lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Smalle zijkoffers
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Steven



Geregistreerd op: 21-4-2013
Berichten: 23
Woonplaats: Drachten

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Aug. 2014, 22:05    Onderwerp: Reageer met quote

En? Heb je ze al binnen en bevallen ze?

Ik heb een aantal jaren geleden koffers besteld voor mijn Africa Twin in Roemenië en in tegenstelling tot sommige anderen wel wat ontvangen. Wat ik heb ontvangen was echter niet super. Het rek paste niet goed, de afmetingen van de koffers waren niet wat ik besteld had, scheve koffer, beloftes niet nakomen. Goed, lang verhaal kort: ik wilde goedkoop en dat kreeg ik ook. Ze hangen ondertussen ook al weer 2 vakanties naar Italië aan mijn Adventure en functioneren nog steeds maar ben wel op zoek naar iets compacters want echt stabieler wordt het er niet van.

Ben benieuwd naar jouw ervaringen.

Gr,

Steven
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Do, 7 Aug. 2014, 14:34    Onderwerp: Reageer met quote

Ze hangen er een week aan. Kwalitatief prima in orde ! Heb bevestigingsstukjes van Touratech gekocht, gaatje geboord, en ze aan het originele Gobi rek gehangen.

Topkoffer was een ander verhaal, ik heb op hun site een bodemplaat bijbesteld, terug gaatjes boren in onderkant topkoffer, en zo gemonteerd.
Topkoffer is bevestigd met boutjes dus, dat neemt niet zo makkelijk af dan de vorige givi topkoffer, maja, tis een stuk mooier ook.

Heel tevreden van tot nu toe hoor !

Oh ja, ik heb betaald met mastercard, het duurt een week blijkbaar voor zij het geld op hun rekening zien staan, dus 14d voor de postbode het levert...

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Steven



Geregistreerd op: 21-4-2013
Berichten: 23
Woonplaats: Drachten

BerichtGeplaatst: Do, 7 Aug. 2014, 20:34    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt goed. Ik heb nu een (afneembaar) rek van sw motech omdat ik niet de hele tijd met koffers en rek wil rondrijden maar daar zal het Touratech spul ook wel op passen.

Ben wel nieuwsgierig hoe het er in het echt uit ziet dus als je een fotootje hebt......

Die van mij gaan over een paar weken nog een keer mee naar Italië grin2 en dan later dit jaar de kerstman maar eens vragen. Hoewel ze in juli nog waterdicht bleken ( heel veel regen terugweg in Oostenrijk en Duitsland) gaat de motor straks op een trailer. Eens kijken hoe dat bevalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Vr, 8 Aug. 2014, 8:41    Onderwerp: Reageer met quote

Steven schreef:

Ben wel nieuwsgierig hoe het er in het echt uit ziet dus als je een fotootje hebt......


Ik heb je een paar foto's gemaild.

De bevestingen die ik gekocht heb van Touratech : [url]shop.touratech.be/vehicle-equipment/luggage/pannier-accessories/pannier-mounting-kit-pannier-18-mm.html[/url]

De top case bodemplaat : http://holan.pl/gb/pannier-frames-luggage-rucks/1948-top-case-l-photo-bracket-for-ktm-lc8.html#.U-Rw5XYgyX8

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif