lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Power relay zekering in de stress

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Roald



Geregistreerd op: 10-2-2014
Berichten: 19
Woonplaats: Doha,Qatar

BerichtGeplaatst: Zo, 13 Apr. 2014, 22:12    Onderwerp: Power relay zekering in de stress Reageer met quote

"goedeavond" nadat ik vanavond een goede vriend wat proef rondjes had laten rijden op lage snelheid hier door de stad, (Doha,qatar) en ik vervolgens naar huis reed,. klapte de powerrelay zekering eruit,..
nieuwe erin en klap weer eruit,.. zadel eraf boel een uurtje laten afkoelen,. nieuwe zekering erin klap weer eruit.

wie o wie kan mij op weg helpen?

met een nieuwe zekering erin,. op het moment dat je de sleutel omdraaid flash zekering eruit,.

kan het zijn dat de boel te warm kan worden (nu 30 c hier in de stad) ? en dat de KTM het morgenochtend gewoon weer doet?

een radeloze roald
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
timieh



Geregistreerd op: 20-3-2013
Berichten: 1456
Woonplaats: Biddinghuizen

BerichtGeplaatst: Ma, 14 Apr. 2014, 19:20    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt mij niks met warmte te maken.
Wat wel kan dat net de isolatie over een lange termijn.
eindelijk is doorgeschuurd en sluiting maakt.
Dat word doormeten stars

_________________
------------
Hartelijke groetjes uit Flevoland,
Tim.
KTM adv s 950 GO!!!!! & 2 alpjes
www.motorkampeerwinkel.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 14 Apr. 2014, 21:24    Onderwerp: Reageer met quote

ja het powerrelais voed heel veel dingen:(zie schemas) . kweste van zo veel mogelijk dingen er af gooien zodat de storing misschien weg is en dan een voor een er weer aan.

draad tegen het frame aan... kijk die van de lambdasensors maaar eens na bijv.. of andere die daar voor bij de uitlaat langs lopen: die zijn al wel verdacht.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Roald



Geregistreerd op: 10-2-2014
Berichten: 19
Woonplaats: Doha,Qatar

BerichtGeplaatst: Ma, 14 Apr. 2014, 22:13    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
ja het powerrelais voed heel veel dingen:(zie schemas) . kweste van zo veel mogelijk dingen er af gooien zodat de storing misschien weg is en dan een voor een er weer aan.

draad tegen het frame aan... kijk die van de lambdasensors maaar eens na bijv.. of andere die daar voor bij de uitlaat langs lopen: die zijn al wel verdacht.


vandaag langs de kant van de weg (andere kant van de stad) kappen eraf accu eruit (toch vooronder) en bedrading gecontroleerd,. boompje van het contact slot nagelopen en gefrummeld,.. zekering erin en pats,. weer stuk,.. nog een keer nagelopen niks gevonden alles gefrummeld,. zekering erin weer pats,. helaas geen sleutel plek en of tijd,. ik vlieg deze week naar NL,. dus de sleutel bij de KTM dealer afgeleverd, daar staat haal hem fix hem en zorg dat ie het doet als ik weer terug kom,.. nu dus afwachten.

adv is maar 4500 km oud, zou toch eigenlijk niet mogen,. met de Africa Twin nooit problemen gehad,. met de Transalp,. ECU onder garantie vervangen met een gemodificeerde bracket terug geplaatst



2014-04-14 18.31.58.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  178.52 KB
 Weergegeven:  307 keer

2014-04-14 18.31.58.jpg


Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 15 Apr. 2014, 20:07    Onderwerp: Reageer met quote

ah, niet zeuren dan, meteen weer een Honda kopen. Heb ik ook gehad vroeger, beste motor ooit!

snap hem niet: is toch gewoon een kwestie van garantie? kleinigheidje egrens fout, gebeurd zo vaak, alleen vroeger hoorde je daar nooit wat van want toen was er geen internet.


(helaas maken ze nu niks interessants meer alleen.....)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 16 Apr. 2014, 0:46    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
ah, niet zeuren dan, meteen weer een Honda kopen. Heb ik ook gehad vroeger, beste motor ooit!

snap hem niet: is toch gewoon een kwestie van garantie? kleinigheidje egrens fout, gebeurd zo vaak, alleen vroeger hoorde je daar nooit wat van want toen was er geen internet.


(helaas maken ze nu niks interessants meer alleen.....)


idd en wie weet heeft de dealer zelf iets verkeerd geïnstalleerd, beetje van die kort door de bocht reacties dit.... en je hebt garantie stars
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roald



Geregistreerd op: 10-2-2014
Berichten: 19
Woonplaats: Doha,Qatar

BerichtGeplaatst: Wo, 16 Apr. 2014, 15:39    Onderwerp: helaas Reageer met quote

mr wheely schreef:
Dr_Bean schreef:
ah, niet zeuren dan, meteen weer een Honda kopen. Heb ik ook gehad vroeger, beste motor ooit!

snap hem niet: is toch gewoon een kwestie van garantie? kleinigheidje egrens fout, gebeurd zo vaak, alleen vroeger hoorde je daar nooit wat van want toen was er geen internet.


(helaas maken ze nu niks interessants meer alleen.....)


idd en wie weet heeft de dealer zelf iets verkeerd geïnstalleerd, beetje van die kort door de bocht reacties dit.... en je hebt garantie stars


helaas geen garantie, heb er naar gevraagd en ze zeggen hier bij de dealer dat er maar 2 jaar garantie opzit ADV is van 2011 :( maar met alleen 4500km,. ga evenzogoed in discussie over de factuur,. moet toch niet kunnen zo snel zo stuk..

ja helaas Honda maakt geen grote echte ADV meer,. KTM leek voor mij de enige echte vervanger voor een Africa twin :P
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 17 Apr. 2014, 2:33    Onderwerp: Reageer met quote

oke geen garantie veranderd de zaak.... maar probeer eens zoveel mogelijk elektronische dingen eraf te gooien en haal je zadel en tank er eens af, kijk eens of er nergens een draadje tussen zit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rikkert



Geregistreerd op: 12-7-2015
Berichten: 107
Woonplaats: Winsum (Gr)

BerichtGeplaatst: Ma, 6 Nov. 2017, 11:08    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
oke geen garantie veranderd de zaak.... maar probeer eens zoveel mogelijk elektronische dingen eraf te gooien en haal je zadel en tank er eens af, kijk eens of er nergens een draadje tussen zit.



Het is al een oud draadje, maar ik heb dit zelfde probleem gehad afgelopen weekend.
Het bleek bij mij te gaan om de draad naar de lambda sensor, deze zit aan de achterkant van de frame buis.
Als je niet goed oplet tijdens het terugzetten of monteren van je crashbars, kan deze er tussen komen te zitten en uiteindelijk voor sluiting zorgen.

Zie dit filmpje voor uitleg.

https://www.youtube.com/watch?v=quM3ej7MyuQ
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif