lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Nieuwe 990 Adventure White gekocht
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Blob



Geregistreerd op: 1-2-2010
Berichten: 684
Woonplaats: Amsterdam

BerichtGeplaatst: Za, 9 Feb. 2013, 19:58    Onderwerp: Reageer met quote

zwaailicht schreef:
Blob schreef:
Gefeliciteerd! Mocht je van Andre niet binnen filmen?

Hebben we niet aan gedacht. Meer bezig met de aflevering van de KaTeEm.... Wel spannend.

Andre vroeg wel of ik de Beemer voor hem binnen wilde zetten rolleyes3 Misschien iets te groot???


Andre mag contractueel van KTM geen B*W in zijn handen houden.

_________________
990 Adventure
mooi oranje is niet lelijk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
zwaailicht



Geregistreerd op: 21-1-2013
Berichten: 55
Woonplaats: Hoorn NH

BerichtGeplaatst: Za, 9 Feb. 2013, 20:18    Onderwerp: Reageer met quote

Blob schreef:
Andre mag contractueel van KTM geen B*W in zijn handen houden.
Contracten zijn er om ontdoken te worden .....
Misschien moet hij er noppen onder leggen en wellicht dat er dan geen contractbreuk is dozey

_________________
KTM 990 Adventure White 2013
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
GaS



Geregistreerd op: 13-2-2013
Berichten: 4
Woonplaats: Poederlee

BerichtGeplaatst: Wo, 13 Feb. 2013, 23:00    Onderwerp: Reageer met quote

Hela daar,

Gefeliciteerd hoor. Mooie fiets ! Mooi filpje ook, heel origineel.
Mij even voorstellen... ben een 43-jarige ex-biker waarbij het terug begint te kriebelen na enkele jaren zonder brommer. Heb ook vooral Beemers gereden... K1100LT, R1150 GS Adventure, R100GS, enz...
Jou filmpje deed mij denken aan de tijd dat ik mijn nieuwe GSA ging afhalen. Hoe spannend het was tegen de tijd dat hij binnen was. Ben toen nog speciaal naar de motozaak (Motorhuis Hasselt) gereden om hem te zien als hij uit het krat werd gehaald...
Ik had mijn zinnen gezet op de nieuwe ktm 1190 Adventure, na deze gezien te hebben op het autosalon te Brussel. Na veel gesnuffeld te hebben naar testen, die er bijna nog niet zijn natuurlijk, kwam ik steeds bij de 990 terecht. In eerste instantie vond ik het (sorry hoor) maar een lekijk ding, maar zoals dat vaak gaat bij mij ben ik ondertussen stevig verliefd geworden en heb ik de schoonheid ontdekt van deze machine. Ik zou graag wat meer off-road gaan doen, waarvoor de GSA eigenlijk veel te zwaar was. Wat ik mij nog wel afvraag: hoe is het stuurgedrag op de snelweg bij pakweg 130 km/uur (21' voorwiel) ? En geeft het ruitje niet erg veel turbulentie ? Ben vrij groot (1,89 m) en ben ook zinnens buiten woon-werk verkeer mij in de zomer richting Alpen te begeven. Met mijn laatste moto (R100GS) was dit vrij vermoeiend (turbulentie, zadelpijn, nekklachten,...). Prima fiets op kleine wegen en in de bergen, maar geen snelwegmoto... Ik wacht met ongeduld op uw reactie...en die van anderen !

Met vriendelijke groeten,

Guy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
zwaailicht



Geregistreerd op: 21-1-2013
Berichten: 55
Woonplaats: Hoorn NH

BerichtGeplaatst: Do, 14 Feb. 2013, 0:43    Onderwerp: Reageer met quote

GaS schreef:
Hela daar,

Gefeliciteerd hoor. Mooie fiets ! Mooi filpje ook, heel origineel.
Mij even voorstellen... ben een 43-jarige ex-biker waarbij het terug begint te kriebelen na enkele jaren zonder brommer. Heb ook vooral Beemers gereden... K1100LT, R1150 GS Adventure, R100GS, enz...
Jou filmpje deed mij denken aan de tijd dat ik mijn nieuwe GSA ging afhalen. Hoe spannend het was tegen de tijd dat hij binnen was. Ben toen nog speciaal naar de motozaak (Motorhuis Hasselt) gereden om hem te zien als hij uit het krat werd gehaald...
Ik had mijn zinnen gezet op de nieuwe ktm 1190 Adventure, na deze gezien te hebben op het autosalon te Brussel. Na veel gesnuffeld te hebben naar testen, die er bijna nog niet zijn natuurlijk, kwam ik steeds bij de 990 terecht. In eerste instantie vond ik het (sorry hoor) maar een lekijk ding, maar zoals dat vaak gaat bij mij ben ik ondertussen stevig verliefd geworden en heb ik de schoonheid ontdekt van deze machine. Ik zou graag wat meer off-road gaan doen, waarvoor de GSA eigenlijk veel te zwaar was. Wat ik mij nog wel afvraag: hoe is het stuurgedrag op de snelweg bij pakweg 130 km/uur (21' voorwiel) ? En geeft het ruitje niet erg veel turbulentie ? Ben vrij groot (1,89 m) en ben ook zinnens buiten woon-werk verkeer mij in de zomer richting Alpen te begeven. Met mijn laatste moto (R100GS) was dit vrij vermoeiend (turbulentie, zadelpijn, nekklachten,...). Prima fiets op kleine wegen en in de bergen, maar geen snelwegmoto... Ik wacht met ongeduld op uw reactie...en die van anderen !

Met vriendelijke groeten,

Guy.

Hoi Guy,
Ik heb hem nu een kleine week en toch al het nodige gereden. Bevalt prima! Gebruik deze motor ook voor de grote ritten als ik voor klanten naar het buitenland ga.

Op de snelweg bij 130 geen probleem. Loopt als een zonnetje en het schermpje is voldoende. Wel overweeg ik nog een toerscherm te kopen. Net iets meer bescherming en ik denk bij regen wel erg prettig.

Dit jaar denk ik 30K te gaan rijden op de weg. Heb er vertrouwen in. Motor voelt goed aan.

_________________
KTM 990 Adventure White 2013
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
GaS



Geregistreerd op: 13-2-2013
Berichten: 4
Woonplaats: Poederlee

BerichtGeplaatst: Do, 14 Feb. 2013, 11:02    Onderwerp: Reageer met quote

Hey bedankt voor de reactie hoor...
Weet een mooie 2de hands van 2012 staan... grin3
Volgende week proefrit maken.
Dat extra set wielen dat je erbij nam, is dat met noppenbanden voor offroad of 17'-wielen voor lange wegritten ?
Die kofferset die je op het filmpje ziet, zijn dat originele koffers ? Geen topkoffer ?

Groeten, Guy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
zwaailicht



Geregistreerd op: 21-1-2013
Berichten: 55
Woonplaats: Hoorn NH

BerichtGeplaatst: Do, 14 Feb. 2013, 11:51    Onderwerp: Reageer met quote

GaS schreef:
Hey bedankt voor de reactie hoor...
Weet een mooie 2de hands van 2012 staan... grin3
Volgende week proefrit maken.
Dat extra set wielen dat je erbij nam, is dat met noppenbanden voor offroad of 17'-wielen voor lange wegritten ?
Die kofferset die je op het filmpje ziet, zijn dat originele koffers ? Geen topkoffer ?

Groeten, Guy.

Zijn idd org ktm-koffers. Topkoffer was in nabestelling. De wielen zijn voor noppen.

_________________
KTM 990 Adventure White 2013
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
zwaailicht



Geregistreerd op: 21-1-2013
Berichten: 55
Woonplaats: Hoorn NH

BerichtGeplaatst: Wo, 20 Feb. 2013, 22:15    Onderwerp: Eerste offroad-rit Reageer met quote

Nou de eerste offroad-rit rit zit erop. Bikkelrit 2013.
Vrijdag naar Verpalen voor de 1000 beurt.
Mens en machine heel gebleven. Wel wennen, maar hoge fun-factor!! En wat een power ......... rolleyes4

http://youtu.be/pawOTPjKOIc

_________________
KTM 990 Adventure White 2013
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Algemeen Adventure Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif