lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

VERING PROBLEMEN

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
coronaman



Geregistreerd op: 24-6-2012
Berichten: 9
Woonplaats: Belgie

BerichtGeplaatst: Za, 24 Aug. 2013, 21:28    Onderwerp: VERING PROBLEMEN Reageer met quote

ik heb het volgende probleem,bij het nemen van korte bochten het betere smijt en trekwerk dus gaat de smt als op raills,maar bij het nemen van lange snelle bochten gaat het mis,hij gaat dan echt beginnen te zwalpen achteraan,de vering staat momenteel op sportief;wat hij ook heeft;bij het rijden op hoge snelheid begint het stuur echt te bewegen zodat je echt naar voor moet gaan hangen om de pendelbeweging tegen te gaan,volgens mij start het onheil achteraan
Volgens mij is de orginele setting beter dan de sportieve,iemand enig idee of soortgelijke ervaring???

_________________
Mijn eerste ktm,had ik da maar wa sneller geweten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
wreckah



Geregistreerd op: 18-6-2009
Berichten: 176
Woonplaats: Gent, België

BerichtGeplaatst: Za, 24 Aug. 2013, 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

check bandenspanning.

de sport setting is op goeie wegen echt veel beter dan de comfortsetting.
controleer jouw settings, en misschien ook of de shock niet lekt ofzo.

Standaard wiegt de SMT een heel klein beetje bij rappe bochten op slecht wegdek, maar zeker niet overdreven.

mijn persoonlijke ervaring met de SMT:
veervoorspanning achteraan wat opschroeven,
vorkpoten 5mm door de kroonplaat steken
en sportsettings.

_________________
'09 KTM 990 SM(T)
'09 KTM 690 enduro R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
wreckah



Geregistreerd op: 18-6-2009
Berichten: 176
Woonplaats: Gent, België

BerichtGeplaatst: Za, 24 Aug. 2013, 21:56    Onderwerp: Reageer met quote

check bandenspanning.

de sport setting is op goeie wegen echt veel beter dan de comfortsetting.
controleer jouw settings, en misschien ook of de shock niet lekt ofzo.

Standaard wiegt de SMT een heel klein beetje bij rappe bochten op slecht wegdek, maar zeker niet overdreven.

mijn persoonlijke ervaring met de SMT:
veervoorspanning achteraan wat opschroeven,
vorkpoten 5mm door de kroonplaat steken
en sportsettings.

_________________
'09 KTM 990 SM(T)
'09 KTM 690 enduro R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Freebert



Geregistreerd op: 9-9-2011
Berichten: 1057
Woonplaats: de stille kempen

BerichtGeplaatst: Za, 24 Aug. 2013, 22:35    Onderwerp: Reageer met quote

Check ook balhoofdlagers eens...misschien te strak aangedraaid?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen SMT Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag geen bestanden downloaden in die forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif