lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Begeleiders Triathlon gezocht

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Master of Disaster



Geregistreerd op: 23-3-2009
Berichten: 1155
Woonplaats: Wetteren

BerichtGeplaatst: Di, 14 Mei. 2013, 21:30    Onderwerp: Begeleiders Triathlon gezocht Reageer met quote

Vorig jaar deed ik de begeleiding per motor van de fietsers tijdens de triatlon van Gent. Dit jaar werd me -wegens algemene tevredenheid 2thumbsup - gevraagd om dit opnieuw te doen. Helaas word ik tijdens de triathlon van Brugge geopereerd en ben ik tijdens die van Gent op vakantie. Daarom worden er vrijwilligers gezocht.

Opgelet: het gaat om een wedstrijd op gesloten omloop. Veiligheid is een absolute voorwaarde. Het is geen motorrace en je staat volledig in dienst van de organisatie en de fietsers. Je werkt nauw samen met de gemotoriseerde politie en volgt bevelen strikt op. Het is vrijwilligerswerk, dus je wordt niet betaald. Vergeet niet dat mijn goede naam ervan afhangt!

Concreet:
- Triatlon Brugge: 22 juni 2013

- Triatlon Gent: 18 augustus 2013

Geïnteresseerden kunnen me een PM sturen en ik breng ze in contact met de organisatie.

_________________
Only fools follow rules
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif