lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

afslaan na remapping

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Werkplaats berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marcel9183

BerichtGeplaatst: Ma, 28 Jul. 2014, 18:47    Onderwerp: afslaan na remapping Reageer met quote

even terugkoppelen, motor was voorzien van akra mapping maar met org. dempers, gevolg hoog verbruik.
Afspraak bij ktm gemaakt en orgn. mapping laten laden. Vervolgens dit probleempje. Motor slaat af na langere tijd afremmen op de motor bv bij afrit autosnelweg of aanrijden naar stoplicht. Toerental valt dan terug naar 1000 rpm en loopt hierna na een seconde of 8 weer richting de 1400.
Mapping is nogmaals opnieuw geladen en de motor heeft hierna 15 minuten stationeer gedraaid. Probleem lijkt iets minder, morgen zal ik eens een testrit ermee doen, alvorens terug te gaan richting dealer. Tevens polft de motor heerlijk uit de uitlaat bij gas los laten.
Iemand nog ideeen of ervaring hiermee, hoor het graag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely

BerichtGeplaatst: Di, 29 Jul. 2014, 3:48    Onderwerp: Reageer met quote

probeer de stationair truck eens thumbsup
Naar boven
TomW_be

BerichtGeplaatst: Di, 29 Jul. 2014, 7:21    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt bekend.

In mijn threadje gaat het over hetzelfde probleem denk ik. Ik wist in het begin wel niet dat het over de te lage ralentis ging (al weet ik dat nu nog niet 100% zeker).

Mijn ralentis is net 1000 toeren en dus te laag voor het kleine vliegwiel. Ik heb de 15 minuten reset uitgevoerd en dit lijkt een grote verbetering. Ralentis netjes tussen 1400 en 1500 toeren en de gas pakt veel aangenamer op.

Een ritje op de baan gisteren voelde zeer goed aan maar het uitvallen was bij mij voornamelijk bij offroad rijden. Dat gaan we dus dit weekend nog maar eventjes proberen.

Ploffen in de uitlaat doet de mijne ook veel harder sinds de dealer 'de parameters heeft gereset' en mapping heeft nagekeken.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Werkplaats Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: