lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

950 sm movie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Mei. 2006, 21:04    Onderwerp: 950 sm movie Reageer met quote

http://www.youtube.com/watch?v=vmeZ2DZINb4

thumbsup

_________________
RON



'23 890 SMT



Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
bassie



Geregistreerd op: 9-3-2006
Berichten: 49

BerichtGeplaatst: Ma, 29 Mei. 2006, 22:08    Onderwerp: Reageer met quote

devil evilgrin thumbsup thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 5:12    Onderwerp: Re: 950 sm movie Reageer met quote

dukerider schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=vmeZ2DZINb4

thumbsup


hoe kan ik die down-loaden ?????? uhoh2 wink3 wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Marja



Geregistreerd op: 26-2-2006
Berichten: 87
Woonplaats: Egmond aan den Hoef

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

tongue3 tongue tongue2 laugh4

en die met die tranen, omdat ik t niet kan

mrrrj
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 18:42    Onderwerp: Reageer met quote

zou vanzelf moeten starten op die site. Maar:
- alleen met IE denk ik
- alleen met macromedia flashplayer 8 denk ik...


jammer dat soort filmpjes niet gewoon in een standaard formaat beschikbaar worden gezet.

Het is: Een redelijk lang filmpje van een vent in spijkerbroek in griekenland op leuke bochtweggetjes die leuke wheelies maakt en de achterrem weet te bedienen.
Vreemd genoeg lukt het hem niet om een echte mooie supermotardbochtstijl te maken, waarbij je van de slip op de achterrem direkt overgaat op een spin op het gas.
Uberhaubt zie ik hem nooit uitbreken of strepen trekken de bocht uit (behalve dat stukje gravel), terwijl dit met de adventure al gaat, en dus met de supermotard zeker moet lukken...

toch wel leuk!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 20:37    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, zijn rijtechniek is niet echt supermotard, het lijkt er wel een beetje op als je niet echt kent.
Maar echt sliden is het zeker niet.

_________________
RON



'23 890 SMT



Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 31 Mei. 2006, 0:57    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
zou vanzelf moeten starten op die site. Maar:
- alleen met IE denk ik
- alleen met macromedia flashplayer 8 denk ik...


jammer dat soort filmpjes niet gewoon in een standaard formaat beschikbaar worden gezet.

Het is: Een redelijk lang filmpje van een vent in spijkerbroek in griekenland op leuke bochtweggetjes die leuke wheelies maakt en de achterrem weet te bedienen.
Vreemd genoeg lukt het hem niet om een echte mooie supermotardbochtstijl te maken, waarbij je van de slip op de achterrem direkt overgaat op een spin op het gas.
Uberhaubt zie ik hem nooit uitbreken of strepen trekken de bocht uit (behalve dat stukje gravel), terwijl dit met de adventure al gaat, en dus met de supermotard zeker moet lukken...

toch wel leuk!


bij een supermotard raak je de achterrem helemaal niet aan om een slide te maken dit doe je door hard met je voorrem te remmen en terug te schakkelen voor de bocht daarom hebben ze een slipperclutch en ik denk als je een race band op je adventure legt dan lukt het je ook niet meer om je achterband te laten uitbreken na de bocht wink3 wink3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 31 Mei. 2006, 21:40    Onderwerp: Reageer met quote

daarentegen rijden ze bij supermotard dan ook niet met racebanden.
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 1 Jun. 2006, 4:18    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
daarentegen rijden ze bij supermotard dan ook niet met racebanden.


puntjes op de I opgesneden sliks en volgens mij zijn sliks race banden idea2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 13:42    Onderwerp: maarrrrrrr..... Reageer met quote

het filmpje heeft me wel aangezet tot wheelies te oefenen en sinds gisteren heb ik het onder de knie....2e versnelling gas goed diep pakken en vol opendraaien en hij stijgt vanzelf op en op controle hoog houden evilgrin

eerder met de Mille had ik van die flauwe wheelies, maar nu torenhoog en lang, nu meer dan 100 meter en dat voor een half uurtje oefenen...

het zegt natuurlijk wel iets over de Supermoto en het blok...
geweldig ding en als ik al spijt zou hebben gehad van de aankoop dan bij deze ALLES weggepoetst.....

ps ik zal binnenkort foto's plaatsen van mijn Leovinci's, wat een bruut geluid...met DB killer nog harder dan mijn Mille met open dempers. Goedkeuring en alle papieren erbij...Snap er niets van, maar ja ....
en dat voor 440 euro en thuis bezorgd vanaf Duitsland binnen een paar dagen...

tjow

ciao
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 13:53    Onderwerp: Reageer met quote

Mike: Heb je de EPC er nog aan zitten??

het EPC systeem maakt het namelijk wel aanzienlijk moeilijker om mooie wheelies te maken, en kan je ook voor lelijke verrassingen zetten!

dus: iig effe de EPC stekkertjes lostrekken!

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 18:18    Onderwerp: Reageer met quote

what the f*ck is EPC ?

knal vaak in een soort van begrenzer, hij remt niet abrupt af,maar stijgt niet meer in toeren als ik de 2 zit en goed hoog....had net onverwachts visite van de blauwe petten ,zal wel iemand gebeld hebben daar waar ik oefen...

Waar zit deze EPC-stekker ?
Dan mot dan ding er snel af...ga morgen de "Sommer's door"eronder prutsen, is het echt nodig om de gasnaald een standje te wijzigen ?
Wie heeft hier ervaring mee ? In het boek van Sommer staat zelf dat het niet nodig is, maar afgelopen vrijdag toen ik daar was, zeiden ze weer van wel....heb de caburateurs nog nooit open gehad, dus zolang het niet hoeft....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 20:04    Onderwerp: Reageer met quote

mike schreef:
what the f*ck is EPC ?

knal vaak in een soort van begrenzer, hij remt niet abrupt af,maar stijgt niet meer in toeren als ik de 2 zit en goed hoog....had net onverwachts visite van de blauwe petten ,zal wel iemand gebeld hebben daar waar ik oefen...

Waar zit deze EPC-stekker ?
Dan mot dan ding er snel af...ga morgen de "Sommer's door"eronder prutsen, is het echt nodig om de gasnaald een standje te wijzigen ?
Wie heeft hier ervaring mee ? In het boek van Sommer staat zelf dat het niet nodig is, maar afgelopen vrijdag toen ik daar was, zeiden ze weer van wel....heb de caburateurs nog nooit open gehad, dus zolang het niet hoeft....


Hee Mike, lees hier

http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=158

De stekketjes kun je heel makkelijk bij, (op de adv in ieder geval wel).
De EPC ventielen zijn nl die dingen die in de weg zitten als je bij de bougie's wilt komen veryangry

De draadjes die daarnaar toelopen gewoon lostrekken,
maar beter is het om alles gewoon weg te halen (is wel meer werk).

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mike



Geregistreerd op: 16-1-2006
Berichten: 77
Woonplaats: 's-Heerenberg

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 20:29    Onderwerp: resumé Reageer met quote

dus als ik het goed begrijp loopt er een slang van de carburateurs naar de EPC. (dit zit in de luchtfilterkast) dus simpelweg deze slang doorsnijden en luchtdicht maken ? En dat gat in de luchtfuiletbox afplakken ?

Of is het een kwestie van een stekker ?

Ik ga morgen de boel toch open gooien vanwege de Sommer's door en als dit snel te regelen is doe ik dit meteen...

Dr Bean geeft aan dat stekkertje voldoende is...Lijkt me beter. Gewoon de-aktiveren, was mijn Mille ook..1 kabel doorknippen en luchtfilterdeksel verwijderen en hupsakee...10 Pk erbij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 20:42    Onderwerp: Re: resumé Reageer met quote

mike schreef:
dus als ik het goed begrijp loopt er een slang van de carburateurs naar de EPC. (dit zit in de luchtfilterkast) dus simpelweg deze slang doorsnijden en luchtdicht maken ? En dat gat in de luchtfuiletbox afplakken ?

Of is het een kwestie van een stekker ?

Ik ga morgen de boel toch open gooien vanwege de Sommer's door en als dit snel te regelen is doe ik dit meteen...

Dr Bean geeft aan dat stekkertje voldoende is...Lijkt me beter. Gewoon de-aktiveren, was mijn Mille ook..1 kabel doorknippen en luchtfilterdeksel verwijderen en hupsakee...10 Pk erbij...


Vanaf de plastic bovenkap van elke carb loopt een slang naar de ventielen, kijk maar, het wijst zichzelf.

Domweg stekkertjes los kan ook, maar vooral onder stoffige omstandigheden kan zich dan onnodig vuil verzamelen boven de carbmembramen.

En EPC verwijderen levert minder troep om je blok heen op.
(slangen/ventielen)
Je kunt dan ook makkelijker bij de bougie's komen thumbsup

Het schijnt dat de USA modellen GEEN epc hebben, de bovenkappen van deze carb's zijn dan ook blind, (geen aansluiting).
Ik weet alleen niet of die hier te koop zijn.

Oh ja, 10 pk is overdreven hoor, verwacht hier geen wonderen van, maar alle kleine beetjes helpen wink3

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif