met quote

Ok thanks!

Wellicht nuttig voor anderen, ik heb ervoor gekozen om in de kabel te gaan verknippen.
Als eerste motorhouder opengemaakt en wat kit verwijderd zodat de kabel met connectoren los te halen was.
Daarna de connectors losgeknipt en de kabeldoorvoer losgemaakt/getrokken van de mantelkabel.
Nieuwe draad met enkel 12v door de kabeldoorvoer gehaald en daarop de 12v connector voor de houder gesoldeerd. Kabel weer teruggeplaatst in houder en wat kit er in gelegd, nachtje laten drogen en weer dichtgeschroeft.
Kabel op lengte gemaakt en aan uiteinde de juiste connectors geknepen.
Alles uiteraard netjes afgedicht en krimpkous gebruikt waar ik gesoldeerd heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif