lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Welke koffersystemen
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jaap2005



Geregistreerd op: 1-5-2006
Berichten: 30
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Ma, 14 Jul. 2014, 13:15    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb voor de SW Motech Dakar tassenset geopteerd. Flexibele oplossing met een mooie prijs/prestatie verhouding.

http://shop.sw-motech.com/en/4052572026038,i13.htm
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 15 Jul. 2014, 0:42    Onderwerp: Reageer met quote

beetje het zelfde als www.givi.it
hebben ook nog een paar leuke adventure 1190 parts.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
OLoiro



Geregistreerd op: 9-3-2014
Berichten: 80
Woonplaats: In't Groene Hart

BerichtGeplaatst: Vr, 29 Aug. 2014, 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Ik ben uiteindelijk voor de Hepco en Becker gegaan voor de Xplorer. Ik heb voor de zwarte set gekozen en ben opzich best tevreden over de kwaliteit van de koffers, echter het rek geeft een hoop kopzorgen.

Het rek bestaat uit 3 delen. Een rek voor de koffer links, een rek voor de koffer rechts en een buis die achter het nummerbord langs de beide rekken verbind.
Nu is het zo dat bij montage van de zijrekken de tussenstang er niet tussen past. (conform de handleiding moet je eerst de rekken plaatsen en dan inderdaad pas de stang). Als je de rekken niet helemaal vast draait, kan je de stang er echter wel tussen forceren en dan het rek weer vast draaien. Gevolg:
1. Je Quicklock werkt niet meer, omdat er op de bouten veel spanning staat.
2. de rekken komen scheef te staan doordat er spanning op het rek staat. (zie fotos)
3. Doordat het rek scheef staat, komt de deksel van de grote koffer tegen de topkoffer aan bij het openen.

Er is al een keer een nieuw rek besteld en die heeft hetzelfde probleem. Nu zijn de fotos naar Hepco en Becker gestuurd voor een reactie en daar wacht ik nu op.. Van de dealer heb ik de mogelijkheid gekregen om eventueel kosteloos op een ander merk over te stappen. Heb nog geen idee wast ik moet doen, maar wacht eerst op reactie uit Duitsland...

_________________
1190 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
MROE



Geregistreerd op: 7-11-2013
Berichten: 173
Woonplaats: IJsselmuiden

BerichtGeplaatst: Zo, 31 Aug. 2014, 9:56    Onderwerp: Reageer met quote

Als het goed komt, is het een mooie zet.
Gr. MROE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Achilleos



Geregistreerd op: 8-6-2014
Berichten: 10

BerichtGeplaatst: Di, 2 Sep. 2014, 21:19    Onderwerp: Reageer met quote

OLoiro schreef:
Hoi,

Ik ben uiteindelijk voor de Hepco en Becker gegaan voor de Xplorer. Ik heb voor de zwarte set gekozen en ben opzich best tevreden over de kwaliteit van de koffers, echter het rek geeft een hoop kopzorgen.

Het rek bestaat uit 3 delen. Een rek voor de koffer links, een rek voor de koffer rechts en een buis die achter het nummerbord langs de beide rekken verbind.
Nu is het zo dat bij montage van de zijrekken de tussenstang er niet tussen past. (conform de handleiding moet je eerst de rekken plaatsen en dan inderdaad pas de stang). Als je de rekken niet helemaal vast draait, kan je de stang er echter wel tussen forceren en dan het rek weer vast draaien. Gevolg:
1. Je Quicklock werkt niet meer, omdat er op de bouten veel spanning staat.
2. de rekken komen scheef te staan doordat er spanning op het rek staat. (zie fotos)
3. Doordat het rek scheef staat, komt de deksel van de grote koffer tegen de topkoffer aan bij het openen.

Er is al een keer een nieuw rek besteld en die heeft hetzelfde probleem. Nu zijn de fotos naar Hepco en Becker gestuurd voor een reactie en daar wacht ik nu op.. Van de dealer heb ik de mogelijkheid gekregen om eventueel kosteloos op een ander merk over te stappen. Heb nog geen idee wast ik moet doen, maar wacht eerst op reactie uit Duitsland...


Ook ik heb mn keuze laten vallen op de H&B. Ik heb ze alleen nog niet besteld. Welk rek heb je besteld? Het symmetrische of asymmetrische?

Je refereert in je bericht naar de foto's maar deze zijn niet bijgevoegd. Zou je dat voor de duidelijkheid alsnog kunnen doen?

Ik wacht iig het vervolg van je ervaringen af voordat ik tot aankoop over ga.

Groet
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
OLoiro



Geregistreerd op: 9-3-2014
Berichten: 80
Woonplaats: In't Groene Hart

BerichtGeplaatst: Wo, 3 Sep. 2014, 14:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Achilleos,

De fotos staan in het bericht, raar dat je die niet kan zien? Ik heb het asymmetrische rek. Het rek is inmiddels weer terug gestuurd naar H&B en het wachten is nog op hun feedback.

grt



Achilleos schreef:
OLoiro schreef:
Hoi,

Ik ben uiteindelijk voor de Hepco en Becker gegaan voor de Xplorer. Ik heb voor de zwarte set gekozen en ben opzich best tevreden over de kwaliteit van de koffers, echter het rek geeft een hoop kopzorgen.

Het rek bestaat uit 3 delen. Een rek voor de koffer links, een rek voor de koffer rechts en een buis die achter het nummerbord langs de beide rekken verbind.
Nu is het zo dat bij montage van de zijrekken de tussenstang er niet tussen past. (conform de handleiding moet je eerst de rekken plaatsen en dan inderdaad pas de stang). Als je de rekken niet helemaal vast draait, kan je de stang er echter wel tussen forceren en dan het rek weer vast draaien. Gevolg:
1. Je Quicklock werkt niet meer, omdat er op de bouten veel spanning staat.
2. de rekken komen scheef te staan doordat er spanning op het rek staat. (zie fotos)
3. Doordat het rek scheef staat, komt de deksel van de grote koffer tegen de topkoffer aan bij het openen.

Er is al een keer een nieuw rek besteld en die heeft hetzelfde probleem. Nu zijn de fotos naar Hepco en Becker gestuurd voor een reactie en daar wacht ik nu op.. Van de dealer heb ik de mogelijkheid gekregen om eventueel kosteloos op een ander merk over te stappen. Heb nog geen idee wast ik moet doen, maar wacht eerst op reactie uit Duitsland...


Ook ik heb mn keuze laten vallen op de H&B. Ik heb ze alleen nog niet besteld. Welk rek heb je besteld? Het symmetrische of asymmetrische?

Je refereert in je bericht naar de foto's maar deze zijn niet bijgevoegd. Zou je dat voor de duidelijkheid alsnog kunnen doen?

Ik wacht iig het vervolg van je ervaringen af voordat ik tot aankoop over ga.

Groet

_________________
1190 Adventure
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
nopper



Geregistreerd op: 11-11-2014
Berichten: 100
Woonplaats: Meerhout

BerichtGeplaatst: Di, 24 Mrt. 2015, 23:03    Onderwerp: Reageer met quote

Iemand bekend met deze kofferset?

Is een set met cutout. Valt niet te breed (net onder 1 meter) en kan met quick release worden uitgevoerd.

http://www.mytechaccessories.it/eng/Search/27/ktm_1190_adventure.html

Ik vind de set met 39/33 liter + 33liter topcase ook ideaal van maat. Bovendien op voorrad leverbaar. En ze zien er echt wel erg netjes uit. Géén plastic onderdelen bovendien.

Deze is nog in de running, of anders de Holan of de Bumot.

Jesse luggage vind ik prachtig gemaakt, maar teveel boven mijn budget.

_________________
Love's not an angel it's merely a monkey with wings
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wheels



Geregistreerd op: 16-11-2014
Berichten: 135
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Wo, 25 Mrt. 2015, 9:43    Onderwerp: Reageer met quote

jaap2005 schreef:
Ik heb voor de SW Motech Dakar tassenset geopteerd. Flexibele oplossing met een mooie prijs/prestatie verhouding.

http://shop.sw-motech.com/en/4052572026038,i13.htm


Dat is i.d.d. een erg mooie tassenset en voordelig alternatief als je ze alleen maar gebruikt voor het reizen.

_________________
Zeg 'wat' je bedoelt. dan is 'dat' duidelijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM Naam
nopper



Geregistreerd op: 11-11-2014
Berichten: 100
Woonplaats: Meerhout

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mrt. 2015, 11:59    Onderwerp: Reageer met quote

Deze foto's kreeg ik vandaag van Mytech. mooie set vind ik. Totale breedte blijft onder de 100cm

Zouden prachtige en zeer stevige koffers moeten zijn, maar ze zijn wel wat aan de zware kant met 6,5kg per koffer.

Ik zit heel erg te twijfelen tussen deze en jesse luggage.

_________________
Love's not an angel it's merely a monkey with wings
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
nopper



Geregistreerd op: 11-11-2014
Berichten: 100
Woonplaats: Meerhout

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mrt. 2015, 12:01    Onderwerp: Reageer met quote

Nog een paar...
_________________
Love's not an angel it's merely a monkey with wings
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
nopper



Geregistreerd op: 11-11-2014
Berichten: 100
Woonplaats: Meerhout

BerichtGeplaatst: Di, 31 Mrt. 2015, 12:05    Onderwerp: Reageer met quote

En dit zijn de Jesses. De Jesses zijn beduidend smaller met ongeveer 85 cm. En ze zijn groter en lichter. Kwaliteit zou onberispelijk zijn.
_________________
Love's not an angel it's merely a monkey with wings
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Wo, 1 Apr. 2015, 6:16    Onderwerp: Reageer met quote

mooie set zegt die worried2 worried2 voor mij meer zoiets van hoe vermink ik mijn motor laugh laugh maar goed als je ze nodig hebt, nood breekt wet ..
maar GVD die geldkluizen zijn lelijk, en in mijn ogen levens gevaarlijk..
lipsrsealed2 lipsrsealed2 sorry mijn mening grin2 kiss
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Holan



Geregistreerd op: 16-4-2015
Berichten: 3
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Do, 16 Apr. 2015, 12:35    Onderwerp: Reageer met quote

Holan koffers zijn nu in Nederland beschikbaar.

Ze kunnen via webwinkel besteeld worden - www.holan-adventure.nl

Wij hebben aantal koffers en rekken op voorrad, dus als iemand langs wil komen om producten en kwaliteit te bekijken dan is op afsprak mogelijk.

Als je meer over Holan koffers wil weten of gedetailleerde foto's krijgen, stel je vraag dan hieronder.


Gisteren geb ik een mooie top case L-38L op 1190 geinstaleerd.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Do, 16 Apr. 2015, 14:13    Onderwerp: Reageer met quote

Holan schreef:
Holan koffers zijn nu in Nederland beschikbaar.


Ik heb de Holan top en zijkoffers, héél tevreden van!

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Holan



Geregistreerd op: 16-4-2015
Berichten: 3
Woonplaats: Tilburg

BerichtGeplaatst: Do, 16 Apr. 2015, 21:03    Onderwerp: Reageer met quote

petervdc schreef:

Ik heb de Holan top en zijkoffers, héél tevreden van!


Ik rijd ook met Holan koffers en ze zijn de beste koffers die ik ooit gezien heb.

De beste prijs/kwaliteitsverhouding.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif