lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

1mei Ardense rivieren route

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Evenementen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Do, 25 Apr. 2013, 20:21    Onderwerp: 1mei Ardense rivieren route Reageer met quote

Die rit ga ik op woensdag 1mei rijden. Is een rit van M&T, de originele is dacht ik om en bij de 500km, de versie die ik heb is 430km waarbij enkele stukjes die niet de moeite zijn, zijn ingekort. Begint zoals oorspronkelijk voorzien in Itre en eindigd 430km aan bochten plezier later in Huy. Ik wil deze rit al heel lang rijden, ooit eens 1keer ook effectief aan begonnen maar toen begon het met bakken uit de lucht te regenen en zijn we na ongeveer 1/4 ermee gestopt. Ik wil ze eindelijk eens uitgereden krijgen. 1mei gaat mijn vrouw met een vriendin op stap, tis mijn kans. Als iemand goesting heeft... geef maar een gil, en als ik die niet tot hier zou horen dan is een berichtje in dit topic ook goed grin2
Kga wel vroeg vertrekken he mannen, kzou toch graag rond 9u op het beginpunt willen staan.

_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
the riding man



Geregistreerd op: 8-11-2012
Berichten: 140
Woonplaats: Belgische kust

BerichtGeplaatst: Za, 27 Apr. 2013, 6:10    Onderwerp: Reageer met quote

We zijn momenteel al met 6man. Het vertrekuur is in onderling overleg naar 8.30u in Ittre vervroegt. Met enkele komen we samen in het benzinestation te Rumst op de E19 richting Brussel, waar we om 7.45u verder rijden naar Ittre om daar dus om 8.30u aan de rit te beginnen. Diegene die nog meewillen sturen me maar een pm met hun mail adres zodat ik je het garmin bestand kan doormailen.
_________________
Ktm Duke390
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Za, 27 Apr. 2013, 15:47    Onderwerp: Reageer met quote

kan helaas niet mee maar ben wel geinteresseerd in de route ..
_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif