Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
plukenannabel

|
Geplaatst: Wo, 3 Apr. 2013, 21:07 Onderwerp: side stand relocator |
|
|
op adv rider vinden ze dit een must, een zijstandaard verplaatser om je carters te sparen. Is dit nodig en waar te koop? _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Wo, 3 Apr. 2013, 21:33 Onderwerp: Re: side stand relocator |
|
|
er zijn verschillende modellen, elk met hun pro en contra's. Oa Zen Overland heeft een model te koop. Als je normaal doet is het niet nodig. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
plukenannabel

|
Geplaatst: Do, 4 Apr. 2013, 13:30 Onderwerp: |
|
|
thnx _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
bompa
Geregistreerd op: 16-5-2012 Berichten: 84 Woonplaats: De Stille Kempen
|
Geplaatst: Do, 4 Apr. 2013, 21:38 Onderwerp: |
|
|
Ik heb me er verleden jaar zo eentje aangeschaft
http://www.zenoverland.com/user/products/large/CJD_KCK_001_1.jpg
Ik ben niet van de grootste en stap altijd op en af met zijpikkel uit ,ik dacht ik kan me er maar beter zo eentje aanschaffen voor ik met een gescheurd carter zit, de kickstand staat er al op maar ik moet de pikkel nog verzetten en den draad van het contact nog verlengen en verplaatsen, maar een van de dagen ga ik dat in orde brengen |
|
Naar boven |
|
 |
plukenannabel

|
Geplaatst: Do, 4 Apr. 2013, 21:55 Onderwerp: |
|
|
dacht dat touratech er wat van kon met belachelijke prijzen maar hier kunen ze er ook wat van zeg. Maar aan andere kant beter duur dan niet te koop _________________ Er zijn meer mensen die opgeven dan er zijn die die falen. |
|
Naar boven |
|
 |
Roeligan

Geregistreerd op: 27-12-2007 Berichten: 804 Woonplaats: Heusden-Zolder
|
Geplaatst: Do, 4 Apr. 2013, 22:16 Onderwerp: |
|
|
bompa schreef: | Ik heb me er verleden jaar zo eentje aangeschaft
http://www.zenoverland.com/user/products/large/CJD_KCK_001_1.jpg
Ik ben niet van de grootste en stap altijd op en af met zijpikkel uit ,ik dacht ik kan me er maar beter zo eentje aanschaffen voor ik met een gescheurd carter zit, de kickstand staat er al op maar ik moet de pikkel nog verzetten en den draad van het contact nog verlengen en verplaatsen, maar een van de dagen ga ik dat in orde brengen |
heb ik ook... _________________ www.roeligan.net |
|
Naar boven |
|
 |
Harry

|
Geplaatst: Vr, 5 Apr. 2013, 13:44 Onderwerp: |
|
|
plukenannabel schreef: | dacht dat touratech er wat van kon met belachelijke prijzen maar hier kunen ze er ook wat van zeg. Maar aan andere kant beter duur dan niet te koop |
Tja... het voorbeeld is er, foto's zat! Waarom zou je het niet gewoon zelf bouwen, of als je dat zelf niet lukt, eens te rade gaan bij iemand die het kan?
Ik vind het ook leuker eigenlijk om het lekker in eigen beheer te doen en er dan iets werkends op te zetten, dan om pasklaar iets te kopen. Je kan weleens een missertje hebben natuurlijk maar geeft wel voldoening als het wel lukt. En voor een fractie van de prijs. Die zijstandaardmodificatie hoop ik komende zomer eens uit te gaan voeren, als ik tijd heb... _________________ 950Adventure S 2003, LC4 620SC Dakar Jacky Martens 1989 (verkocht), LC4 660 Rallye 2000. |
|
Naar boven |
|
 |
|