Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
petervdc
|
Geplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 10:15 Onderwerp: Bagageplaat |
|
|
Ik heb dus de magadan zijtassen, en wil op reis mijn givi topkoffer thuislaten om een grote roltas bovenaan te plaatsen voor tent & toebehoren.
Vraag is dus hoe ik die roltas positioneer.
In de lengte zal de tas dus voor een stuk op het zadel liggen, maw op de duo plaats.
In de breedte is de topkofferhouder te klein om genoeg steun te zijn voor die roltas.
Hoe los ik dit op ?
- een bodemplaat leggen in de roltas
- een plaat op maat laten maken om te monteren op die givi topkofferhouder
- ... _________________ ...tjah... |
|
Naar boven |
|
 |
petervdc
|
|
Naar boven |
|
 |
Blackbert

Geregistreerd op: 30-3-2009 Berichten: 757 Woonplaats: aan de rand van het bos
|
Geplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 13:21 Onderwerp: |
|
|
Er zwerft ook altijd wel wat rond op Ebay ... |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 13:51 Onderwerp: |
|
|
toch ook niet goedkoop allemaal _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
Muug

Geregistreerd op: 11-6-2012 Berichten: 1592 Woonplaats: in de buurt van Trooper en Blackbert
|
Geplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 13:52 Onderwerp: |
|
|
prijs kwaliteit bekeken is de Touratech-versie de beste. 55 euro, 4mm dik, medium sized. _________________ Leap, and the net will appear.
Sinds 2008 de trotse eigenaar van een KTM 950 Adventure van 2005. 132.000 km and still counting. |
|
Naar boven |
|
 |
TazerEdje

|
Geplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 18:39 Onderwerp: |
|
|
Die Touratech-versie heb ik laatst van Tafella gekocht.
Ik heb een Givi WP400 waterdichte rol tas. Ik maak de tas met twee kleine spanbandjes vast op deze bagage plaat. Als de tas goed gevuld is kun je hem gewoon overdwars bevestigen en gaat hij niet overhangen. Meer heb ik niet nodig voor een weekje motorrijden.  _________________ KTM 990 Adventure 2009
Ride orange!
Smooth roads don't make skillfull riders.
Laatst aangepast door TazerEdje op Ma, 11 Mrt. 2013, 19:42, in totaal 1 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
toktok

|
Geplaatst: Ma, 11 Mrt. 2013, 19:21 Onderwerp: Re: Bagageplaat |
|
|
petervdc schreef: | Ik heb dus de magadan zijtassen, en wil op reis mijn givi topkoffer thuislaten om een grote roltas bovenaan te plaatsen voor tent & toebehoren.
Vraag is dus hoe ik die roltas positioneer.
In de lengte zal de tas dus voor een stuk op het zadel liggen, maw op de duo plaats.
In de breedte is de topkofferhouder te klein om genoeg steun te zijn voor die roltas.
Hoe los ik dit op ?
- een bodemplaat leggen in de roltas
- een plaat op maat laten maken om te monteren op die givi topkofferhouder
- ... |
men neme: een plankje van 35x15 cm, legge dat overdwars op de topkofferhouder, legge er de bagagerol op, twee spanbandes er kruiselings overhenn en...tadaaaa |
|
Naar boven |
|
 |
|