lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Afmetingen Adv.
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Harry

BerichtGeplaatst: Di, 26 Jan. 2016, 17:33    Onderwerp: Reageer met quote

De grootte varieert nog wel iets, afhankelijk of je een normale hebt, of een S of R-uitvoering. De S-versies onderling verschillen onderling ook nog wat, afhankelijk van modeljaar. Langere veerwegen zorgen voor een grotere motor, zowel in lengte als hoogte. Ik heb de mijne simpelweg met zijn voorwiel tegen de garagedeur gezet, en tegen het achterwiel een Kliko geplaatst. Daarna de afstand gemeten. Easy does it...
Hoop voor je dat je het passend krijgt, zal toch krap worden! thumbsup

Dr_Bean
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di, 26 Jan. 2016, 22:00    Onderwerp: Reageer met quote

effe met een spanbandje de vork een beetje in elkaar trekken, en dan wort die een stuk kleiner.

als je dat vaker wil doen: bandje met haak oid maken : inveren en locken

frenkie h

BerichtGeplaatst: Ma, 4 Jul. 2016, 11:29    Onderwerp: Reageer met quote

In mijn jumpy past het. Spiegels en kuipruit eraf en achterwiel iets naar midden dan hoef je niks te doen.

Staat dan in inrijklem. Helemaal top.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
-rick-

BerichtGeplaatst: Di, 16 Aug. 2016, 14:56    Onderwerp: Reageer met quote

Goedemiddag mannen,

Ik had een vraagje waar ik geen eigen topic voor wou maken, maar wat hier denk ik wel kan.
Ik heb sinds een weekje een 990 adv, heb er nu al veel plezier aan en dat zal vast zo blijven.
Heb nu een setje lasers gekocht, slip-ons. Welke ik graag op het ori spruitstuk wil monteren middels een bus met flens erop gelast.

Nu zit ik op mijn werk voor iig een week, zonder ktm. En wou alvast uittekenen hoe ik de dempers ga pas maken. Dan zitten ze er sneller onder en heb ik wat tijdverdrijf in de avonduren.

Wie of wie weet (of zou dit even snel kunnen en willen opmeten) de hart-op-hart maten van de bevestiging van de standaard dempers?

Alvast mijn hartelijke dank!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: