lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Hulp gevraagd: ik ben gejost!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Vr, 23 Aug. 2013, 22:12    Onderwerp: Hulp gevraagd: ik ben gejost! Reageer met quote

Mannekes, meiskes,

Ik ben gejost door een reisbureau dat ons visum voor onze motorreis naar Iran moest regelen. Ze hebben mijn geld geïncasseerd en deden NIKS terug. Ze beloofden Visa nrs binneen de 10 dagen en na 4 maand heb ik nog niks.
Ik ben niet de enige, getuigen de vele verhalen op het net. I know: ik had beter moeten weten. Maar gedane zaken nemen geen keer. Om andere reizigers, met of zonder motor, te verwittigen, heb ik een facebookpagina aangemaakt met verhalen van anderen die er ook zijn ingeluisd.

Https://www.facebook.com/pages/iranianvisacom-iraniantourscom-scam/485499061527247

Het zou leuk zijn mochten jullie die liken/delen. Beetje druk op de ketel helpt om dit onder de aandacht te brengen.

Just for the record: we zijn uiteindelijk wel naar Iran geweest op de motor. Het was fantastisch! Nooit zo'n gastvrij volk tegen gekomen. Verslag en foto's volgen.

1000 x merci voor jullie steun!

T

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
zappa



Geregistreerd op: 3-2-2012
Berichten: 243

BerichtGeplaatst: Za, 24 Aug. 2013, 0:55    Onderwerp: Reageer met quote

woila done !

vind ik eigenlijk niet leuk





_________________
smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)

Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif