Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
marc lenssen
Geregistreerd op: 16-6-2012 Berichten: 191 Woonplaats: Haarlem, Netherlands
|
Geplaatst: Do, 25 Apr. 2013, 17:10 Onderwerp: Vlam in de pijp... :-) |
|
|
Vanochtend bij Verpalen een Factory pro kitje laten monteren, even synchen in de dicte kamer, lekker geluid uit de Wings en de vlam sloeg uit de pijp...ik dropte bijna de camera van de schrik
http://www.youtube.com/watch?v=hzs0IMVNk2g&feature=youtu.be
Marc _________________ Van Superduke naar 950 Adventure....yumm yumm |
|
Naar boven |
|
 |
marc lenssen
|
Geplaatst: Do, 9 Mei. 2013, 8:26 Onderwerp: |
|
|
Na de factory pro kit montage eens even paar dagen gestuurd, de boel even laten settlen. Stationair is nog wat onrustig. Gisteren hadden we de vervolgafspraak om de boel iets fijner af te stellen, bleken de kleppen al een tijdje niet gesteld te zijn....dit dus maar eens eerst doen... klepdeksel pakkingen bestellen, rubber manchetten tussen carbs en cylinders ook maar gelijk vervangen....feestdag en weekeinde ertussen, dat wordt dus pas volgende week...met pijn in het hart heb ik de katoom maar bij Verpalen laten staan..... lang weekeinde en geen fiets!!  _________________ Van Superduke naar 950 Adventure....yumm yumm |
|
Naar boven |
|
 |
Katoom72
|
Geplaatst: Zo, 19 Mei. 2013, 19:14 Onderwerp: |
|
|
marc lenssen schreef: | Na de factory pro kit montage eens even paar dagen gestuurd, de boel even laten settlen. Stationair is nog wat onrustig. Gisteren hadden we de vervolgafspraak om de boel iets fijner af te stellen, bleken de kleppen al een tijdje niet gesteld te zijn....dit dus maar eens eerst doen... klepdeksel pakkingen bestellen, rubber manchetten tussen carbs en cylinders ook maar gelijk vervangen....feestdag en weekeinde ertussen, dat wordt dus pas volgende week...met pijn in het hart heb ik de katoom maar bij Verpalen laten staan..... lang weekeinde en geen fiets!!  | Die zijn toch niet nodig?  |
|
Naar boven |
|
 |
marc lenssen
|
Geplaatst: Ma, 20 Mei. 2013, 19:26 Onderwerp: |
|
|
De manchetten waren nog origineel, met carbs in en uitbouwen en zo had ik liever verse erin...dat voorkomt kleine scheurtjes, de pakkingen werd me door de dealer aangeraden. _________________ Van Superduke naar 950 Adventure....yumm yumm |
|
Naar boven |
|
 |
|