Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
ToKkE

|
Geplaatst: Do, 13 Dec. 2012, 19:01 Onderwerp: Pirelli MT21 |
|
|
UPDATE: ondertussen is de prijs blijkbaar terug omhoog gegaan en is de aanbieding minder interessant...
Vandaag heb ik een nieuwe set banden besteld, ben dan uiteindelijk toch terug voor de Pirelli MT21 gegaan
Bij het zoeken naar prijzen was ik toch erg verrast van de prijs... En bij deze voor wie interesse heeft, de achterband staat te koop voor slechts 51eur inclusief verzending...
http://www.banden-pneus-online.be/motorband-PIRELLI/MT21,RALLYCROSS/140,80,-18,70,R.html
Groeten
Laatst aangepast door ToKkE op Za, 15 Dec. 2012, 0:17, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
 |
tuxdelux

Geregistreerd op: 17-11-2012 Berichten: 91 Woonplaats: Tussen Affligem en Ternat
|
Geplaatst: Do, 13 Dec. 2012, 21:27 Onderwerp: Re: Pirelli MT21 |
|
|
Merci , besteld
Nu nog een verzekering en we zijn weg. |
|
Naar boven |
|
 |
koen warnar

|
Geplaatst: Vr, 14 Dec. 2012, 16:14 Onderwerp: |
|
|
Zie toch echt 87,94 staan ..... _________________ mooi spul...hè!? |
|
Naar boven |
|
 |
tuxdelux

Geregistreerd op: 17-11-2012 Berichten: 91 Woonplaats: Tussen Affligem en Ternat
|
Geplaatst: Vr, 14 Dec. 2012, 17:26 Onderwerp: |
|
|
koen warnar schreef: | Zie toch echt 87,94 staan ..... |
Blijkbaar ondertussen ge-update. Op mijn factuur staat nog de oude prijs  |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Vr, 14 Dec. 2012, 21:42 Onderwerp: |
|
|
damn,
toen ik ze in de winkelkar deed waren ze nog 51 ex verzend, toen ik wilde uitloggen sprong de prijs naar 87 eur... mailtje gestuurd... ben s benieuwd |
|
Naar boven |
|
 |
ToKkE

|
Geplaatst: Ma, 17 Dec. 2012, 23:12 Onderwerp: |
|
|
ivanbase schreef: | damn,
toen ik ze in de winkelkar deed waren ze nog 51 ex verzend, toen ik wilde uitloggen sprong de prijs naar 87 eur... mailtje gestuurd... ben s benieuwd |
En heb je ze nog aan de goede prijs kunnen kopen? Ik heb ondertussen mijn setje ontvangen... |
|
Naar boven |
|
 |
ivanbase

|
Geplaatst: Di, 18 Dec. 2012, 22:21 Onderwerp: |
|
|
nope, ze hadden gegarandeerd een foute prijs opgegeven
jij hebt geluk gehad, ik pech... zal even de volgende conversatie (korte versie) tussen mij en pneus online schetsen.
ik heb een mail gestuurd of ik alsnog de banden aan de oude prijs kon krijgen aangezien ze al in mijn winkelkar lagen maar nog niet afgerekend waren. (2x mt21 in 140/80r18) aan eerst 51 en nu aan 87.94
krijg ik het antwoord dat ik niet in het systeem sta en mij aan te melden en de bestelling te paatsen.
dus ik meld me opnieuw aan (de banden zitten nog steeds in de kar, maar aan den verbeterde prijs.)
en ik vraag nog eens, kan ik dan de oude prijs krijgen voor ik deze bestelling doorvoer? anders zit ik met 2 banden vast aan de hogere prijs?
krijg ik de volgende mail:
4.2 PNEUS ONLINE TRADING behoudt zich het recht voor om afhankelijk van vraag en aanbod, de prijzen te wijzigen. de door de klant te betalen prijs is die van de dag van de bestelling.
mooi.. dus als ik geluisterd had, betaalde ik al teveel per band en nog is verzend er bovenop.
toch maar weer naar de ronny in tessenderlo van de week. toch bedankt voor de tip... had kunnen lukken... |
|
Naar boven |
|
 |
Dr_Bean Site Admin

|
|
Naar boven |
|
 |
|