Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Apuch
|
Geplaatst: Di, 14 Mei. 2013, 23:48 Onderwerp: T.K. Tanktas SMT (maar zal ook op andere LC8's passen) |
|
|
!!INMIDDELS VERKOCHT!!
Bij aanschaf motor als onderdeel van een Travelkit meegekomen.
Maar ik ben niet echt een tanktastype. Is daarom ongebruikt.
3M labeltje zit er nog aan...
Tas kan nog in de hoogte uitgeritst worden, draaggreep en met regenhoes.
Prijsidee 75 euro.[/b] _________________ Hier had een heel zinnige opmerking kunnen staan.
Laatst aangepast door Apuch op Do, 16 Mei. 2013, 11:15, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
HS

|
Geplaatst: Wo, 15 Mei. 2013, 13:25 Onderwerp: tanktas |
|
|
Als deze ook past op de Adventure heb ik interesse!
Heb je een PBtje gestuurd.
Grt HS
====
Hmmm, net even gebeld met Verpalen. Past niet volgens hen niet...helaas. _________________ Kan Tegen Modder.. |
|
Naar boven |
|
 |
zappa

|
Geplaatst: Wo, 15 Mei. 2013, 17:01 Onderwerp: |
|
|
het is de zelfde als op een adv. de originele van een smt ziet er zo uit :
Waarom ze nu die adv. tanktas bij een smt bijgeven vraag ik me af ? De versie voor een smt heeft een "put" in het midden vooraan aan de onderkant, waar de tankdop netjes in past. Misschien zaten ze zonder dat smt model of hadden ze nog een massa adv. tanktassen in voorraad? _________________ smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)
Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis ! |
|
Naar boven |
|
 |
Apuch
|
Geplaatst: Wo, 15 Mei. 2013, 22:43 Onderwerp: |
|
|
zappa schreef: | het is de zelfde als op een adv. de originele van een smt ziet er zo uit :
Waarom ze nu die adv. tanktas bij een smt bijgeven vraag ik me af ? De versie voor een smt heeft een "put" in het midden vooraan aan de onderkant, waar de tankdop netjes in past. Misschien zaten ze zonder dat smt model of hadden ze nog een massa adv. tanktassen in voorraad? |
Mja, ik had advertentie subject ook niet goed geformuleerd. Het is inderdaad geen specifieke SMT Tanktas maar eigenlijk een Adventure model. Ik heb mijn SMT ooit "te vroeg" in het seizoen gekocht. Meteen daarna kwam KTM met een "gratis" travelkit actie. Als troost mocht ik toen zeg maar een travelkit bij elkaar kiezen. Die tanktas heb ik toen zelf uitgekozen.
Hoe dan ook... Tanktas is inmiddels verkocht. Slotje. _________________ Hier had een heel zinnige opmerking kunnen staan. |
|
Naar boven |
|
 |
|