lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

2014 1190 Adventure met MSC
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Wo, 12 Feb. 2014, 15:17    Onderwerp: Reageer met quote

Kami schreef:
de hellingshoeksensor zit er al op gebouwd schijnbaar....


Is dat vooropgezet om achteraf nog even te proberen 400 per fiets binnen te halen? Het is een mooi systeem maar eigenlijk vind ik dat ze het gewoon aan de 2013 afnemers moeten geven. Op de 2014 zit het toch standaard??

Dus omdat ik snel besloot op een 1190 te stappen moet ik 400 betalen voor iets wat anderen cadeau krijgen confused
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Wo, 12 Feb. 2014, 15:18    Onderwerp: Reageer met quote

PS. veder een superfiets hoor, ik heb wel kleine puntjes maar het rijden is een feestelijke gebeurtenis 2thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daveman



Geregistreerd op: 13-12-2012
Berichten: 44
Woonplaats: Oostende (B)

BerichtGeplaatst: Wo, 12 Feb. 2014, 16:14    Onderwerp: Reageer met quote

Blokkie schreef:
Kami schreef:
de hellingshoeksensor zit er al op gebouwd schijnbaar....


Is dat vooropgezet om achteraf nog even te proberen 400 per fiets binnen te halen? Het is een mooi systeem maar eigenlijk vind ik dat ze het gewoon aan de 2013 afnemers moeten geven. Op de 2014 zit het toch standaard??

Dus omdat ik snel besloot op een 1190 te stappen moet ik 400 betalen voor iets wat anderen cadeau krijgen confused


Tja 't is inderdaad veel geld voor louter software (wat het volgens mijn dealer is...).

Maar er zal wel veel geïnvesteerd zijn ook bij Bosch voor de ontwikkeling ervan. Althans tracht ik mijzelf met die gedachte te sussen Smile.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Martin



Geregistreerd op: 22-7-2013
Berichten: 181
Woonplaats: Heukelum

BerichtGeplaatst: Wo, 12 Feb. 2014, 18:10    Onderwerp: Reageer met quote

Quote:
Is dat vooropgezet om achteraf nog even te proberen 400 per fiets binnen te halen? Het is een mooi systeem maar eigenlijk vind ik dat ze het gewoon aan de 2013 afnemers moeten geven. Op de 2014 zit het toch standaard??

Dus omdat ik snel besloot op een 1190 te stappen moet ik 400 betalen voor iets wat anderen cadeau krijgen confused
Dat idee kreeg ik ook (dat ze de introductie hiervan een jaar uitgesteld hebben om een upgrade voor het 2014 model te hebben en weer 440,- aan de al verkochte motoren te verdienen), maar gratis is het ook niet op het 2014 model; de kale uitvoering is weliswaar goedkoper geworden (15.855,-) maar met het electronicapakket komt het ongeveer op hetzelfde bedrag uit (17.480).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 12 Feb. 2014, 18:23    Onderwerp: Reageer met quote

begint op BMW te lijken: de kale uitvoering is welliswaar goedkoper dan een KTM, maar het is eigenlijk bijna onmogelijk om hem in een kale uitvoering te kopen... zodat ie duurder is
_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Blokkie



Geregistreerd op: 29-4-2013
Berichten: 85

BerichtGeplaatst: Wo, 12 Feb. 2014, 23:06    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
begint op BMW te lijken...


Alleen in prijs dan he, in rijden lijkt het niet op elkaar. Groot, lomp en rustgevend, tegen licht, sportief en uitdagend laugh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
daveman



Geregistreerd op: 13-12-2012
Berichten: 44
Woonplaats: Oostende (B)

BerichtGeplaatst: Vr, 14 Feb. 2014, 13:45    Onderwerp: Reageer met quote

Hier wat info over de MSC upgrade van my 2013:

http://blog.ktm.com/msc-retrofitting-thats-how-it-works/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen 1190 Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif