lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Welke stickerset safaritank?

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Mei. 2013, 20:24    Onderwerp: Welke stickerset safaritank? Reageer met quote

heb een setje gebruikte 42l safaritanks gekocht. Zwart glans gespoten, blaart een beetje op sommige plekken maar zit al 2 jaar en ziet er in het algeen netjes uit. Binnenkant niet meegespoten, das wel slim denk ik.

Op dit zwart wil ik een stickerset monteren. Die van de zwarte 950 vind ik mooi. http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-ktm/m677717251-ktm-950-adventure.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

maar misschien zijn er nog andere die ik nog niet ken?

_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Mei. 2013, 21:55    Onderwerp: Re: Welke stickerset safaritank? Reageer met quote

plukenannabel schreef:
heb een setje gebruikte 42l safaritanks gekocht. Zwart glans gespoten, blaart een beetje op sommige plekken maar zit al 2 jaar en ziet er in het algeen netjes uit. Binnenkant niet meegespoten, das wel slim denk ik.

Op dit zwart wil ik een stickerset monteren. Die van de zwarte 950 vind ik mooi. http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-ktm/m677717251-ktm-950-adventure.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

maar misschien zijn er nog andere die ik nog niet ken?


Stickers zullen er niet blijven ophangen. Materiaal HDPE is licht permeabel. Na een maandje komen er benzinedampen onder je stcker en gaat alles in bellen trekken... Helaas...

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
plukenannabel



Geregistreerd op: 6-10-2010
Berichten: 248

BerichtGeplaatst: Vr, 24 Mei. 2013, 23:52    Onderwerp: Reageer met quote

klopt, en in principe geldt ook voor de laklaag maar deze houd al 2 jaar De laklaag sluit de dampen af (daarom blaart ie ook) en ook sticker hebben er al 2 jaar opgezeten. De helft van de tank is gelakt en dat is de truuk in dit geval. Uitdampen gaat via de weg van de minste weerstand denk ik dan maar. Met een jaar of 2 zal de lak wel aan zijn eind zijn maar dan lakken we hem dan nog een keer. Kost de hele wereld ook niet.

Dus wie weet er mooie stickers?

_________________
Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif