lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

voorste remschijven

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
african



Geregistreerd op: 19-6-2006
Berichten: 274
Woonplaats: tussen emmelle en oemelegoem

BerichtGeplaatst: Do, 26 Dec. 2013, 7:44    Onderwerp: voorste remschijven Reageer met quote

Bij mijn onlangs aangekochte SMR 950 heb ik ook het fenomeen van de happende remschijven. (Dank u vorige eigenaar!)

Garantie hoef ik niet voor naar KTM waarschijnlijk (2008, derde eigenaar...) dus ik was al aan 't kijken voor aftermarket (EBC, Braking)
Nu staat in de lijsten van die mannen de SMR 2008 niet altijd genoteerd maar ik meen ergens gezien te hebben dat de 950 SM, de SMR en de 990SMT met dezelfde schijven rondrijden.

Kan er iemand dat bevestigen, of staat er hier ergens een link naar de OEM partnrs van die drie types

Mercie, Chris

(hebben die schijven trouwens een gouden randje ofzo: 500 euro voor een set lijkt niet abnormaal te zijn stars )

Wat ik hier al gelezen heb zou het probleem in het niet egaal gehard zijn van de schijf zitten, ik veronderstel dat slijpen ook niet helpt dan?

_________________
Greet's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Do, 26 Dec. 2013, 11:04    Onderwerp: Reageer met quote

partsfinder:
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/ktmworld/partsfinder.htm

of deze:
http://www.ktm-versand.de/externes/fichefinder_eng.html

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Supermotard Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif