lc8.nl Forum Index
  Picture Gallery   •   FAQ  •  Zoeken   •   Gebruikerslijst   •   Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen

Testrit KTM 350 Freeride

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie     lc8.nl Forum Index -> Cafe berichten van de laatste 24 uur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Nov. 2012, 12:06    Onderwerp: Testrit KTM 350 Freeride Reageer met quote

Kreeg vorige week een "spam-mail" van Bart www.endurofun.be ivm een aankomende testrit met een KTM Freeride.
Leek me wel wat, wie niet hé? Dacht eerlijk gezegt dat het iets was op een afgesloten terrein met een groepje, af en toe eens wisselen, een beetje dom kletsen, je kent het wel ... nou ja ik kan dat wel.
Ik denk; dat treft, heb toch niets te doen en het was een ideale gelegenheid om weer eens te kijken hoe het met Roeligan ging (was gezellig m8).

Mail geklopt, "ja, lijkt me leuk, mag ik ook mee", druk op verzenden en ... echt, nog geen minuut later telefoon. Dat was Bart met de vraag of ik ook om 16.00u kon, want de rest was vol. Uiteraard, no problem.

Fijn, gister (dinsdag); laarzen, jas, helm en de rest van de rotzooi ingepakt en op weg naar Diest (BE). Kom daar aan, word vriendelijk welkom geheten en krijg wat tekst en uitleg over het brommertje
Vervolgens vraag ik me af waar de rest van de testrijders is en waar we gaan rijden. Waarop Bart antwoord; welke rest?? en we gingen toch het HardEnduroparcour doen hier. 45km holle weggetjes, slootjes, duikers, autobaantaluten, boomstametjes, etc ...

Joehoe!!! Jonge geweldig, anderhalf uur crossen en blubberen op kosten van KTM thumbsup Dat zoiets nog bestaat!

Goed,wat ik eigenlijk zeggen wilde; de wereld is lang zo slecht nog niet, en in Belgie kun je fijn crossen ...

Nog even de Freeride; Ik zal zeggen, een opgevoerde mountenbike. Beetje kleiner dan een enduro (zo lijkt het), op straat rijdt hij fijn tot een 70km/u en verder neemt hij slootjes, duikers, boomstammetjes met gemak. Nou ja, met een beetje handigheid kun je eigenlijk elk opstakel wel nemen, maar echt blllerrun kun je er niet mee.

Nog even over Bart (had ik beloofd), Kijk eens op endurofun/endurofunky.be. Hier worden echt goeie ritten georganiseerd, ook voor de 950/990 en hij doet echt goeie vacanties in het buitenland al dan niet met verhuur van een lichte enduro (echt een verademing als je z'n zwaar monster gewent bent).

De groete oet Nuujstadt en je weet het ... als er nog eens getest moet worden kun je mij bellen he ..



2012-ktm-freeride-350_800x0w.jpg
 Beschrijving:
 Bestandsgrootte:  55.84 KB
 Weergegeven:  6912 keer

2012-ktm-freeride-350_800x0w.jpg



_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
petervdc



Geregistreerd op: 13-9-2010
Berichten: 1025
Woonplaats: west-vl

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Nov. 2012, 14:45    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had em al zien staan ginder een paar weken terug (type 2 cursus).
Ben héél content van die gast zijn opleidingen !!

_________________
...tjah...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
zappa



Geregistreerd op: 3-2-2012
Berichten: 243

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Nov. 2012, 15:58    Onderwerp: Reageer met quote

Hoe vond je die freeride rijden?


Ik ken iemand die zo'n freeride heeft, en die is daar niet erg over te spreken, heeft al 2x de mapping laten aanpassen. Het ding had veel on off, hij liet de mapping aanpassen, maar dan ging het niet meer vooruit dozey Ik en husaberg staan dan te wachten op 't eind van 't baantje tot die freeride d'r zin in heeft stare

dit schrijft hij " Ben de laatste keer weer naar de dealer geweest en die heeft er toch weer terug de mapping met meer vermogen in gezet. Met als resultaat een nog sterker verschil tussen rustig rijden en gas iets verder open en wild er vandoor stuiven."

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn? Of bij welke dealer hij terecht kan voor de mapping nog anders aan te passen? sad

_________________
smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)

Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
koen warnar



Geregistreerd op: 16-5-2006
Berichten: 990
Woonplaats: Nieuwstadt

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Nov. 2012, 16:07    Onderwerp: Reageer met quote

Oké, als ik hem was zou ik nix doen aan die motor. Gewoon orgineel laten, buiten een anderluchtfilter dan.
On of effect? Heb ik geen last van gehad, misschien versnelling hoger rijden. Ben met je eens dat 27pk (32 pk met ander filter) niet veel is en je al snel de 4 te pakken hebt, daar kies je dan voor.

Kortom een motor voor het betere kruipdoor sluipdoor werk en opstakels enzo

_________________
mooi spul...hè!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dr_Bean
Site Admin


Geregistreerd op: 15-11-2004
Berichten: 6727
Woonplaats: Nijmegen

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Nov. 2012, 16:43    Onderwerp: Reageer met quote

lol, met 27pk heb je toch gewoon maar 2 standen gas nodig? ON en OFF
idea2

_________________
Dr_Bean
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage
zappa



Geregistreerd op: 3-2-2012
Berichten: 243

BerichtGeplaatst: Wo, 14 Nov. 2012, 19:24    Onderwerp: Reageer met quote

Dr_Bean schreef:
lol, met 27pk heb je toch gewoon maar 2 standen gas nodig? ON en OFF
idea2


ja ja dozey

zeg eens welke ktm dealer in Z Nederland, wel verstand heeft om aan z'n machientje te prutsen?
blijkbaar staan ze waar hij hem kocht met de mond vol tanden in hun haar te krabben? sad

_________________
smt990 ('09 - '12)
husaberg fe390 ('11)
Adventure990 ('12-'16)
Adventure890 ('21)

Juist uit de pubertijd, recht in de midwifecrisis !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Raketman



Geregistreerd op: 13-1-2007
Berichten: 1412
Woonplaats: Wichelen (B)

BerichtGeplaatst: Do, 15 Nov. 2012, 18:52    Onderwerp: Reageer met quote

zappa schreef:

blijkbaar staan ze waar hij hem kocht met de mond vol tanden in hun haar te krabben? sad


Oei, ik dacht dat dat alleen bij belgische KTM-dealers zo was devil ...

_________________
Nil volentibus arduum

2006 990 Adv ABS (125k)
2012 990 Adv ABS (54k)
2017 Africa Twin (80k)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    lc8.nl Forum Index -> Cafe Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
berichten van de laatste 24 uur

Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Je mag niet stemmen in polls
Je mag geen attachments plaatsen in dit forum
Je mag bestanden downloaden in dir forum


Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Hosted and administrated by schradtnet_mini.gif