lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Aqua box van RAM

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Roald



Geregistreerd op: 10-2-2014
Berichten: 19
Woonplaats: Doha,Qatar

BerichtGeplaatst: Wo, 5 Mrt. 2014, 11:50    Onderwerp: Aqua box van RAM Reageer met quote

iemand hier op het forum ervaring met GARMIN in een Aquabox van RAMMOUNT ??
http://www.rammount.com/CatalogResults/PartDetails/tabid/63/partid/082065077045072079076045065081054085/Default.aspx

ik zie dit als een goede oplossing inplaats van een Touratech mount.
je kan namelijk makkelijk wisselen/upgraden van gps unit en de zelfde behuizing nog steeds gebruiken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Mrt. 2014, 9:54    Onderwerp: Reageer met quote

Waarom zou je dat nu doen? De meeste Garmins zijn toch al waterdicht op zichzelf?
Zeker als je nog geen gps hebt: geef 50 euro meer uit aan je toestel en zorg dat het waterdicht is. Ik rij alweer jaren met een derdehandse gpsmap 60 cx van 150 euro's. Dat ding is echt bombproof, is zelfs al een paar keer in de gracht gekieperd zonder probleem.

Edit: ik zie net dat je in Qatar zit, heb daar ook nog gewerkt maar helaas nooit in de duinen kunnen gaan rijden wegens geen motor tot mijn beschikking. Hoe bevalt het?

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Roald



Geregistreerd op: 10-2-2014
Berichten: 19
Woonplaats: Doha,Qatar

BerichtGeplaatst: Zo, 16 Mrt. 2014, 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

Master of Disaster schreef:
Waarom zou je dat nu doen? De meeste Garmins zijn toch al waterdicht op zichzelf?
Zeker als je nog geen gps hebt: geef 50 euro meer uit aan je toestel en zorg dat het waterdicht is. Ik rij alweer jaren met een derdehandse gpsmap 60 cx van 150 euro's. Dat ding is echt bombproof, is zelfs al een paar keer in de gracht gekieperd zonder probleem.

Edit: ik zie net dat je in Qatar zit, heb daar ook nog gewerkt maar helaas nooit in de duinen kunnen gaan rijden wegens geen motor tot mijn beschikking. Hoe bevalt het?


ik wou mijn gewone car nav unit gebruiken,. die zijn een stuk goedkoper dan zumo's , maar ik ben er nog niet helemaal uit,.

zand rijden met mijn oude Range Rover gaat goed met de KTM nog niet geprobeerd,. zal fofo's posten als ik erheen rijd
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif