Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
the riding man
Geregistreerd op: 8-11-2012 Berichten: 140 Woonplaats: Belgische kust
|
Geplaatst: Za, 6 Apr. 2013, 21:09 Onderwerp: gezocht: voor + achtervelg voor adventure990 |
|
|
Het is absoluut niet dringend dus ik ga enkel in op een mooi aanbod. Bedoeling is om op aparte velgen m+S-banden te leggen. Dit om soft tot gemiddeld off-road te gaan, maar ook om volgende winter te gaan gebruiken aangezien mijne moto mijn enigste vervoermiddel is (op een brommertje na).
Ik begin er niet mee om zelf banden eraf en erop beginnen te leggen, een wiel wisselen is relatief vlug en makkelijk. Zo kan ik ook om te gaan werken gewoon mijn baan-banden gebruiken, en voor ritjes in het weekend ff vlug veranderen naar de modderband en weer terug om maandag te gaan werken.
Dus moest iemand iets in aanbieding hebben. Enkel de velgen zonder meer is genoeg. Voor een schoon prijsje.... ik ben kandidaat. Maar het is absoluut niet dringend, ik ga rustig beginnen zoeken tot ik iets vind dat de moeite waard is. _________________ Ktm Duke390 |
|
Naar boven |
|
 |
StevenD

|
Geplaatst: Za, 6 Apr. 2013, 21:11 Onderwerp: |
|
|
wielen bedoel je denk ik.. velgen zijn enkel de hoepeltjes. _________________ Go!!!!!!
Ready to race - the adventure collector. |
|
Naar boven |
|
 |
the riding man
Geregistreerd op: 8-11-2012 Berichten: 140 Woonplaats: Belgische kust
|
Geplaatst: Za, 6 Apr. 2013, 21:24 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad de wielen. Zonder remschijven of plastic schotten of wat dan ook. Mag erbij zitten als u er vanaf wil, maar hoeft niet perse. _________________ Ktm Duke390 |
|
Naar boven |
|
 |
Richard990adv

|
Geplaatst: Za, 6 Apr. 2013, 23:28 Onderwerp: |
|
|
Staat een set op Marktplaats.nl te Koop.
adv. nr. 660313005
Gr Richard _________________ een dag niet getankt, dan heb je te weinig gereden  |
|
Naar boven |
|
 |
|