Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
marc lenssen
Geregistreerd op: 16-6-2012 Berichten: 191 Woonplaats: Haarlem, Netherlands
|
Geplaatst: Ma, 29 Apr. 2013, 11:41 Onderwerp: Carbs niet lekker in de rubbers? |
|
|
Hallo Allen,
Ik heb van de week de carbs los gehad om de jets te vervangen. Motor loopt nu lekker maar de stationair is wat onregelmatig, of te hoog of te laag en krijg hem niet goed gezet. De motor slaat niet af maar ik weet bij het dichtdraaien nooit of de stationair op 1600 of op 1100 toeren terugvalt, en of hij na die 1100 toeren vanzelf weer wat opkruipt na een paar seconden. Ik heb net de luchtfilter kast opengehad om te kijken of ik ergens een duidelijk vacuum lek of zo zie. Als ik de carbs op de trompetten links naar beneden duw (de rubbers in) loopt de stationair op, laat ik de carbs los of duw ik lichtjes naar rechts zakt de stationair weer in. Zouden de carbs gewoon niet lekker in de rubbers zitten?
dank,
Marc _________________ Van Superduke naar 950 Adventure....yumm yumm |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
Geplaatst: Ma, 29 Apr. 2013, 15:30 Onderwerp: |
|
|
- zitten de vacuum-slangetjes die van het spruitstuk af komen allebei vast/afgedicht?
- hoe staan de mengselschroeven?
- heb je synchroon gesteld? _________________ Dr_Bean |
|
Naar boven |
|
 |
marc lenssen
Geregistreerd op: 16-6-2012 Berichten: 191 Woonplaats: Haarlem, Netherlands
|
Geplaatst: Ma, 29 Apr. 2013, 15:36 Onderwerp: |
|
|
Hallo Dr. Bean,
1 slang aangesloten op het luchtfilter huis en 1 slang afgedicht.
Stelschroeven staan op de door Factory pro/Verpalen 2.5 slag uit en Verpalen heeft de boel gesynched. Rene bij Verpalen heeft de set gemonteerd en heft daar toch wat ervaring mee.
De motor loopt wat pittiger en slaat ook niet af ofzo, het is alleen dat de stationair van hoog naar laag gaat en andersom....Ik zal ook even terug gaan naar Verpalen zodat zij eens kunnen kijken maar een beetje voor info is wel handig
Dank,
Marc _________________ Van Superduke naar 950 Adventure....yumm yumm |
|
Naar boven |
|
 |
|