lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

950S GO weer gestart....net sex!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mineko



Geregistreerd op: 3-9-2008
Berichten: 52
Woonplaats: maassluis

BerichtGeplaatst: Za, 4 Apr. 2015, 14:28    Onderwerp: 950S GO weer gestart....net sex! Reageer met quote

Deze week weer de `echte` gestart. Wat een geluid,en wat bonkt en trilt hij van genot (net als mijn LC4 625)!! Alsof ik een B-52 bommenwerper aangeslingerd heb. Net als sex moet je dit toch gewoon beleven Ha Ha ha.. laugh Motorrijden wil ik beleven (daarom rijd ik ook een V8) grin2 en dan komt het besef weer naar boven in wat voor geweldig benzine en olietijdperk ik leef rolleyes3

Dit zijn nu juist de punten van kritiek aan het adres van de 1190 en de nieuwe Super Adventure. Bovenstaande punten zijn op een dusdanige manier geciviliseerd en dat vind ik erg jammer. Dan zijn die 150 of 160pk voor mij totaal irrelevant zzz.

Zoals jullie weten kwam in een interview van 2 weken geleden naar buiten dat KTM daadwerkelijk het gat wilt opvullen tussen de 690 en de 1050!!!
Een 2 cilinder 800cc met eindelijk weer het karakter van de 950S en de genen van eenNeanderthaler rolleyes4 GGRRRR Groet Mineko,Maassluis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daan



Geregistreerd op: 27-11-2004
Berichten: 3647

BerichtGeplaatst: Za, 4 Apr. 2015, 15:04    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, ik begrijp je wel een beetje (heel veel eigenlijk).
zo heb ik ook de dierbaarste herinneringen aan de LC4's
waar ik vroeger mee gereden heb, alhoewel het met de exc
nu toch wel makkelijker gaat in het terrein wink3

_________________
Groet Daan (LC8-Junkie).


(voorheen 950 S/990 S adv/ SMR 950/ Superduke totaal 150.000km)
En nu (weer) KTM 950/S adv
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Di, 7 Apr. 2015, 13:04    Onderwerp: Re: 950S GO weer gestart....net sex! Reageer met quote

mineko schreef:

Zoals jullie weten kwam in een interview van 2 weken geleden naar buiten dat KTM daadwerkelijk het gat wilt opvullen tussen de 690 en de 1050!!!
Een 2 cilinder 800cc met eindelijk weer het karakter van de 950S en de genen van eenNeanderthaler rolleyes4 GGRRRR Groet Mineko,Maassluis

Behoorlijk irritant vind ik zelf. Hoe minder Adventures er zijn, hoe beter !
Je hebt dus binnenkort de keuze uit een micro- (690), een mini- (800), een normal- (950/990), een super- (1190) en een mega-Adventure (1290) ! stars Beetje "overload" en werkelijk belachelijk voor woorden. Ze hollen zomaar de GS-reeks achterna! furious3 Nou ja, die grootkapitalisten doen nu eenmaal alles om nog groter te worden...

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Di, 7 Apr. 2015, 14:21    Onderwerp: Re: 950S GO weer gestart....net sex! Reageer met quote

mineko schreef:

Zoals jullie weten kwam in een interview van 2 weken geleden naar buiten dat KTM daadwerkelijk het gat wilt opvullen tussen de 690 en de 1050!!!


En waar vinden we dit interview ?

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Toon_D



Geregistreerd op: 1-3-2013
Berichten: 219
Woonplaats: Kruibeke

BerichtGeplaatst: Di, 7 Apr. 2015, 15:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik blijf toch bij m'n 990. Het nieuwe model wordt net zoals alle andere nieuwe allroads (helaas geen rallymoto's) te geciviliseerd met ABS en andere overbodige electronica die ik er achteraf toch moet uithalen. Vering die weeral moet uitgeshimd worden voor deftig offroadgebruik en veel te brede velgen voor straatbanden.

Als mijn 990 zijn vet van de soep is, koop ik wel een andere voor een vers motorblok en wat spares thumbsup

_________________
KTM 990 Adventure 2007
BMW R45 1978
Honda CB750 1981
Suzuki RM 125
KTM SXS 150
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
blackdef



Geregistreerd op: 17-6-2009
Berichten: 108
Woonplaats: Zevenaar

BerichtGeplaatst: Wo, 8 Apr. 2015, 8:47    Onderwerp: Re: 950S GO weer gestart....net sex! Reageer met quote

[quote="Muug"][quote="mineko"]

Je hebt dus binnenkort de keuze uit een micro- (690), een mini- (800), een normal- (950/990), een super- (1190) en een mega-Adventure (1290) ! stars

Klopt niet helemaal.
KTM stopt met de 690 die verder gaat bij het Scandinavische broertje (volgens wel ingelichte bronnen) en de 990 wordt al een tijdje niet meer gemaakt.
Kan alleen maar hopen dat die 800 er als een grote 690 uitziet.

_________________
groet,

Herman
2009-2012 950s
2012-2017 990R
nu 1290 SAR cheesy cheesy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 9 Apr. 2015, 2:18    Onderwerp: Reageer met quote

hoe lang had je al geen sex gehad grin2 grin2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Muug



Geregistreerd op: 11-6-2012
Berichten: 1482
Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert

BerichtGeplaatst: Do, 9 Apr. 2015, 13:03    Onderwerp: Re: 950S GO weer gestart....net sex! Reageer met quote

blackdef schreef:
Muug schreef:


Je hebt dus binnenkort de keuze uit een micro- (690), een mini- (800), een normal- (950/990), een super- (1190) en een mega-Adventure (1290) ! stars

Klopt niet helemaal.
KTM stopt met de 690 die verder gaat bij het Scandinavische broertje (volgens wel ingelichte bronnen) en de 990 wordt al een tijdje niet meer gemaakt.

Nemen we nieuw en 2dehands bij elkaar dan klopt het wel degelijk. Even benadrukken dat de punt van mijn boodschap is dat het begrip "Adventure" plots vrij veel ladingen begint te dekken, waar vroeger een "Adventure" écht wel dé "Adventure" was. (als je bij ktm blijft). De heroïek van het woord "Adventure" is volledig zoek tegenwoordig. Misschien komt KTM binnenkort wel met een GS uit? Oof wacht, dat is er al: de 1290 Super Adventure ...

_________________
Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 127.000 km and still counting.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Do, 9 Apr. 2015, 14:37    Onderwerp: Re: 950S GO weer gestart....net sex! Reageer met quote

Muug schreef:
Misschien komt KTM binnenkort wel met een GS uit? Oof wacht, dat is er al: de 1290 Super Adventure ...


Lol

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
nopper



Geregistreerd op: 11-11-2014
Berichten: 100
Woonplaats: Meerhout

BerichtGeplaatst: Ma, 13 Apr. 2015, 18:43    Onderwerp: Reageer met quote

Tja,
T is maar hoe je het bekijkt hoor...
Gisteren met Endurofun een offroad rit gereden. Daar komt ook eenheel allegaartje op af. Heel wat 950's en 990's, maar ook de 1190 was goed vertegenwoordigd. Maar daar bovenop reden er ook heel wat GS'en mee. Ook nieuwe 1200 adventures. Je ziet er ook wat 1200 ténérés

Verder rijden er ook wat kleinere cyl inhouden mee van alle merken.

En op zo'n moment zie je dat het allemaal wel KAN hoor. Als je ziet waar sommigen hun slagschip doorloodsen. Dan blijkt dat ze toch allemaal wel heel wat adventure (in eigen land) aankunnen.

De dikkerds zijn dan ook nog een geschikt om samen met vrouwlief op vakantie te gaan. De kleinere zijn voor travel light hardcore avonturiers.

Eigenlijk is het net geweldig dat er zoveel keuzemogelijkheden zijn.

Ik heb aan de rit deelgenomen met een 950s. Maar sinds enkele weken heeft die gezelschap gekregen van die dikke 1290 (GS laugh4. Die gaat wellicht weinig meters offroad bollen. Daarvoor heb ik hem niet gekocht. Voor de ene is een reis doorheen Europa al adventure. jDe andere moet de rimboe in. Feit is dat ze wel allemaal damn good zijn in waarvoor ze gemaakt zijn.

_________________
Love's not an angel it's merely a monkey with wings
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif