lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

downsizing naar lc625

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mineko



Geregistreerd op: 3-9-2008
Berichten: 52
Woonplaats: maassluis

BerichtGeplaatst: Di, 30 Jul. 2013, 18:50    Onderwerp: downsizing naar lc625 Reageer met quote

Ha jongens!!

Heb ik pas geleden een ktm 625 sxc (2004) er bij gekocht,voor in de buurt. Lekker tokkelen.
Wat een geweldige motor! grin Kickstarter en electrisch, super licht (134kg)
en als ik toch verder wilt toeren, dan zet ik gewoon een grotere tank (17L) er op.
Afijn...het gaat mij om de emotie en het gevoel wat die 625 sxc mij geeft. rolleyes4

Jammer dat, nu die nieuwe 1190 is verschenen,men massaal de 950 en 990 gaat verkopen. Naar mijn mening schieten die jongens hun doel voorbij! wink3

Groetjes Mineko thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 30 Jul. 2013, 19:51    Onderwerp: Reageer met quote

tja... helemaal mee eens!

Ik roep ook al jaren: Kom nu eens met een 600 Vtwin met 80pk ofzo, en 150kg: mooi lang-range offroad machine. (die 550 RXV aprillia bijv heeft ook 70pk en dat is echt een beest...maar te veel wedstrijdfiets.)


BMW heeft het een beetje gedaan met de gs800, maarja, das dan toch wel weer echt een op de straatmarkt gerichte BMw, net als de andere GSen.

dus... 't blijft wachten, (of zelf bouwen ?)

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
mineko



Geregistreerd op: 3-9-2008
Berichten: 52
Woonplaats: maassluis

BerichtGeplaatst: Di, 30 Jul. 2013, 21:24    Onderwerp: downsizing naar lc625 Reageer met quote

Ha dr.bean! Aan die Aprilia xrv 550 heb ik ook aan gedacht. Maar te weinig accessoires en/of mogelijkheden voor een grotere tank. Veel accessoires en onderdelen voor de 625sxc en,niet geheel onbelangrijk,benzineverbruik tussen 1 op 22 en 29! laugh Gemeten waarden.
Op de snelweg rond de 110 gaat het prima. Tuurlijk is mijn 950S GO!!!! comfortabeler en zal dat blijven.

Ik blijf erbij; ik ga geen 17000 euro betalen voor 50 pk meer en wat electronica! Met de 54pk die de 625 heb,heb ik lol genoeg.

Met minder kun je ook meer vergaren,is mijn ervaring nu..... 2thumbsup

Groetjes Mineko
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif