Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Olivier_S
|
Geplaatst: Za, 20 Jul. 2013, 18:03 Onderwerp: Verlagingskit voor een Suzuki sv650 |
|
|
Een vriendin van me rijdt met een sv650 en heeft wat problemen om met haar voeten aan de grond te raken. Er staat al een laag zadel op maar dat is niet voldoende.
Weet er iemand of het bij deze motor mogelijk is om hem te verlagen via de vering? _________________ 'of all the things I have lost, I miss my mind the most' |
|
Naar boven |
|
 |
arno
Geregistreerd op: 28-9-2011 Berichten: 369 Woonplaats: Beveren-Waas (B)
|
Geplaatst: Za, 20 Jul. 2013, 18:55 Onderwerp: |
|
|
Een vriend van me heeft vorig jaar een Sv650s gekocht die verlaagd was. Hij heeft deze terug normaal gezet, was met dogbones. Ik denk dat hij ze zelfs nog liggen heeft.
Moest je interesse hebben... _________________ KTM ADV 640 '03 |
|
Naar boven |
|
 |
Olivier_S
|
Geplaatst: Za, 20 Jul. 2013, 22:55 Onderwerp: |
|
|
Dogbones schijnt inderdaad de manier te zijn. Maar het zou de wegligging niet ten goede komen naar het schijnt?
Ik zal het haar zeggen, weet nog niet wat ze gaat doen. _________________ 'of all the things I have lost, I miss my mind the most' |
|
Naar boven |
|
 |
tafella

|
Geplaatst: Zo, 21 Jul. 2013, 21:49 Onderwerp: |
|
|
vorkpoten door de kroonplaten doorsteken en de wegligging is weer ok. _________________ KTM 990 Adventure-R 2010 (Verkocht!)
KTM 690 Enduro-R 2014 |
|
Naar boven |
|
 |
Olivier_S
|
Geplaatst: Ma, 22 Jul. 2013, 6:46 Onderwerp: |
|
|
Dus, als ik het goed begrepen heb, als ik de achterkant pakweg 3 cm verlaag met dogbones, en de vorkpoten 3cm door de kroonplaat steek dan zou de wegligging terug moeten zijn zoals het hoort?
Persoonlijk ben ik van mening dat ze eerst nog wat ervaring moet opdoen en/of een rijvaardigheidscursus volgen. Maar dan weet ik tenminste wat er mogelijk is moest ze echt willen verlagen. _________________ 'of all the things I have lost, I miss my mind the most' |
|
Naar boven |
|
 |
|