lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

test verslag 990 adventure
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Di, 18 Apr. 2006, 0:50    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
euhm?? ik zou niet weten waarom de draaicircel kleiner zou zijn: Ik zal der eens op letten de 23e hier in Wijchen.

De draaicircel van de 950 is ook niet al te klein hoor. Je kan wel de begrenzingsboutjes wat verder in draaien, dat scheelt nog net wat.

Verder los je dit probleem op door een poot uit te zetten en flink gas te geven smiley of met de achterrem als je aangereden komt smiley2


ik heb hier in een motor blad ook iets overgelezen wie weet meer ???
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kappa



Geregistreerd op: 24-4-2006
Berichten: 162
Woonplaats: Haalderen

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Apr. 2006, 9:31    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren in Wijchen voor het eerst op de KTM LC8 gereden. Naast m'n 525 EXC heb ik nu nog een 1200 GS. Maar....... kort verslagje zoals ik dat op het BMW GS forum heb gepost. Daar zal ik nu nog wel verder verketterd worden evil

Ik ben een uurtje geleden van de 990 Adventure gestapt (niet de S versie maar de gewone met ABS).

Ik heb achter mede GS Club oprichter Hans Hendriks gereden (Freebike deed de begeleiding). Het knikje van Hans, rij maar achter mij aan beloofde al wat. Ik heb dat vaker gedaan en dan wordt er een "vlot" tempo aangehouden.

990 Adventure in een note(n?)dop:
Lekker hoog. Als je dan op een GS stapt is als van een GS op een RT.
Bediening, daar waar het zitten moet. In één keer goed, moest nu weer wennen aan gewonen knipperbediening.
Motor: wwooooowwwww. Heerlijke bottompower. Zeer uitdagend. Mooi geluid. Een fractie meer trilling. Hij loopt super makkelijk naar z'n maximale toerengebied.
Versnellingsbak. Erg goed, denken aan schakelen is genoeg. Op het gravelpad gedachteloos zonder koppelen opschakelen. 1e is wat lang.
Remmen: goed en de doseerbaarheid is toch wel aangenamer dan het wat fellere bekrachtigde BMW systeem.
ABS: jawel, de eerste KTM met ABS. En wat voor één. Voor en achter gescheiden. Dus achter blokkeren lost voorrem niet. Geeft erg veel vertrouwen. Ook door het goede gevoel dat de rem geeft. Wel even wennen aan het induiken. Dat brengt me meteen op:
Vering: standaard is ie te zacht. Zeker aan de voorzijde. Maar da's eenvoudig op te lossen. Heeft echter niet die harde klappen die de BMW doorgeeft bij korte oneffenheden.
Sturen/handling: Viel me enorm mee. De lange wielbasis geeft op snelle stukken veel stabiliteit. 21"voorwiel vraagt iets meer druk bij insturen. Maar hier ligt ook het grootste deel van het wennen aan een nieuwe motor. Hoe pakt ie het lekkerst zijn bochten.... Daar moet je gewoon in alle "rust" een bekend parcours pakken met je favoriete referentiebochten.
Injectiesysteem: een vrij"sterk "aan-uit" effect. Maar valt mee te leven.
Zit en houding: Ik voelde me meteen thuis. Lekker relaxte houding met veel gevoel van controle over de motor. Zadel valt over dat korte rondje weinig over te zeggen. Wat me opviel toen we 140 km/h reden was de goede windbescherming. Daar had ik niet op gerekend. Staand stond ik teveel voorover maar da's bij mij op elke motor het geval.

Als de 990 Adv. met ABS is uit te rusten met de vering van de 990 Adv. S wordt de keuze tussen een GS en een 990 erg moeilijk. Degene die mij kennen weet dat ik ooit gezegd heb dat ik niet BMW freak ben. Ik vond de GS altijd de beste all road / sports adventure tourer. KTM heeft met deze 990 het verschil minimaal gemaakt. Vooral het ABS is daarbij een pluspunt. Prettiger dan het BMW systeem door het ontbreken van de bekrachtiger.

Als woonwerk fiets zou ik geen seconde twijfelen en de GS houden. Rustiger, bedaarder, minder opvallende verschijning. Maar als het gaat om fun factor met een grote F gaat de 990 met de eer strijken. De ketting zou ik op de koop toenemen. Met ketting is spelen met overbrengingsverhoudingen wel weer makkelijker en is die lange 1e ook op te lossen.

De opvolger van de 1200 GS zal niet automatisch uit het Beijerse komen. Als het zover is zal ik de 990 zeker een dag lang aan de tand willen voelen. Met ABS maar danwel met de S vering......

_________________
Erik
---------------
The ride is the reason. The destination the excuse.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Apr. 2006, 16:21    Onderwerp: Reageer met quote

Kappa schreef:
Gisteren in Wijchen voor het eerst op de KTM LC8 gereden. Naast m'n 525 EXC heb ik nu nog een 1200 GS. Maar....... kort verslagje zoals ik dat op het BMW GS forum heb gepost. Daar zal ik nu nog wel verder verketterd worden evil

Ik ben een uurtje geleden van de 990 Adventure gestapt (niet de S versie maar de gewone met ABS).

Ik heb achter mede GS Club oprichter Hans Hendriks gereden (Freebike deed de begeleiding). Het knikje van Hans, rij maar achter mij aan beloofde al wat. Ik heb dat vaker gedaan en dan wordt er een "vlot" tempo aangehouden.

990 Adventure in een note(n?)dop:
Lekker hoog. Als je dan op een GS stapt is als van een GS op een RT.
Bediening, daar waar het zitten moet. In één keer goed, moest nu weer wennen aan gewonen knipperbediening.
Motor: wwooooowwwww. Heerlijke bottompower. Zeer uitdagend. Mooi geluid. Een fractie meer trilling. Hij loopt super makkelijk naar z'n maximale toerengebied.
Versnellingsbak. Erg goed, denken aan schakelen is genoeg. Op het gravelpad gedachteloos zonder koppelen opschakelen. 1e is wat lang.
Remmen: goed en de doseerbaarheid is toch wel aangenamer dan het wat fellere bekrachtigde BMW systeem.
ABS: jawel, de eerste KTM met ABS. En wat voor één. Voor en achter gescheiden. Dus achter blokkeren lost voorrem niet. Geeft erg veel vertrouwen. Ook door het goede gevoel dat de rem geeft. Wel even wennen aan het induiken. Dat brengt me meteen op:
Vering: standaard is ie te zacht. Zeker aan de voorzijde. Maar da's eenvoudig op te lossen. Heeft echter niet die harde klappen die de BMW doorgeeft bij korte oneffenheden.
Sturen/handling: Viel me enorm mee. De lange wielbasis geeft op snelle stukken veel stabiliteit. 21"voorwiel vraagt iets meer druk bij insturen. Maar hier ligt ook het grootste deel van het wennen aan een nieuwe motor. Hoe pakt ie het lekkerst zijn bochten.... Daar moet je gewoon in alle "rust" een bekend parcours pakken met je favoriete referentiebochten.
Injectiesysteem: een vrij"sterk "aan-uit" effect. Maar valt mee te leven.
Zit en houding: Ik voelde me meteen thuis. Lekker relaxte houding met veel gevoel van controle over de motor. Zadel valt over dat korte rondje weinig over te zeggen. Wat me opviel toen we 140 km/h reden was de goede windbescherming. Daar had ik niet op gerekend. Staand stond ik teveel voorover maar da's bij mij op elke motor het geval.

Als de 990 Adv. met ABS is uit te rusten met de vering van de 990 Adv. S wordt de keuze tussen een GS en een 990 erg moeilijk. Degene die mij kennen weet dat ik ooit gezegd heb dat ik niet BMW freak ben. Ik vond de GS altijd de beste all road / sports adventure tourer. KTM heeft met deze 990 het verschil minimaal gemaakt. Vooral het ABS is daarbij een pluspunt. Prettiger dan het BMW systeem door het ontbreken van de bekrachtiger.

Als woonwerk fiets zou ik geen seconde twijfelen en de GS houden. Rustiger, bedaarder, minder opvallende verschijning. Maar als het gaat om fun factor met een grote F gaat de 990 met de eer strijken. De ketting zou ik op de koop toenemen. Met ketting is spelen met overbrengingsverhoudingen wel weer makkelijker en is die lange 1e ook op te lossen.

De opvolger van de 1200 GS zal niet automatisch uit het Beijerse komen. Als het zover is zal ik de 990 zeker een dag lang aan de tand willen voelen. Met ABS maar danwel met de S vering......


mooi dat hij zo goed uit jou pers test is gekomen maar ik lees dat je voor de S zou gaan en die heefd geen ABS ???????
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Ma, 24 Apr. 2006, 19:23    Onderwerp: Reageer met quote

De vering van de S is niet strakker, alleen langer van slag, maar dat heb je op de weg niet nodig.

Vering kan je verder makkelijk aanpassen, te beginnen met de voorspanning op de motor zelf: Voor met een stelmoet, achter hydrolish met de hand.

Ik vraag me ook af of je met slap niet de demping bedoelde? Die is voor en achter, zowel in als uit apart verstelbaar, en achter ook nog apart voo rsnel en langzame demping..... Kortom van knalhard naar superzacht met iedere gewenste setting ertussen is realiseerbaar.
Als dat niet genoeg is kan je nog ander olie in de vork nemen en de hoeveelheid wat aanpassen (info hier op het forum te vinden). Als je met dat alles niet uitkomt (wat alleen voor zwaar offroad, rally en race zal zijn), dan kan je met eenvoudige middelen nog meer aanpassingen maken!

Leuk om eens zo'n verlsag van een verstokte BMW rijder te horen smiley.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Kappa



Geregistreerd op: 24-4-2006
Berichten: 162
Woonplaats: Haalderen

BerichtGeplaatst: Di, 25 Apr. 2006, 9:33    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Gerben en Wheely,

Ik ben geen BMW rijder. Ik ben gek op de grote allroad/adventure touring bikes. Ooit verslaafd geraakt op een XTZ 750 Super Ténéré. Overstap GS, nu de 3e in de schuur. Maar ik denk dat het de laatste is.

1200 staat te koop. lipsrsealed2

De proefrit op de 990 bracht me dezelfde smile als de eerste keer op een 1100 GS. En de fun en feest factor staat bij mij tegenwoordig bovenaan. De motorvakanties van 5.000 km met echtgenote achterop zijn voorlopig voorbij en woon-werk snelweg doe ik er ook niet mee dus voordelen van cardan spelen niet meer.

ABS, da's een discussie die op het GS forum al tot op treurige diepte is gehouden dus dat ga ik hier niet oprakelen. Het ABS systeem op de 990 is erg goed. Dus ik wil er ABS op.

Maar de vering van de 990 moet wel worden aangepast. Met ruim 90 kg schoon aan de haak is dat bijna onvermijdelijk. Het hoge van de S is geen noodzaak, maar wel mooi. Maar als er een 990 komt los ik dat wel op bij Shock Therapy. Die hebben op m'n EXC ook mooie dingen gedaan.

Nu eens rustig kijken of ik de 1200 goed kan verkopen. En anders maar eens met één van de Brouwers praten over een dealtje.

_________________
Erik
---------------
The ride is the reason. The destination the excuse.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Di, 25 Apr. 2006, 20:02    Onderwerp: Reageer met quote

rolleyes3 rolleyes2 rolleyes4 dizzy2 rolleyes5 wink3 laugh2

Je hoeft me niks te vertellen, ik zag aan de avatar al wie je was smiley

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Kappa



Geregistreerd op: 24-4-2006
Berichten: 162
Woonplaats: Haalderen

BerichtGeplaatst: Wo, 26 Apr. 2006, 16:41    Onderwerp: Reageer met quote

Mocht het allemaal lukken met de 990 moeten we maar eens een vergelijkend Adventure onderzoek doen. wacko
_________________
Erik
---------------
The ride is the reason. The destination the excuse.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 26 Apr. 2006, 19:25    Onderwerp: Reageer met quote

Kappa schreef:
Mocht het allemaal lukken met de 990 moeten we maar eens een vergelijkend Adventure onderzoek doen. wacko


Oh graag thumbsup idea2

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Apuch



Geregistreerd op: 28-1-2005
Berichten: 27
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Apr. 2006, 19:01    Onderwerp: Reageer met quote

mr wheely schreef:
Dr_Bean schreef:
euhm?? ik zou niet weten waarom de draaicircel kleiner zou zijn: Ik zal der eens op letten de 23e hier in Wijchen.

De draaicircel van de 950 is ook niet al te klein hoor. Je kan wel de begrenzingsboutjes wat verder in draaien, dat scheelt nog net wat.

Verder los je dit probleem op door een poot uit te zetten en flink gas te geven smiley of met de achterrem als je aangereden komt smiley2


ik heb hier in een motor blad ook iets overgelezen wie weet meer ???


Ik heb deze wijsheid ook vernomen uit een blaadje. Ben er wel nieuwsgierig naar maar ben bang dat niet iets is wat je makkelijk/goedkoop op een pre-2006 model schroeft (andere kroonplaten neem ik aan). Zou het wel kunnen gebruiken. Dat pootje uitzetten en gas rem gedoe klinkt stoer en is het ook maar kan ik maar moeilijk in de praktijk brengen. Zeker niet in mijn stalling waar ik flink moet steken op de vierkante meter om het ding op zijn plek te zetten.

Zwarte cirkels op het beton kan de verhuurder niet bekoren. uhoh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Gunter



Geregistreerd op: 1-3-2006
Berichten: 102
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Apr. 2006, 21:46    Onderwerp: Reageer met quote

Gunter schreef:
Ik volg het forum al een tijdje (enkel lezen), en heb na lezen van jullie kommentaren over de adventure eens testgereden met een adv 990.

Ik kan natuurlijk niet echt vergelijken met mijn huidige motor (BMW K1200RS) maar wel met de 1200GS die ik eens als vervangmoto had, de GS is comfortabeler maar minder krachtig. Ik vond de ktm leuker om te rijden en vind dat hij meer karakter heeft dan de boxer.

Na drie jaar met cardan te rijden, vind ik de ketting het enige nadeel, maar ik denk dat ik daar wel terug aan zou kunnen wennen smiley ,
Nu enkel nog wat sparen......... sad

Voor de rest veel succes verder met jullie forum, ik heb hier al enkele topics gevolgd en ik moet zeggen dat het voor een (nog)niet-ktmrijder ook interessant om lezen is.

mvg Gunter


Kleine aanvulling op mijn vorig bericht, kon het niet laten, heb er zelfs van wakker gelegen en met jullie forum als drijfveer ben ik vandaag nog maar eens terug een testritje gaan doen met de nieuwe adventure. Heb er een goede 3hr grin met gereden en vind het echt een geweldige motor, enkel heb ik het niet zo voor die injectie sad , ik vind dat hij maar springerig reageert op de gas vooral bij traag rijden.

Nu heb ik een vraagje, is deze 990 zoveel anders als de 950, ik las precies in de folder dat er wel wat meer aanpassingen waren dan enkel de injectie. Dit omdat ik nu overweeg (vooral vanwege de injectie) om toch maar een 950 aan te schaffen, wat raden jullie mij dan aan een 2004 of 2005.
Ik weet echter een prachtige S van 2004 staan(GO!!!!!!).

mvg Gunter

PS de BMW staat intussen te koop dus er komt schot in de zaak thumbsup
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6729
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Apr. 2006, 21:59    Onderwerp: Reageer met quote

Adventure is er nu alleen nog maar met injectie.

De 2004 S is 2 cm hoger dan de 2005 S. ALs je dus niet al te groot bent, koop dan geen 2004S versie.

Verder voert ktm door het hele jaar kleine improvements uit. Deze worden echter later soms ook als retrofit uitgevoerd door de dealer.
m.a.w.: Als ie goed is onderhouden bij de dealer maakt het weinig uit 2004 of 2005.
Je hebt 3 jaar garantie.. das bij een 2004 dus minder he Smile
Voor verschillen tussen de 2004 en 2005 kan je effe hier het forum afstruinen (zoeken). o.a. bij carburateurverwarmingkjes. Maar die worden, voor de winterrijders soms ook alsnog geplaatst. Sommige expemplaren hebben er ook geen last van.

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
dukerider



Geregistreerd op: 21-8-2005
Berichten: 566
Woonplaats: wuustwezel Belgie

BerichtGeplaatst: Vr, 28 Apr. 2006, 22:00    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vindt de 2004 GO !!!!!! de mooiste 950 die er is wink3
_________________
RON



'23 890 SMT



Voorheen
Yamaha XJ600N '94, TDM 850 '97, TDM 850 '98, KTM Duke 2,KTM GS 600 '94, KTM Exc 525 '03, KTM 950 Adv 04, '05 950 Adv S, '05 450 Exc, '11 Duke 690 R, '13 Adv 990R, '03 950S, '17 1090R
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
mr wheely



Geregistreerd op: 24-1-2005
Berichten: 3278
Woonplaats: sluis

BerichtGeplaatst: Za, 29 Apr. 2006, 0:21    Onderwerp: Reageer met quote

Gunter schreef:
Gunter schreef:
Ik volg het forum al een tijdje (enkel lezen), en heb na lezen van jullie kommentaren over de adventure eens testgereden met een adv 990.

Ik kan natuurlijk niet echt vergelijken met mijn huidige motor (BMW K1200RS) maar wel met de 1200GS die ik eens als vervangmoto had, de GS is comfortabeler maar minder krachtig. Ik vond de ktm leuker om te rijden en vind dat hij meer karakter heeft dan de boxer.

Na drie jaar met cardan te rijden, vind ik de ketting het enige nadeel, maar ik denk dat ik daar wel terug aan zou kunnen wennen smiley ,
Nu enkel nog wat sparen......... sad

Voor de rest veel succes verder met jullie forum, ik heb hier al enkele topics gevolgd en ik moet zeggen dat het voor een (nog)niet-ktmrijder ook interessant om lezen is.

mvg Gunter


Kleine aanvulling op mijn vorig bericht, kon het niet laten, heb er zelfs van wakker gelegen en met jullie forum als drijfveer ben ik vandaag nog maar eens terug een testritje gaan doen met de nieuwe adventure. Heb er een goede 3hr grin met gereden en vind het echt een geweldige motor, enkel heb ik het niet zo voor die injectie sad , ik vind dat hij maar springerig reageert op de gas vooral bij traag rijden.

Nu heb ik een vraagje, is deze 990 zoveel anders als de 950, ik las precies in de folder dat er wel wat meer aanpassingen waren dan enkel de injectie. Dit omdat ik nu overweeg (vooral vanwege de injectie) om toch maar een 950 aan te schaffen, wat raden jullie mij dan aan een 2004 of 2005.
Ik weet echter een prachtige S van 2004 staan(GO!!!!!!).

mvg Gunter

PS de BMW staat intussen te koop dus er komt schot in de zaak thumbsup


ik weet nog een nieuwe 2005 te staan in zeeland bij motor 2000
en nog een echte (S) ook. je kunt ook vragen aan de dealer of dat aan en uit reactie van de injectie niet verminderd met een setje akra's en
Dr Bean had het ook nog over sommer die er ook nog iets aan kon doen
suc 6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Apuch



Geregistreerd op: 28-1-2005
Berichten: 27
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Za, 29 Apr. 2006, 0:22    Onderwerp: Reageer met quote

Gunter schreef:
..., enkel heb ik het niet zo voor die injectie sad , ik vind dat hij maar springerig reageert op de gas vooral bij traag rijden.

Nu heb ik een vraagje, is deze 990 zoveel anders als de 950, ik las precies in de folder dat er wel wat meer aanpassingen waren dan enkel de injectie. Dit omdat ik nu overweeg (vooral vanwege de injectie) om toch maar een 950 aan te schaffen, wat raden jullie mij dan aan een 2004 of 2005.
Ik weet echter een prachtige S van 2004 staan(GO!!!!!!).


de 990 heeft wat meer cc's uiteraard maar is ook meer gericht op voldoen aan emissie normen. Dus duidelijk meer vermogen/koppel heeft de standaard 990 niet ten opzichte van de 950. Daarvoor hoef je dus geen 950 te laten staan. Grootste verschil is natuurlijk wel ABS op de 06 lowrider versie. ABS op zich kan een doorslaggevend argument zijn. Rest van verschillen is niet echt van belang vind ik. Op de hoogte na dan misschien.

Even afgezien van de hoogte variaties heeft het 2005 model motorisch wat wijzigingen ondergaan ten opzichte van de 03/04 jaargangen die de akoestisch wat fijnbesnaarden onder ons tegemoetkomen. Minder nokkenasaandrijfketting geluiden bij de start bijv. Ben ik zelf wel gevoelig voor. Maakt het motorblok niet per definitie beter.

Op een overjarig 05 model kun je nu misschien ergens goeie deal krijgen EN ook die 3 jaar garantie. Da's wel een serieuze overweging waard.

Maar een leuke occasion/aanbieding op een andere jaargang moet gewoon op zijn eigen merites worden gewogen. Het is zeker niet zo dat je eerdere modellen moet mijden. Check wel dat die dan zijn "upgrades" heeft gehad of krijgt. Liefst van een dealer die weet wat ie doet.

En overweeg goed of het model in kwestie wel in overeenstemming is met je binnenbeenlengte...

Nog iets over injectie vs carburateurs. Realiseer je wel dat je waarschijnlijk met een standaard uitvoering proefrijdt. Mijn 05 Adventure rijdt alweer heel anders (beter) dan een standaard carb uitvoering. Reden? 16-tands voortandwiel, aangepast luchtfilterdeksel, Akrapovics uitlaten, gasnaalden standje omhoog. En dat is echt een wereld van verschil. Ik kan me voorstellen dat met Akra's en een andere fuelmapping en evt. ook ander tandwiel een 06 inj ook heel anders (beter) rijdt. Weet dus wel wat je vergelijkt of beoordeelt op een gegeven moment. Standaard motoren laten tegenwoordig zelden zien hoe ze ECHT kunnen rijden. Helaas moet je daar zelf wat tijd en geld insteken. Maar dat is het wel waard.

Momenteel is er buiten de aangepaste fuelmapping die KTM levert voor Akra's nog niks dacht ik. Maar dat gaat vast veranderen. Zodra de Power Commanders etc aangeboden worden kan de injectiemapping beter op de individuele fiets worden aangepast en zou de 990FI wel eens heel acceptabel kunnen rijden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ATAK



Geregistreerd op: 17-4-2006
Berichten: 890
Woonplaats: Loerbeek

BerichtGeplaatst: Zo, 30 Apr. 2006, 21:48    Onderwerp: Reageer met quote

Is het zo dat de voorvork van de "lowrider" en de S dezelfde zijn ? Kan je als dat zo is niet eenvoudig een andere voorveer erin en klaar is kees? Net zoals de achterveer trouwens.

Ad
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif