Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Olivier_S
|
Geplaatst: Ma, 31 Mrt. 2014, 11:43 Onderwerp: Rubber windscherm |
|
|
Ik was vandaag een nieuw windscherm van rade aan het installeren, en het viel me op dat de rubbers waar de moertjes van het scherm in vastzitten en beetje verduurd zijn. Het gevolg laat zich raden, er is een moertje losgekopen en ik krijg de bout er niet meer terug in.
Nog mensen die dit probleem gehad hebben? Zijn deze rubbers apart te vervangen?
Ik heb nu de bout gelijmd, en hoop dat ze stevig genoeg blijft zitten zodat ik het kan aandraaien. Maar das niet echt de perfecte oplossing denk ik. _________________ 'of all the things I have lost, I miss my mind the most' |
|
Naar boven |
|
 |
Jos van Vliet
|
Geplaatst: Ma, 31 Mrt. 2014, 12:01 Onderwerp: |
|
|
Gebeurt mij ook vaak, die ruibbers verouderen. Je kan ze zo los kopen bij de KTM dealer. _________________ Husqvarna 701
Niet meer:
KTM 525 EXC Rally '05
KTM 950 Adventure S '03 |
|
Naar boven |
|
 |
arno
Geregistreerd op: 28-9-2011 Berichten: 369 Woonplaats: Beveren-Waas (B)
|
Geplaatst: Ma, 31 Mrt. 2014, 12:09 Onderwerp: |
|
|
Een setje op eBay kost een tiental euro's incl. verzenden. Met boutjes in een kleur naar keuze. _________________ KTM ADV 640 '03 |
|
Naar boven |
|
 |
Edwin640
|
Geplaatst: Ma, 31 Mrt. 2014, 12:27 Onderwerp: |
|
|
voor nood:
kuipdeel verwijderen,.
rubber iets afknippen (hoogte) en eerst rubber plaatsen en daarna een moer m5. het rubber gebruik je dan tegen het loslopen van de moer..
het kuipdeel verwijder je,. om met de hand de m5 moer te plaatsen
hier ook gedaan..
gr,
edwin. _________________ adventure 990 R |
|
Naar boven |
|
 |
Olivier_S
|
Geplaatst: Ma, 31 Mrt. 2014, 15:15 Onderwerp: |
|
|
het moertje met secondenlijm in de rubber kleven en een half uurtje geduld heeft ook geholpen!!
Heb wel gelijk een nieuw setje besteld bij de dealer, kan geen kwaad om zoiets in reserve te hebben liggen dacht ik zo. _________________ 'of all the things I have lost, I miss my mind the most' |
|
Naar boven |
|
 |
african

Geregistreerd op: 19-6-2006 Berichten: 274 Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem
|
Geplaatst: Ma, 31 Mrt. 2014, 20:44 Onderwerp: |
|
|
Volgens mij kan je de pluggen ook los verkrijgen in de betere ijzerzaak.
Ben ze laatst ook (groter model) tegengekomen bij de waaierkap van een industriele electromotor.
Dus ik vermoed dat het iets universeel is en niet speciefiek KTM _________________ Greet's |
|
Naar boven |
|
 |
|