Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
dukerider
Geregistreerd op: 21-8-2005 Berichten: 566 Woonplaats: wuustwezel Belgie
|
Geplaatst: Ma, 29 Mei. 2006, 21:04 Onderwerp: 950 sm movie |
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=vmeZ2DZINb4
_________________ RON
'23 890 SMT
Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R |
|
Naar boven |
|
|
bassie
Geregistreerd op: 9-3-2006 Berichten: 49
|
Geplaatst: Ma, 29 Mei. 2006, 22:08 Onderwerp: |
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 5:12 Onderwerp: Re: 950 sm movie |
|
|
dukerider schreef: | http://www.youtube.com/watch?v=vmeZ2DZINb4
|
hoe kan ik die down-loaden ?????? |
|
Naar boven |
|
|
Marja
Geregistreerd op: 26-2-2006 Berichten: 87 Woonplaats: Egmond aan den Hoef
|
Geplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 18:10 Onderwerp: |
|
|
en die met die tranen, omdat ik t niet kan
mrrrj |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 18:42 Onderwerp: |
|
|
zou vanzelf moeten starten op die site. Maar:
- alleen met IE denk ik
- alleen met macromedia flashplayer 8 denk ik...
jammer dat soort filmpjes niet gewoon in een standaard formaat beschikbaar worden gezet.
Het is: Een redelijk lang filmpje van een vent in spijkerbroek in griekenland op leuke bochtweggetjes die leuke wheelies maakt en de achterrem weet te bedienen.
Vreemd genoeg lukt het hem niet om een echte mooie supermotardbochtstijl te maken, waarbij je van de slip op de achterrem direkt overgaat op een spin op het gas.
Uberhaubt zie ik hem nooit uitbreken of strepen trekken de bocht uit (behalve dat stukje gravel), terwijl dit met de adventure al gaat, en dus met de supermotard zeker moet lukken...
toch wel leuk! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
dukerider
Geregistreerd op: 21-8-2005 Berichten: 566 Woonplaats: wuustwezel Belgie
|
Geplaatst: Di, 30 Mei. 2006, 20:37 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, zijn rijtechniek is niet echt supermotard, het lijkt er wel een beetje op als je niet echt kent.
Maar echt sliden is het zeker niet. _________________ RON
'23 890 SMT
Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Wo, 31 Mei. 2006, 0:57 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | zou vanzelf moeten starten op die site. Maar:
- alleen met IE denk ik
- alleen met macromedia flashplayer 8 denk ik...
jammer dat soort filmpjes niet gewoon in een standaard formaat beschikbaar worden gezet.
Het is: Een redelijk lang filmpje van een vent in spijkerbroek in griekenland op leuke bochtweggetjes die leuke wheelies maakt en de achterrem weet te bedienen.
Vreemd genoeg lukt het hem niet om een echte mooie supermotardbochtstijl te maken, waarbij je van de slip op de achterrem direkt overgaat op een spin op het gas.
Uberhaubt zie ik hem nooit uitbreken of strepen trekken de bocht uit (behalve dat stukje gravel), terwijl dit met de adventure al gaat, en dus met de supermotard zeker moet lukken...
toch wel leuk! |
bij een supermotard raak je de achterrem helemaal niet aan om een slide te maken dit doe je door hard met je voorrem te remmen en terug te schakkelen voor de bocht daarom hebben ze een slipperclutch en ik denk als je een race band op je adventure legt dan lukt het je ook niet meer om je achterband te laten uitbreken na de bocht |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Wo, 31 Mei. 2006, 21:40 Onderwerp: |
|
|
daarentegen rijden ze bij supermotard dan ook niet met racebanden. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mr wheely
Geregistreerd op: 24-1-2005 Berichten: 3278 Woonplaats: sluis
|
Geplaatst: Do, 1 Jun. 2006, 4:18 Onderwerp: |
|
|
Dr_Bean schreef: | daarentegen rijden ze bij supermotard dan ook niet met racebanden. |
puntjes op de I opgesneden sliks en volgens mij zijn sliks race banden |
|
Naar boven |
|
|
mike
Geregistreerd op: 16-1-2006 Berichten: 77 Woonplaats: 's-Heerenberg
|
Geplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 13:42 Onderwerp: maarrrrrrr..... |
|
|
het filmpje heeft me wel aangezet tot wheelies te oefenen en sinds gisteren heb ik het onder de knie....2e versnelling gas goed diep pakken en vol opendraaien en hij stijgt vanzelf op en op controle hoog houden
eerder met de Mille had ik van die flauwe wheelies, maar nu torenhoog en lang, nu meer dan 100 meter en dat voor een half uurtje oefenen...
het zegt natuurlijk wel iets over de Supermoto en het blok...
geweldig ding en als ik al spijt zou hebben gehad van de aankoop dan bij deze ALLES weggepoetst.....
ps ik zal binnenkort foto's plaatsen van mijn Leovinci's, wat een bruut geluid...met DB killer nog harder dan mijn Mille met open dempers. Goedkeuring en alle papieren erbij...Snap er niets van, maar ja ....
en dat voor 440 euro en thuis bezorgd vanaf Duitsland binnen een paar dagen...
tjow
ciao |
|
Naar boven |
|
|
Dr_Bean Site Admin
Geregistreerd op: 15-11-2004 Berichten: 6729 Woonplaats: Nijmegen
|
Geplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 13:53 Onderwerp: |
|
|
Mike: Heb je de EPC er nog aan zitten??
het EPC systeem maakt het namelijk wel aanzienlijk moeilijker om mooie wheelies te maken, en kan je ook voor lelijke verrassingen zetten!
dus: iig effe de EPC stekkertjes lostrekken! _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
|
mike
Geregistreerd op: 16-1-2006 Berichten: 77 Woonplaats: 's-Heerenberg
|
Geplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 18:18 Onderwerp: |
|
|
what the f*ck is EPC ?
knal vaak in een soort van begrenzer, hij remt niet abrupt af,maar stijgt niet meer in toeren als ik de 2 zit en goed hoog....had net onverwachts visite van de blauwe petten ,zal wel iemand gebeld hebben daar waar ik oefen...
Waar zit deze EPC-stekker ?
Dan mot dan ding er snel af...ga morgen de "Sommer's door"eronder prutsen, is het echt nodig om de gasnaald een standje te wijzigen ?
Wie heeft hier ervaring mee ? In het boek van Sommer staat zelf dat het niet nodig is, maar afgelopen vrijdag toen ik daar was, zeiden ze weer van wel....heb de caburateurs nog nooit open gehad, dus zolang het niet hoeft.... |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 20:04 Onderwerp: |
|
|
mike schreef: | what the f*ck is EPC ?
knal vaak in een soort van begrenzer, hij remt niet abrupt af,maar stijgt niet meer in toeren als ik de 2 zit en goed hoog....had net onverwachts visite van de blauwe petten ,zal wel iemand gebeld hebben daar waar ik oefen...
Waar zit deze EPC-stekker ?
Dan mot dan ding er snel af...ga morgen de "Sommer's door"eronder prutsen, is het echt nodig om de gasnaald een standje te wijzigen ?
Wie heeft hier ervaring mee ? In het boek van Sommer staat zelf dat het niet nodig is, maar afgelopen vrijdag toen ik daar was, zeiden ze weer van wel....heb de caburateurs nog nooit open gehad, dus zolang het niet hoeft.... |
Hee Mike, lees hier
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=158
De stekketjes kun je heel makkelijk bij, (op de adv in ieder geval wel).
De EPC ventielen zijn nl die dingen die in de weg zitten als je bij de bougie's wilt komen
De draadjes die daarnaar toelopen gewoon lostrekken,
maar beter is het om alles gewoon weg te halen (is wel meer werk). _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
mike
Geregistreerd op: 16-1-2006 Berichten: 77 Woonplaats: 's-Heerenberg
|
Geplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 20:29 Onderwerp: resumé |
|
|
dus als ik het goed begrijp loopt er een slang van de carburateurs naar de EPC. (dit zit in de luchtfilterkast) dus simpelweg deze slang doorsnijden en luchtdicht maken ? En dat gat in de luchtfuiletbox afplakken ?
Of is het een kwestie van een stekker ?
Ik ga morgen de boel toch open gooien vanwege de Sommer's door en als dit snel te regelen is doe ik dit meteen...
Dr Bean geeft aan dat stekkertje voldoende is...Lijkt me beter. Gewoon de-aktiveren, was mijn Mille ook..1 kabel doorknippen en luchtfilterdeksel verwijderen en hupsakee...10 Pk erbij... |
|
Naar boven |
|
|
Daan
Geregistreerd op: 27-11-2004 Berichten: 3647
|
Geplaatst: Ma, 5 Jun. 2006, 20:42 Onderwerp: Re: resumé |
|
|
mike schreef: | dus als ik het goed begrijp loopt er een slang van de carburateurs naar de EPC. (dit zit in de luchtfilterkast) dus simpelweg deze slang doorsnijden en luchtdicht maken ? En dat gat in de luchtfuiletbox afplakken ?
Of is het een kwestie van een stekker ?
Ik ga morgen de boel toch open gooien vanwege de Sommer's door en als dit snel te regelen is doe ik dit meteen...
Dr Bean geeft aan dat stekkertje voldoende is...Lijkt me beter. Gewoon de-aktiveren, was mijn Mille ook..1 kabel doorknippen en luchtfilterdeksel verwijderen en hupsakee...10 Pk erbij... |
Vanaf de plastic bovenkap van elke carb loopt een slang naar de ventielen, kijk maar, het wijst zichzelf.
Domweg stekkertjes los kan ook, maar vooral onder stoffige omstandigheden kan zich dan onnodig vuil verzamelen boven de carbmembramen.
En EPC verwijderen levert minder troep om je blok heen op.
(slangen/ventielen)
Je kunt dan ook makkelijker bij de bougie's komen
Het schijnt dat de USA modellen GEEN epc hebben, de bovenkappen van deze carb's zijn dan ook blind, (geen aansluiting).
Ik weet alleen niet of die hier te koop zijn.
Oh ja, 10 pk is overdreven hoor, verwacht hier geen wonderen van, maar alle kleine beetjes helpen _________________ Groet Daan (LC8-Junkie).
(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv |
|
Naar boven |
|
|
|