lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Updates 1190 Adventure
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jaap2005



Geregistreerd op: 1-5-2006
Berichten: 30
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Jan. 2014, 18:34    Onderwerp: Updates 1190 Adventure Reageer met quote

Mijn Adventure is in december bij een NL dealer in het KTM systeem aangemeld. Daar bleek de fiets nog verschillende updates te moeten hebben, die de ge-importeerde fiets nog niet eerder had gekregen.

Beschikt iemand hier over een compeet overzicht van die updates sinds de model release datum?

Het zou o.a. ECU, software, schokdemper, stuurdemper, hitteschildjes e.d. gaan.

Via de dealer begrijp ik dat beschikbaarheid van benodigde KTM materialen wat te wensen overlaat... Meer mensen hier met dit soort 'service' ervaringen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Jan. 2014, 19:38    Onderwerp: Reageer met quote

Helaas kan ik je niet echt verder helpen; ik heb de vraag onlangs ook aan mijn dealer gesteld en die wacht totdat hij alle benodigde onderdelen binnen heeft. Op de tankbeschermingsfolie heb ik een half jaar moeten wachten, dus ik ben benieuwd. . . ik kreeg in het begin de indruk dat KTM z'n zaakjes beter voor elkaar had. . .
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Za, 25 Jan. 2014, 1:35    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik weet aan updates :

-Iets met startmotor of maximale stroom/zekering oid voor dat ding.
-Update voor DRL dat elke keer weer in de standaard instellingen terugkomt
elke keer als je de motor uitzet
-Aanpassing aan de standaard
-Hitteschild onder het zadel
-bij de mijne wil ik spuitwerk laten bijwerken van de kap bovenop de tank. bij de bevestigingsbouten komt het plastic door de lak heen....

Als iemand aanvullingen heeft dan lees ik dat graag terug !

gr
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bertje



Geregistreerd op: 12-9-2007
Berichten: 134
Woonplaats: Op de Veluwe

BerichtGeplaatst: Za, 25 Jan. 2014, 10:32    Onderwerp: Reageer met quote

Jaap, allereerst bedankt voor het plaatsen van de foto's in een andere post.

Dan updates, voor zover ik weet (deels van horen zeggen) zijn/komen er:

* Km teller W input ivm met te grote aanwijs marge.
* Vasthouden DRL instellingen.
* Auto shut off van de richting aanwijzers.
* Veren jiffy stand.
* Stuurdemper bout.
* Warmte schild onder buddyseat.

Meer heb ik nog niet meegemaakt/gehoord maar er is me wel verteld nog even te wachten tot eind maart voordat alles beschikbaar is.

Gr. Bertje

_________________
De mooiste weg is een omweg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Za, 25 Jan. 2014, 10:36    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Bertje,

Mijn dealer heeft afgelopen week gebeld dat alle onderdelen binnenzijn voor de modificaties en dat ook MSC beschikbaar is gesteld.

gr
Kami
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Do, 13 Feb. 2014, 20:30    Onderwerp: Je kunt ook hier even kijken... Reageer met quote

http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls

book2
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Do, 13 Feb. 2014, 23:30    Onderwerp: Reageer met quote

[/quote]http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls[quote] thumbsup Vast een goede site voor andere modellen, maar de 1190 staat niet in het lijstje. . . thumbsdown
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hydrazine



Geregistreerd op: 9-9-2006
Berichten: 294
Woonplaats: Almere-Binnen

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Feb. 2014, 7:22    Onderwerp: Reageer met quote

Martin schreef:
http://www.dft.gov.uk/vosa/apps/recalls
Quote:
thumbsup Vast een goede site voor andere modellen, maar de 1190 staat niet in het lijstje. . . thumbsdown


Dus zijn er geen Safety mods voor dit model. Mogelijk wel technische verbeteringen. Zoek is op Audi 80 dan snap je hem... Was toen de veiligste auto na SAAB... Zoek je alleen al op SAAB dan snap je waarom doktoren reden in die auto. Die konden zichzelf repareren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Feb. 2014, 10:59    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb ook moeten wachten op vele update's, op zich allemaal geen punt. Koffers heb een dag na aflevering weer teruggebracht, wat een bagger.
Tankfolie sluit niet mooi aan en het "hitteschild" lees plakbende gaat schuiven na een paar duizend kilometer. Lijm zal wel losgaan als gevolg van de warmte confused

Duur zadel KTM Powerparts gekocht ziet er prachtig uit, zit matig (inmiddels laten aanpassen, hoger/harder) alleen je kan aan de knop niet zien of je de verwarming in stand één, twee of drie hebt staan daar kom je pas achter als je een zweetreet begint te krijgen. Het hoorde nu eenmaal bij het zadel anders had ik het niet gekocht, maar het zou best prettig zijn als het te bedienen was. Een modificatie/update op deze knoppen zou niet meer als normaal zijn. Maar ja, misschien verwacht ik wel teveel voor 500 euri's confused

Blokkie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
jaap2005



Geregistreerd op: 1-5-2006
Berichten: 30
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

BerichtGeplaatst: Za, 15 Feb. 2014, 13:21    Onderwerp: Reageer met quote

Bedankt al voor jullie antwoorden.

Via de dealer heb ik een uitdraai gekregen van alle uitgevoerde updates die overeenkomen met jullie opsommingen.

Via andere fora en via de dealer weet ik dat er al een aantal updates aangekondigt zijn, al dan niet tegen meerkosten, maar nu nog niet beschikbaar zijn. B.v de automatische knipperlicht uitschakeling a Eur. 40,-

Gelet op de fora- en importeurreacties kan het niet anders dan dat er later dit jaar ook een 'cruise control' update gaat komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Za, 15 Feb. 2014, 14:17    Onderwerp: Reageer met quote

vergeet de airco en de voorruitverwarming niet.... 2thumbsup
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Jopet



Geregistreerd op: 1-1-2014
Berichten: 8
Woonplaats: Brugge

BerichtGeplaatst: Za, 15 Feb. 2014, 15:23    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
vergeet de airco en de voorruitverwarming niet.... 2thumbsup


Heb ik al.... op mijn Mondeo laugh3

Heb wel aan mijn dealer de MSC -update gevraagd, zal samen met een nieuwe (hopelijk betere) Varta batterij geïnstalleerd worden.

Groetjes,
Jopet

_________________
Eindelijk het licht op het einde van de tunnel gezien... de KTM 1190 Adventure !!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hubke01



Geregistreerd op: 24-12-2009
Berichten: 25

BerichtGeplaatst: Wo, 26 Feb. 2014, 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

Door een software probleem in het flash-bestand , wat leidt tot een verhoogde snelheid indicatie op het dashboard , moesten we de bestelproces mogelijkheid voor de MSC -functie afgelopen vrijdag stop zetten.
In de tussentijd heeft KTM & Bosch met succes het systeem getest : het resultaat toont aan dat het veilig is om met 1190 Adventure Modeljaar 2013 voorzien van achteraf ingebouwde MSC te rijden.
Toch KTM & Bosch werken zo snel mogelijk op een bijgewerkte versie van de software .
Helaas is een terugkeer naar de vorige versie ( 1190 Adventure MY 2013 met standaard ABS ) is niet mogelijk . Klanten die de huidige MSC achteraf op hun motorfiets hebben laten installeren krijgen begin April zonder kosten een nieuwe versie.
Klanten die van plan zijn om hun 1190 Adventure MY 2013 te voorzien van MSC, kunnen dit vanaf begin April laten uitvoeren.
De download functie in Dealer net blijft tot die tijd inactief. Tot dan informeer uw klanten dat het dashboard een hogere snelheid aangeeft dan de werkelijkheid.
De 2014 Adventure modellen, welke standaard voorzien zijn van MSC, zijn NIET betroffen. Deze weken met een andere software stand, welke helaas niet uitwisselbaar is.

Wij ( KTM & Bosch ) oprechte excuses voor deze problemen !

laatste wat ik gelezen heb
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kami



Geregistreerd op: 5-9-2013
Berichten: 111

BerichtGeplaatst: Do, 20 Mrt. 2014, 21:07    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb mn brommer weer terug en op het MSC na zijn de updates gemonteerd etc.
Nu viel me op dat de fuel range geen waardes meer aangeeft.
Kan ik dat zelf resetten ofzo ?
Heeft iemand dat meer opgemerkt ?

Thanks !
Kami
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daveman



Geregistreerd op: 13-12-2012
Berichten: 44
Woonplaats: Oostende (B)

BerichtGeplaatst: Do, 20 Mrt. 2014, 23:53    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb 1 maal gehad dat hij plots geen fuel range meer aangaf maar nadat ik trip 1 eens gereset had, heeft het zichzelf opgelost...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif