lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

de prijs van de super enduro
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 6 Apr. 2006, 14:45    Onderwerp: de prijs van de super enduro Reageer met quote

ik lees net de prijs van de super enduro rolleyes4 das wel f@*%ing veel duur zeg 13,390 EURI dan is hij wel duurder dan de super-motard die kost
12,680 euri nu lijkt die super-motard me veel duurder onder andere dubbele rem schijven brembo alu gietwielen ??????? hoe kan dit nu ????? thumbsdown thumbsdown worried2 worried2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Theo.nl



Geregistreerd op: 28-11-2004
Berichten: 736

BerichtGeplaatst: Do, 6 Apr. 2006, 17:53    Onderwerp: Re: de prijs van de super enduro Reageer met quote

mr wheely schreef:
hoe kan dit nu ????? thumbsdown thumbsdown worried2 worried2



Mooie dingen kosten nu in eenmaal geld ! cheesy

...ff doorsparen nog ! wacko

_________________
"It is amusing. When I believe I reached the limit, I found out that it is possible to go beyond". (Ayrton Senna)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 6 Apr. 2006, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

Zijn dat allebei Nederlandse prijzen? dus incl btw en bpm?
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 6 Apr. 2006, 21:04    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
Zijn dat allebei Nederlandse prijzen? dus incl btw en bpm?
ja heb de prijzen uit een motor blad (motoplus)
dus als zei liegen lieg ik ook ?????? het verschil met de adventure is maar
1260 euro dit is toch niet normaal. ik denk wel dat hij beter gaat verkopen dan de supermotard en ik denk dat ktm dit ook weet
de verkoop van de enduro's is nog altijd iets beter dan van de lc8jes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Do, 6 Apr. 2006, 22:39    Onderwerp: Reageer met quote

Spaakwielen zijn bij mijn weten altijd duurder als gietwielen, verder weet ik het ook niet.

groet Johan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Do, 6 Apr. 2006, 22:49    Onderwerp: Reageer met quote

Johan schreef:
Spaakwielen zijn bij mijn weten altijd duurder als gietwielen, verder weet ik het ook niet.

groet Johan


moet jij toch maar eens een setje bestellen dan, ik denk dat je er van schrikt voor 1000 euri per wiel kom je er niet denk ik en daar heb ik toch een leuk haan wheeltje voor met een zwarte excel velg laugh laugh


Laatst aangepast door mr wheely op Do, 6 Apr. 2006, 23:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 6 Apr. 2006, 23:00    Onderwerp: Reageer met quote

een standaard duke (640) achterwiel (gietwiel dus), origineel ktm is rond de 450 euro nieuwe bij KTM (kan je zo uit de prijslijst trekken Wheely!)

Speciale CARBON extralichte KTM powerpart wielen voor de SUperduke990 zijn 1600/1900 euri. Maar das dan ook heel speciaal en duur!

maw: baseer je data op feiten Wheely, en roep aub niet allerlei woeste geruchten. dat vind niet iedereen leuk, inclusief ktm zelf, die hier ook echt wel mee leest.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gast






BerichtGeplaatst: Za, 8 Apr. 2006, 2:52    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
een standaard duke (640) achterwiel (gietwiel dus), origineel ktm is rond de 450 euro nieuwe bij KTM (kan je zo uit de prijslijst trekken Wheely!)


maw: baseer je data op feiten Wheely, en roep aub niet allerlei woeste geruchten. dat vind niet iedereen leuk, inclusief ktm zelf, die hier ook echt wel mee leest.


ik ben dit aan het volgen maar bean is ook nog niet wakker ??????? worried2

Speciale CARBON extralichte KTM powerpart wielen voor de SUperduke990 zijn 1600/1900 euri. Maar das dan ook heel speciaal en duur! ja en dan komt er nog een rubbertje rond en een tandwieltje
en een rem schijfje OF 3 en dan kan je pas naar de prijs kijken ??????
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 8 Apr. 2006, 16:13    Onderwerp: Reageer met quote

is het interessant welke duurder zijn?
Het gaat hier over Superenduro: di ekomt met spaakwielen en voor zove rik weet worden het DID velgen (1.85/2.50)

wat ik jammer vind is dat ze dezelfde achterlijke kroonplaat gebruikt hebben als de adventure: Je hebt dus weinig stelmogelijkheden met je stuur en je stuur staat te dichtbij naar mijn idee (ik ben dan ook 1.90 lang). Verder zou je een cross of profi rallyvork verwachten voor die prijs.

Ik heb hem al gezien, en ik vind hem prachtig! Maar vind het wel jammer dat je dat ook eigenlijk meteen nog weer moet gaan ombouwen. Dit ding is toch serieus voor de enduro gemaakt?

en wie gaat hem kopen, en waarvoor?

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Gast






BerichtGeplaatst: Zo, 9 Apr. 2006, 2:15    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
is het interessant welke duurder zijn?
Het gaat hier over Superenduro: di ekomt met spaakwielen en voor zove rik weet worden het DID velgen (1.85/2.50)

wat ik jammer vind is dat ze dezelfde achterlijke kroonplaat gebruikt hebben als de adventure: Je hebt dus weinig stelmogelijkheden met je stuur en je stuur staat te dichtbij naar mijn idee (ik ben dan ook 1.90 lang). Verder zou je een cross of profi rallyvork verwachten voor die prijs.

Ik heb hem al gezien, en ik vind hem prachtig! Maar vind het wel jammer dat je dat ook eigenlijk meteen nog weer moet gaan ombouwen. Dit ding is toch serieus voor de enduro gemaakt?

en wie gaat hem kopen, en waarvoor?


met een set andere wielen (sm) lijkt het me wel wat
Naar boven
Gast






BerichtGeplaatst: Zo, 9 Apr. 2006, 2:18    Onderwerp: Reageer met quote

Anonymous schreef:
Dr_Bean schreef:
is het interessant welke duurder zijn?
Het gaat hier over Superenduro: di ekomt met spaakwielen en voor zove rik weet worden het DID velgen (1.85/2.50)

wat ik jammer vind is dat ze dezelfde achterlijke kroonplaat gebruikt hebben als de adventure: Je hebt dus weinig stelmogelijkheden met je stuur en je stuur staat te dichtbij naar mijn idee (ik ben dan ook 1.90 lang). Verder zou je een cross of profi rallyvork verwachten voor die prijs.

Ik heb hem al gezien, en ik vind hem prachtig! Maar vind het wel jammer dat je dat ook eigenlijk meteen nog weer moet gaan ombouwen. Dit ding is toch serieus voor de enduro gemaakt?

en wie gaat hem kopen, en waarvoor?
over die kroonplaat
stuur even een mailtje naar peroparts dan zal ik wel een mooi prijsje maken voor een set vervangende

met een set andere wielen (sm) lijkt het me wel wat
Naar boven
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 10 Apr. 2006, 19:03    Onderwerp: Reageer met quote

en wie zegt dit allemaal??

vanaf nu dus gastlogin dicht.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Ma, 10 Apr. 2006, 22:14    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
vanaf nu dus gastlogin dicht.

Dat lijkt me een goed idee

Enneuh, ik was het niet hoor blank

_________________
RON



'23 890 SMT



Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Johan



Geregistreerd op: 28-2-2005
Berichten: 544
Woonplaats: Hengelo (ov)

BerichtGeplaatst: Ma, 10 Apr. 2006, 23:50    Onderwerp: Reageer met quote

dukerider schreef:
Dr_Bean schreef:
vanaf nu dus gastlogin dicht.

Dat lijkt me een goed idee

Enneuh, ik was het niet hoor blank


Ik was het al langer meer dan zat met al die gasten en niet LC8 rijders.
Blij dat dat nu voorbij is
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 11 Apr. 2006, 18:13    Onderwerp: Reageer met quote

euhm.. ontopic dan maar weer vanaf hier he!
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Superenduro Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif