lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Vlam in de pijp... :-)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
marc lenssen

BerichtGeplaatst: Do, 25 Apr. 2013, 17:10    Onderwerp: Vlam in de pijp... :-) Reageer met quote

Vanochtend bij Verpalen een Factory pro kitje laten monteren, even synchen in de dicte kamer, lekker geluid uit de Wings en de vlam sloeg uit de pijp...ik dropte bijna de camera van de schrik smiley
http://www.youtube.com/watch?v=hzs0IMVNk2g&feature=youtu.be

Marc

marc lenssen

BerichtGeplaatst: Do, 9 Mei. 2013, 8:26    Onderwerp: Reageer met quote

Na de factory pro kit montage eens even paar dagen gestuurd, de boel even laten settlen. Stationair is nog wat onrustig. Gisteren hadden we de vervolgafspraak om de boel iets fijner af te stellen, bleken de kleppen al een tijdje niet gesteld te zijn....dit dus maar eens eerst doen... klepdeksel pakkingen bestellen, rubber manchetten tussen carbs en cylinders ook maar gelijk vervangen....feestdag en weekeinde ertussen, dat wordt dus pas volgende week...met pijn in het hart heb ik de katoom maar bij Verpalen laten staan..... lang weekeinde en geen fiets!! sad
Katoom72

BerichtGeplaatst: Zo, 19 Mei. 2013, 19:14    Onderwerp: Reageer met quote

marc lenssen schreef:
Na de factory pro kit montage eens even paar dagen gestuurd, de boel even laten settlen. Stationair is nog wat onrustig. Gisteren hadden we de vervolgafspraak om de boel iets fijner af te stellen, bleken de kleppen al een tijdje niet gesteld te zijn....dit dus maar eens eerst doen... klepdeksel pakkingen bestellen, rubber manchetten tussen carbs en cylinders ook maar gelijk vervangen....feestdag en weekeinde ertussen, dat wordt dus pas volgende week...met pijn in het hart heb ik de katoom maar bij Verpalen laten staan..... lang weekeinde en geen fiets!! sad
Die zijn toch niet nodig? shocked3
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
marc lenssen

BerichtGeplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 19:26    Onderwerp: Reageer met quote

De manchetten waren nog origineel, met carbs in en uitbouwen en zo had ik liever verse erin...dat voorkomt kleine scheurtjes, de pakkingen werd me door de dealer aangeraden.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Toebehoren en aanpassingen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

berichten van de laatste 24 uur

Ga naar: