Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ATAK

|
Geplaatst: Vr, 19 Jul. 2013, 22:01 Onderwerp: Cooling fan |
|
|
Mijn fan slaat niet meer aan zelfs bij 7 streepjes. Nu maakte hij in Kazachstan al rare piep geluiden. Waar zit de stekker om te kijken of hij wel draaid en zo een mogelijkheid uit te sluiten. Moet dan alles eraf?
Bedankt, Ad. _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
MartijnL20
|
Geplaatst: Vr, 19 Jul. 2013, 23:34 Onderwerp: |
|
|
yups ben bang dat alles er af moet. Bij mijn SE hoeft alleen de benzine tank eraf om bij de stekkers aan de linker kant te komen. Hoe bij de adventure weet ik niet. Ik heb de fans laatst getest door de stekker vd temp schakelaar sensor die de radiateur ingaat los te halen n met een splitpen in de stekker ff door te verbinden. Scheelt misschien een zoektocht naar de stekkertjes vd fans. _________________ KTM 990R + Buell X1 |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 20 Jul. 2013, 0:47 Onderwerp: |
|
|
Begin bij de zekering, mijne sloeg vast in Oman na piep en kraak geluiden en plofte de zekering, fan was ook kapot toen. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 22 Jul. 2013, 11:13 Onderwerp: |
|
|
Ad, idd effe doorverbinden bij de temperatuurswitch op de radiator: dan MOET ie normaal aangaan.
Fan kan er vrij makkelijk af hoor: Radiator aan de bovenkant wat loshalen en naar wat naar voren trekken en dan kom je er volgens mij wel bij. _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
ATAK

|
Geplaatst: Zo, 28 Jul. 2013, 11:22 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, hij doet het niet bij doorverbinden. Nu heeft boonstra een fan liggen van een 990 superduke. De ventilator zal wel hetzelfde zijn toch?
Ad _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Zo, 28 Jul. 2013, 11:59 Onderwerp: |
|
|
Fan zelf is idd volgens mijhetzelfde, plastic-kapjes niet denk ik, maar die hebje niet nodig.
De FAN heeft zijn eigen zekering (10A): heb je die al eerst gechecked?? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 28 Jul. 2013, 12:42 Onderwerp: |
|
|
Alles op en om de sd zijn radiateur is gelijk, de rad. Zelf ook. _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Zo, 28 Jul. 2013, 12:45 Onderwerp: |
|
|
Meet anders eerst even weerstand over de fan, die moet minder en zeg 2 ohm zijn. _________________ Go!!!!!!
|
Naar boven |
|
 |
ATAK

|
Geplaatst: Zo, 28 Jul. 2013, 21:52 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, zekering kapot. Nieuwe, ennn, niets. Dus de fan is echt kapot. Ga er een bestellen, bedankt, Ad _________________ IT WAS GREAT TO DRIVE A LC 8. |
|
Naar boven |
|
 |
|