lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Maroc 2013
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Reizen berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Edwin640



Geregistreerd op: 20-4-2013
Berichten: 231

BerichtGeplaatst: Za, 11 Mei. 2013, 22:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,

Top man,. Wat een belevenis thumbsup thumbsup
Mooie foto,s ook.

Gr.,
Edwin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bor65



Geregistreerd op: 19-4-2013
Berichten: 7
Woonplaats: Hilversum

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 7:46    Onderwerp: Reageer met quote

Hi Migsel,

Mooi verslag van n nog mooiere reis!!
Zo'n trip staat al jaren op ons wensenlijstje maar is er nog niet van gekomen.
Als ik het verslag goed begrijp zijn jullie volledig op eigen gelegeneid die kant op gegaan. Is dat goed te doen of is het toch verstabdig n eerste keer onder begeleiding te gaan? En as dat laatste het geval is, wie organiseert dan goede trip voor n nette prijs? Of worden dergelijke trips ook weleens door forumleden georganiseerd?

Hoor het graag. Jij bent in ieder geval n super ervaring rijker!!

Robert

_________________
Meer twee wielen dan vier wielen.
Zolang het maar KARAKTER heeft
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
DaBit



Geregistreerd op: 26-1-2012
Berichten: 636
Woonplaats: Oss

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 9:03    Onderwerp: Reageer met quote

Bor65 schreef:

Als ik het verslag goed begrijp zijn jullie volledig op eigen gelegeneid die kant op gegaan. Is dat goed te doen of is het toch verstabdig n eerste keer onder begeleiding te gaan?


Voordeel van begeleiding is dat je hulp achter de hand hebt, maar verder? Ik ben destijds ook met een groepje op eigen gelegenheid geweest, en ik zou het zo weer doen. Tent achterop en gaan. Problemen heb je toch wel ergens, dus die los je terplekke maar op. En als dat niet gaat: die Marokkanen zijn een erg vriendelijk en behulpzaam volkje. Duurt allemaal wat langer, maar het komt wel goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
demito



Geregistreerd op: 25-8-2009
Berichten: 881
Woonplaats: Overijse

BerichtGeplaatst: Wo, 22 Mei. 2013, 9:07    Onderwerp: Reageer met quote

Bor65 schreef:
Hi Migsel,

Mooi verslag van n nog mooiere reis!!
Zo'n trip staat al jaren op ons wensenlijstje maar is er nog niet van gekomen.
Als ik het verslag goed begrijp zijn jullie volledig op eigen gelegeneid die kant op gegaan. Is dat goed te doen of is het toch verstabdig n eerste keer onder begeleiding te gaan? En as dat laatste het geval is, wie organiseert dan goede trip voor n nette prijs? Of worden dergelijke trips ook weleens door forumleden georganiseerd?

Hoor het graag. Jij bent in ieder geval n super ervaring rijker!!

Robert


Ik Ben ondertussen al een keer of 5 in Maroc geweest en steeds "au pif", zonder begeleiding. Ik zou niks anders willen aanraden. Dat is net ook deel van het avontuur. Het mooiste van zo'n reis. Je belandt ergens en je trekt je plan. Je staat in contact met de lokale bevolking en maakt niet zozeer deel uit van een lange sliert motards. (Ik huiver bij het idee over het laatste). Echt niet mijn ding. Helemaal alleen reizen is nog het meest sociale m.i.
Tenzij je voor een hele korte periode gaat en per dag exact wil gaan zien wat je had vooropgesteld natuurlijk.
Moet je wel even een beetje meer huiswerk maken over de routes/regios die je wil gaan rijden. In tegenstelling tot een jaar of 10 geleden, wordt Marokko meer en meer asfalt en moet je de pistes "zoeken". Weet dat je in Marokko nooit echt ver van de bewoonde wereld zit. Ga 10 min op je kont zitten en er komt altijd wel een curieuzeneus piepen smiley

T

_________________
Husqvarna 701 enduro
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Reizen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif