lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Probleem met alarm

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Konrad_1190



Geregistreerd op: 26-11-2014
Berichten: 6
Woonplaats: Nijkerk

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Nov. 2014, 14:58    Onderwerp: Probleem met alarm Reageer met quote

Ik heb een naar probleem met het alarm van de Adventure: soms gaan spontaan de knipperlichten aan na contact-uit. Als je daarna het contact weer aan doet gebeurt er precies niks. Geen lampje, geen display. Alleen de knipperlichten blijven vrolijk knipperen.

Heb ontdekt dat als je de A van de afstandbediening indrukt met het contact op aan, dat dan de knipperlichten uitgaan en de motor weer tot leven komt.

Dealer en KTM zijn druk aan het onderzoeken (tot in Oostenrijk toe naar het schijnt). Lastig, want is 4 keer voorgekomen in een maand of 4 tijd. Er valt dus weinig te meten of zo. Gelukkig weet ik nu hoe ik de machine weer tot leven krijg (de eerste keer lukte dat niet en stond ik mooi stil langs de weg).

Mijn vraag: zijn er meer mensen met dit probleem?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Za, 29 Nov. 2014, 1:57    Onderwerp: Reageer met quote

zou het niet aan het slot liggen dan ??????
bus contact spray der in dan grin2 grin2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Konrad_1190



Geregistreerd op: 26-11-2014
Berichten: 6
Woonplaats: Nijkerk

BerichtGeplaatst: Zo, 30 Nov. 2014, 21:18    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
zou het niet aan het slot liggen dan ??????
bus contact spray der in dan grin2 grin2


Dat geloof ik niet, want dan zou het 'herstellen' van de storing niet zo consequent werken lijkt me.

_________________
het gaat niet om het doel, maar om de reis er naartoe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
P@UL



Geregistreerd op: 5-6-2013
Berichten: 23

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Dec. 2014, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Ik parkeer de motor regelmatig in een overdekte stalling. Deze is gemaakt van stalen buizen met een plastic golfplaten dak. Als ik daar onder of zelfs maar in de buurt sta krijg ik het alarm er niet op. Er gebeurt helemaal niets.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Konrad_1190



Geregistreerd op: 26-11-2014
Berichten: 6
Woonplaats: Nijkerk

BerichtGeplaatst: Do, 4 Dec. 2014, 9:57    Onderwerp: Reageer met quote

P@UL schreef:
Ik parkeer de motor regelmatig in een overdekte stalling. Deze is gemaakt van stalen buizen met een plastic golfplaten dak. Als ik daar onder of zelfs maar in de buurt sta krijg ik het alarm er niet op. Er gebeurt helemaal niets.


Dat lijkt me een ander probleem. Zijn er toevallig van die automatische schuifdeuren in de buurt? Die willen nog wel eens de afstandsbediening storen. Met m'n Yamaha had ik ook dergelijke problemen. Enige oplossing die ik hiervoor ken: zorgen voor genoeg afstand tot de stoor-zender.

_________________
het gaat niet om het doel, maar om de reis er naartoe
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MROE



Geregistreerd op: 7-11-2013
Berichten: 173
Woonplaats: IJsselmuiden

BerichtGeplaatst: Do, 4 Dec. 2014, 22:16    Onderwerp: Reageer met quote

Heb ik ook als de motor in de berging staat. Zowel er op als er af. Bij de achterkant van de motor houden helpt bij mij wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif