lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

ktm kopen bij niet ktm dealer, doen of niet doen?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Mei. 2015, 10:27    Onderwerp: ktm kopen bij niet ktm dealer, doen of niet doen? Reageer met quote

Ne collega van mij die tot nogtoe 125cc heeft gereden op zijn autorijbewijs en nu met zijn lessen bezig is voor het motorrijbewijs, is volledig gecharmeerd door mijn Duke. Hij wil er ook zo ene. Maar hij woont (net zoals mij) in Bredene en de dichtsbijzijnde ktm dealer is (net zoals bij mij) een half uur rijden enkele rit. Echter zit er hier dichtbij nen hele goeie, maar echt nen hele goeie technieker die hoofdzakelijk 2de hands motoren verkoopt. Dat is echt nog zo ene van de weinige techniekers die nog onder het vet zit in een oude loods achter zijn huis, maar wel proffessioneel ingericht is. Dat is nog zo ne mens als je daar naartoe belt omdat je in panne ligt vlak voordat je met de moto in congé vertrekt, alles zou laten vallen om je verder te helpen. En daar was ik ook al van plan om daarnaartoe te gaan na mijn garantie periode met de ktm.
Maar mijne collega wil via hem ne nieuwe ktm kopen. Hij zou die eveneens bij nen andere ktm dealer bestellen met korting, dankzij samenwerking (als nen ktm dealer, of ook de andere merken uit de ruime omgeving ne moto van een ander merk overneemt is dat ook via hem, en zo werken ze blijkbaar samen).
Hoe goed die gast ook niet is, ik stel me toch vragen bij eventuele garantieafhandeling, want die mens is tenslotte niet door ktm aangesteld als officiële dealer. Mijne collega, die niet op forums zit, heeft mij gevraagd om daar eens naar te polsen. Dus bij deze de vraag,... doen of niet doen?

_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif